Singha Skrevet 3. mars 2013 #781 Skrevet 3. mars 2013 Vanilla og TBC var alright Da var epics litt mer epic enn i WoTLK når man nærmet fikk hivd loot etter seg for lite eller inget strev. Var ikke mye konsentrasjon eller fokus man trengte for å fullføre ICC. Det tok vel ca 2 måneder før noen drepte Lich King etter han åpna?
Gjest Tekola Skrevet 3. mars 2013 #782 Skrevet 3. mars 2013 Nå må du passe deg så du ikke virker for elitistisk her. Tenk på alle stakkarene som ikke kan spille men vil ha det gøy og få epics allikevel! Jo, altså, jeg er langt fra god. Jeg er langt fra noen topraider, jeg synes det er gøy å få tilgang på endcontent uten å bruke mange, mange timer hver dag. Men, altså, når folk presterer å dø i lavlevel dungeons fordi de ikke skjønner sammenhengen mellom den store sorte greia på gulvet og det at de dør, for så å rage på meg gjennom resten av dungeonen?
Singha Skrevet 3. mars 2013 #783 Skrevet 3. mars 2013 Jo, altså, jeg er langt fra god. Jeg er langt fra noen topraider, jeg synes det er gøy å få tilgang på endcontent uten å bruke mange, mange timer hver dag. Men, altså, når folk presterer å dø i lavlevel dungeons fordi de ikke skjønner sammenhengen mellom den store sorte greia på gulvet og det at de dør, for så å rage på meg gjennom resten av dungeonen? Jeg prøvde bare være morsom.
Gjest Tekola Skrevet 3. mars 2013 #784 Skrevet 3. mars 2013 Jeg prøvde bare være morsom. Jeg ble så usikker! Smilyer, mann, smilyer!
Gjest Lurifix Skrevet 3. mars 2013 #785 Skrevet 3. mars 2013 Huff looking for group... Var mye bedre da man måtte spamme chatten på serveren! De som var helt elendig fikk jo aldri en god group og alle de helt elendige måtte groupe sammen og fikk aldri til noe! hahaha! WoW er seriøst ikke sunt, man mister alt håpet for menneskeheten!
Singha Skrevet 3. mars 2013 #786 Skrevet 3. mars 2013 Det er fortsatt fullt mulig å skaffe seg et nettverk ingame som gjør at man slipper å i alle fall kjøre med 4 ukjente idioter. X-realm venneliste og muligheten til å spille sammen med disse er jo fantastisk. Førte absolutt til en liten oppsving for meg før jeg ga meg.
WubWub Skrevet 3. mars 2013 #787 Skrevet 3. mars 2013 Det tok vel ca 2 måneder før noen drepte Lich King etter han åpna? http://wow.joystiq.com/2010/02/03/ensidia-scores-world-first-25-man-lich-king-kill/ http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/6679368856
Singha Skrevet 3. mars 2013 #788 Skrevet 3. mars 2013 http://wow.joystiq.c...lich-king-kill/ "Update: Ensidia's raiders have received a 72-hour ban from the game for "abuse of in-game mechanics or glitches with intent to exploit or cheat in World of Warcraft." A hotfix was applied last night to prevent the use of Saronite Bombs (which Ensidia used) in the encounter and Ensidia's loot and achievements have been removed. So that world first? Still up for grabs." http://www.mmo-champion.com/threads/704736-Lich-King-25-Heroic-World-First-Kill-by-Paragon/
WubWub Skrevet 3. mars 2013 #789 Skrevet 3. mars 2013 "Update: Ensidia's raiders have received a 72-hour ban from the game for "abuse of in-game mechanics or glitches with intent to exploit or cheat in World of Warcraft." A hotfix was applied last night to prevent the use of Saronite Bombs (which Ensidia used) in the encounter and Ensidia's loot and achievements have been removed. So that world first? Still up for grabs." http://www.mmo-champ...ill-by-Paragon/ Det stemmer. Men Lich King ble downet rett etterpå the legit way. Så 2 måneder før han ble drept er rimelig langt unna hvor lang tid det faktisk tok.
Singha Skrevet 3. mars 2013 #790 Skrevet 3. mars 2013 Det stemmer. Men Lich King ble downet rett etterpå the legit way. Så 2 måneder før han ble drept er rimelig langt unna hvor lang tid det faktisk tok. Så MMO-Champion sin dato med world first heroic kill er feil?
WubWub Skrevet 3. mars 2013 #791 Skrevet 3. mars 2013 Så MMO-Champion sin dato med world first heroic kill er feil? nope. men du sa det tok over 2 måneder før lich king ble åpna før han ble drept. det stemmer som sagt ikke.
Singha Skrevet 3. mars 2013 #792 Skrevet 3. mars 2013 The fourth wing, the Frostwing Halls and Frozen Throne, was opened with content patch 3.3.2 on February 2, 2010. Paragon killdate: 26/03/2010 Ok, det tok nesten 8 uker. Happy?
WubWub Skrevet 3. mars 2013 #793 Skrevet 3. mars 2013 The fourth wing, the Frostwing Halls and Frozen Throne, was opened with content patch 3.3.2 on February 2, 2010. Paragon killdate: 26/03/2010 Ok, det tok nesten 8 uker. Happy? Nei det tok 1 dag som jeg viste deg i linken. februar 2 kom lich king ut, februar den 3 er world first lich king.
Singha Skrevet 3. mars 2013 #794 Skrevet 3. mars 2013 Ok. Så du driver flisespikkeri på at jeg ikke regner et kill på normal mode som noe som er verdt å nevnes engang?
WubWub Skrevet 3. mars 2013 #795 Skrevet 3. mars 2013 Ok. Så du driver flisespikkeri på at jeg ikke regner et kill på normal mode som noe som er verdt å nevnes engang? Det er ikke flisespikkeri å hevde at du tar feil når du tar feil. Normal kills regnes også som world firsts, av blizzard og raidere generelt. At det tok 2 måneder før heroic gikk ned kan jeg derimot ikke si meg uenig i.
Nyxe Skrevet 3. mars 2013 #796 Skrevet 3. mars 2013 Huff looking for group... Var mye bedre da man måtte spamme chatten på serveren! De som var helt elendig fikk jo aldri en god group og alle de helt elendige måtte groupe sammen og fikk aldri til noe! hahaha! WoW er seriøst ikke sunt, man mister alt håpet for menneskeheten! Jo, men så er alt dummet så voldsomt ned at gruppen kun trenger en healer og fire stokk dumme meat shields så går jo alt ned. Har lest meg litt igjennom denne tråden og kjenner at jeg faktisk savner WoW litt Huff!! Har ikke spillt på maaange måneder!
Singha Skrevet 3. mars 2013 #797 Skrevet 3. mars 2013 (endret) Det er ikke flisespikkeri å hevde at du tar feil når du tar feil. Normal kills regnes også som world firsts, av blizzard og raidere generelt. Okei, du skal få den seieren. Barneskirenn! Håper du gleder over dette utover søndagen. (Jeg trodde vi diskuterte vanskelighetsgraden i WoW, ikke at jeg utelatte å spesifisere at jeg mente heroic versjonen. Jeg regnet med at det var underforstått, ettersom normal versjonen av raids i WoW ikke på noen måte er representativt for vanskeligheten av raidene i WoW). Endret 3. mars 2013 av Singha
Gjest Tekola Skrevet 3. mars 2013 #798 Skrevet 3. mars 2013 Jo, men så er alt dummet så voldsomt ned at gruppen kun trenger en healer og fire stokk dumme meat shields så går jo alt ned. Har lest meg litt igjennom denne tråden og kjenner at jeg faktisk savner WoW litt Huff!! Har ikke spillt på maaange måneder! For et par uker siden endte det med at jeg dro igjennom en av Dire Maul-wingene som combat rogue med en shaman healer. Dungeonen var gul i LFG-lista, det gikk rimelig smooth
Nyxe Skrevet 3. mars 2013 #799 Skrevet 3. mars 2013 For et par uker siden endte det med at jeg dro igjennom en av Dire Maul-wingene som combat rogue med en shaman healer. Dungeonen var gul i LFG-lista, det gikk rimelig smooth Jeg er en shaman healer, tihi
WubWub Skrevet 3. mars 2013 #800 Skrevet 3. mars 2013 Okei, du skal få den seieren. Barneskirenn! Håper du gleder over dette utover søndagen. (Jeg trodde vi diskuterte vanskelighetsgraden i WoW, ikke at jeg utelatte å spesifisere at jeg mente heroic versjonen. Jeg regnet med at det var underforstått, ettersom normal versjonen av raids i WoW ikke på noen måte er representativt for vanskeligheten av raidene i WoW). Ingenting av det du sier forandrer det faktum at det bare tok et par timer å drepe lich king før han kom ut. Om du føler bare heroics teller så får du presisere at det tok 2+ måneder før HEROIC lich king ble drept istedetfor å hevde at det tok 2 måneder før lich ble drept, sistnevnte er såklart helt klinkende og klart feil. Det er ikke min feil at du ikke formulerer deg tydlig nok og kommer med ren fakta baserte feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå