Anciol Skrevet 3. mars 2013 #801 Skrevet 3. mars 2013 Stakkars hunter som kom ut for NELF roguen min på Alterec valley!
Nyxe Skrevet 4. mars 2013 #802 Skrevet 4. mars 2013 Ingenting av det du sier forandrer det faktum at det bare tok et par timer å drepe lich king før han kom ut. Om du føler bare heroics teller så får du presisere at det tok 2+ måneder før HEROIC lich king ble drept istedetfor å hevde at det tok 2 måneder før lich ble drept, sistnevnte er såklart helt klinkende og klart feil. Det er ikke min feil at du ikke formulerer deg tydlig nok og kommer med ren fakta baserte feil. Nitpick much? Ser ikke andre som reagerer på det. Jeg skjønnte helt fint hva som var ment.
WubWub Skrevet 4. mars 2013 #803 Skrevet 4. mars 2013 Nitpick much? Ser ikke andre som reagerer på det. Jeg skjønnte helt fint hva som var ment. nja , syntes det bare er å dra den litt langt å hevde det tok 2 måneder når det faktisk bare tok noen timer vansklighetsgraden var uten tvil høyere i tidligere expansion packs og det har blizzard også hevdet, at de har bevisst henvendt seg til mer casual spiller. at de har sluppet ut heroic versjoner av de samme boss fightene er ikke så mye annet enn gear checks ^^
Gjest Kv84 Skrevet 4. mars 2013 #804 Skrevet 4. mars 2013 Har spilt i 5,5år,kjeder meg skjeldent... Eller....
Chord Skrevet 4. mars 2013 #805 Skrevet 4. mars 2013 On and off her. Nå har jeg en periode hvor jeg spiller kun når jeg kjeder meg ekstra mye. Har vært på level 90 med min Night elf hunter litt for lenge nå, og jeg føler at etter jeg fikk meg flying serpent mount (eller hva den nå heter), så er det liksom ikke så mye mer å jobbe med. Driver bare med dailies hver gang jeg spiller. Vet det er flere ting jeg kan gjøre, men jeg begynner vel å bli litt lei nå..
Gjest Funky Punk Skrevet 4. mars 2013 #807 Skrevet 4. mars 2013 On and off her. Nå har jeg en periode hvor jeg spiller kun når jeg kjeder meg ekstra mye. Har vært på level 90 med min Night elf hunter litt for lenge nå, og jeg føler at etter jeg fikk meg flying serpent mount (eller hva den nå heter), så er det liksom ikke så mye mer å jobbe med. Driver bare med dailies hver gang jeg spiller. Vet det er flere ting jeg kan gjøre, men jeg begynner vel å bli litt lei nå.. Achievements!! Nå er jeg nettopp ferdig med alle battle-pets achies. Ikke sikker på hva det neste skal bli da jeg begynner å få problemer med å få resten av achievementene.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #808 Skrevet 5. mars 2013 Er guiden "Unit" fortsatt på Silvermoon? Anonym poster: d3c09c71ce1cc79703dcf44c0453fa1e
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2013 #809 Skrevet 2. mai 2013 What a Long, Strange Trip It's Been, endelig! Jeg hater PvP og har manglet School of Hard Knocks som eneste achievement i to år for å få den. Så i dag skaffet jeg 90-presten min PvP-gearet tailorer kan lage og kjørte på! Tok meg noen timer, men det var verdt det
Singha Skrevet 2. mai 2013 #810 Skrevet 2. mai 2013 What a Long, Strange Trip It's Been, endelig! Jeg hater PvP og har manglet School of Hard Knocks som eneste achievement i to år for å få den. Så i dag skaffet jeg 90-presten min PvP-gearet tailorer kan lage og kjørte på! Tok meg noen timer, men det var verdt det Haha. Grattis. En av de kuleste mountene ingame IMO. (Var i alle fall det frem til jeg slutta rett etter Pandaria kom, aner ikke hva som er kommet nå).
Gjest Katten. Skrevet 2. mai 2013 #811 Skrevet 2. mai 2013 Har ikke spilt siden MoP-patchen kom. Synes hele WoW tok en gedigen nose-dive etter WotLK. Selv da var det for 'World of Welfare', men loren var ihvertfall utrolig bra. Hvordan er MoP?
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2013 #812 Skrevet 2. mai 2013 Jeg synes det er mye gøy med MoP, absolutt! Med scenarios så har valgmuligheten blitt større. Men jeg skulle virkelig ønske at de gjorde noe med områdene man levler i. Flatet ut Outland så man kunne velge litt friere, siden man allikevel levler såpass kjapt.
Gjest Katten. Skrevet 2. mai 2013 #813 Skrevet 2. mai 2013 Jeg tenkte mer på gameplay. Synes det er helt grusomt hvordan Blizzard har sakte men sikkert nærmet seg en "alle er like mye verdt i enhver situasjon og uansett hva". Det har stadig blitt færre talents, før det nå er oppe i hva: fem-seks stykk? Jeg savner den tiden hvor talents styrte spillestilen, og med en gigantisk variasjon.
Singha Skrevet 2. mai 2013 #814 Skrevet 2. mai 2013 Det er fortsatt de beste som er best da, Katten. I følge WoW progress er det kun 27 guilds som har fullført nåværende raids.
Polymorph Skrevet 13. mai 2013 #816 Skrevet 13. mai 2013 Har en lvl 90 warrior og en lvl 90 mage, de har ikke sånn veeldig bra gear (ilvl 485-ish), men det er sååå kjedelig å raide hele tiden.... Begynner å bli litt lei nå, dessverre :-/
-Jiinxs- Skrevet 13. mai 2013 #817 Skrevet 13. mai 2013 (endret) Har en lvl 90 warrior og en lvl 90 mage, de har ikke sånn veeldig bra gear (ilvl 485-ish), men det er sååå kjedelig å raide hele tiden.... Begynner å bli litt lei nå, dessverre :-/ Come join the dark side -> Rift Endret 13. mai 2013 av -Leon- 1
Gjest Morteno Skrevet 14. mai 2013 #818 Skrevet 14. mai 2013 Starta vel å spille i rundt 2006. Vært litt av og på siden den stund, største hardcore tiden var vel i slutten av TBC og i Cata da jeg var i en top 10 25m guild! Blitt litt av og på i det siste også. For øvrig prøvd Rift også. Det er noe med grafikken i det spillet som får meg til å undre.. Den er litt.. rar. Og jeg bryr meg sjeldent om grafikken.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #819 Skrevet 14. mai 2013 Spillet er jo eldgammelt nå.. Har slutta for n'te gang, og har kun spilt for å raide. Nå har i hoppa over til Neverwinter, kos kos Anonym poster: 1032f5034df5ad2a748779c98510e4a0
Bjørn88 Skrevet 19. mai 2013 #820 Skrevet 19. mai 2013 Har hatt pause siden MoP kom ut men vurderer å begynne igjen nå, Spiller på Silvermoon - EU alliance siden. Spilte forholdsvis mye gjennom wrath og cata, har alle klassene på 85 med greit gear, men har fått inntrykk av at det er en eneste stor grindfest fortiden :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå