Gå til innhold

WoW - World of Warcraft

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt pause siden MoP kom ut men vurderer å begynne igjen nå, Spiller på Silvermoon - EU alliance siden.

Spilte forholdsvis mye gjennom wrath og cata, har alle klassene på 85 med greit gear, men har fått inntrykk av at det er en eneste stor grindfest fortiden :/

Elsker Silvermoon på Alliance! Sjekt med så mange folk og så dødt det virker på andre servere i byene.

Anonym poster: d3c09c71ce1cc79703dcf44c0453fa1e

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Silvermoon på Alliance! Sjekt med så mange folk og så dødt det virker på andre servere i byene.

*kjekt

Skrevet

Liker ikke MoP og avsluttet subscriptionen jeg hadde fordi jeg ikke gadd mer av det ræva nye som er. Savner hvordan WoW en gang var :( dog vurderer jeg å betale for en måned nå, selvom jeg på en måte vet hvor hissig jeg blir når jeg spiller og ser hvordan det har utviklet seg :P

Skrevet

Håper litt på at WoW blir f2p også, slik som Rift kommer til å bli.

AnonymBruker
Skrevet

Håper litt på at WoW blir f2p også, slik som Rift kommer til å bli.

Håpe kan man alltids gjøre, men hvorfor i all verden skulle de gå F2P? De tjener fett, folk betaler gladelig. Nei, kanskje ikke du gjør, men de har likevel såpass mange som vil det at det ikke er et alternativ å slutte med det, iallefall ikke før Titan kommer.

Anonym poster: 1032f5034df5ad2a748779c98510e4a0

AnonymBruker
Skrevet

Har flere level 90, en priest, dk, druid, shaman, warlock. En hunter på 89, mage level 87 og mange mellom 80 og 85.

Men jeg driver med "hardcore" casual spilling, det vil jeg forklare med at jeg levler de uten å geare de opp. De to jeg bruker mer er LFR-gearet, resten bruker jeg for goldfarming. I Cata ble jeg nesten goldcapped, men så ga jeg vekk masse masse masse før jeg sluttet, og begynte jeg som sagt nå rett etter jul. Helt fra scratch. Spiller 2 timer daglig, i helger uten noen sosiale treff alt fra 4-8 timer. Prøver å spille så effektivt som mulig når jeg først er på.

Mister piffen da, blitt for mange alts med deres daily cd osv, så vurderer å slette noen. Skulle ønske jeg var på en high pop-realm, slik at noen av dere kunne fått masse mats. Fyller alle tabs i to bank-guild med X antall stacks leather/ore/herbs, div kule mog-gear som ville solgt for flere 1000 gold på andre realms, samt har flere 1000 inks i forskjellige typer. Har heller ingen irl-friends eller andre jeg har blitt kjent med, som jeg spiller med. Har noen ganger gitt et par tusen gull til spillere, eller gir ut bags til nye på realmen. For å få litt plass selv, og gull har jeg nok av selv om jeg ikke er capped. Brukt mer gull denne gangen på mounts. Ja det var litt om meg :P

Anonym poster: 458619990df386906cbe95dc70f9c8a2

Skrevet

Liker ikke MoP og avsluttet subscriptionen jeg hadde fordi jeg ikke gadd mer av det ræva nye som er. Savner hvordan WoW en gang var :( dog vurderer jeg å betale for en måned nå, selvom jeg på en måte vet hvor hissig jeg blir når jeg spiller og ser hvordan det har utviklet seg :P

Jeg kan vel også si at jeg har gått lei av wow, fordi det ikke lenger er som det var, men for min del er det ikke content\gameplay som er årsaken til at jeg er lei. alt av content fra vanilla til mop har i perioder vært moro og i andre perioder vært kjedelig, avhengig av om venner og kjente har vært aktive. et spill som wow blir veldig fort kjedelig for meg, om jeg ikke kjenner de folka jeg spiller med.

Skrevet

Jeg kan vel også si at jeg har gått lei av wow, fordi det ikke lenger er som det var, men for min del er det ikke content\gameplay som er årsaken til at jeg er lei. alt av content fra vanilla til mop har i perioder vært moro og i andre perioder vært kjedelig, avhengig av om venner og kjente har vært aktive. et spill som wow blir veldig fort kjedelig for meg, om jeg ikke kjenner de folka jeg spiller med.

Community > content ja!

Skrevet

Har fortsatt mange jeg kjenner som spiller og som jubler over at jeg er tilbake igjen, men jeg kjeder meg like mye lell. Spillet har rett og slett blitt ræv. Men jeg spiller igjen likevel da :P

Skrevet

er så møkklei av wow at jeg har planer om å selge accounten!

AnonymBruker
Skrevet

Men etter de la til real ID er vel dette et problem?

Skrevet

Vet ikke men tror ikke det skal være no problem!

Skrevet

Hvorfor er det et problem? Når man selger en account utgir man seg for å være noen man ikke er uansett om navnet står der hver gang man logger på etter ikke.. Det er jo i og for seg ikke noe annerledes enn det noengang var, det er bare litt mer synlig hvem som starta accounten.

Hva MoP angår; Way to kill a perfectly good game Blizz :grine: Orker ikke engang logge inn om dagen=( Vurderer fortsatt privat Vanilla server da

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke men tror ikke det skal være no problem!

Hvorfor er det et problem? Når man selger en account utgir man seg for å være noen man ikke er uansett om navnet står der hver gang man logger på etter ikke.. Det er jo i og for seg ikke noe annerledes enn det noengang var, det er bare litt mer synlig hvem som starta accounten.

Hva MoP angår; Way to kill a perfectly good game Blizz :grine: Orker ikke engang logge inn om dagen=( Vurderer fortsatt privat Vanilla server da

Aha ;) Jeg bare tenkte den veien at jeg har selv hatt lyst å selge, men vært litt skeptisk til at andre eiere skulle se mitt navn :P Som ikke er mitt engang, men kjæresten min sitt navn. Han ville ikke at jeg skulle selge pga dette.

Er en account veldig mye verdt; hvordan setter man pris?

Skrevet

Fra http://eu.blizzard.com/en-gb/company/legal/wow_tou.html :

"I. Accessing the Service

...

4. Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer:

(1) is a violation of this Agreement;

(2) may result in suspension or termination of the Account at Blizzard Entertainment's sole and absolute discretion; and

(3) will not be opposable to Blizzard Entertainment."

So, don't do that...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra http://eu.blizzard.c...al/wow_tou.html :

"I. Accessing the Service

...

4. Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer:

(1) is a violation of this Agreement;

(2) may result in suspension or termination of the Account at Blizzard Entertainment's sole and absolute discretion; and

(3) will not be opposable to Blizzard Entertainment."

So, don't do that...

Auch! Total sperre er ikke en dealbreaker, men at det sees på som kriminelt er jeg heller skeptisk til å ta del i..

Skrevet

Veldig synd, fordi jeg hadde virkelig lyst til å bli kvitt wow!

Skrevet

Avslutta jeg og. Har spilt i mange, mange år. Fra noen mnd før TBC kom ut. Er enig i at det har blitt litt kjedeligere. For min del er det mest kjedelig fordi jeg ikke får raide. Må evt vente til høsten for å få litt tid, men spørs om jeg gidder. Greit at de har tilrettelagt ting for oss som ikke kan raide, med raidfinder og sånn... Men raidfinder er så sykt enkelt at det ikke er gøy, det er ikke noen utfordringer. Og dungeons, både normale og heroics kan man også spille omtrent i blinde.

I tillegg har alle så dårlig tid i forhold til før. Før var det mer sosialt syns jeg:) Folk klikka ikke i vinkel om man måtte gå afk i 15 minutter osv...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Noen som er klare for den nye patchen? :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Hva er nytt i den nye patchen?

Har ikke spilt på flere måneder, så er ikke oppdatert på hva som skjer i spillet lengre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...