Norsk Fluesopp Skrevet 8. oktober 2012 #761 Skrevet 8. oktober 2012 Syntes det er bra at mann kan spille wow i bare f.eks. 2 timer annenhver dag og fortsatt gjøre framgang
KaDust Skrevet 8. oktober 2012 #762 Skrevet 8. oktober 2012 Føler jeg har altfor mye å gjøre, men altfor lite tid.
Vulpes Skrevet 8. oktober 2012 #763 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Syntes det er bra at mann kan spille wow i bare f.eks. 2 timer annenhver dag og fortsatt gjøre framgang Enig til en viss grad. Spiller man 2 timer annenhver dag er det vanskelig å få til å raide noe særlig, men om man ikke er så opphengt i raiding fungerer det supert. Endret 8. oktober 2012 av Tonje!
Gjest Disguise Skrevet 8. oktober 2012 #764 Skrevet 8. oktober 2012 Føler jeg har altfor mye å gjøre, men altfor lite tid. Du spiller WoW ser jeg, aner ikke hva Norsk Fluesopp spiller?! 1
KaDust Skrevet 8. oktober 2012 #765 Skrevet 8. oktober 2012 Du spiller WoW ser jeg, aner ikke hva Norsk Fluesopp spiller?! Han spiller vel mer casual enn oss fleste.
Anoia Skrevet 8. oktober 2012 #766 Skrevet 8. oktober 2012 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/5923/Drepte-alle-i-Stormwind-og-Orgrimmar Noen andre som var på da dette skjedde? Var i AH i Orgrimmar med bank-alten min da plutselig hundrevis av karakterer ropte "AAARRRRRGGGHHH" og segnet om, helt ut av det blå
Norsk Fluesopp Skrevet 8. oktober 2012 #767 Skrevet 8. oktober 2012 Hehe jeg spiller wow og flere andre spill og særlig strategi spill Jeg er ikke så glad i å raide så at wow er "lettere å spille for de med liten tid er topp. Av og til blir det mye wow og noen ganger lite wow. Avhenger mye av hvordan dagene blir (mye jobbing for tiden)
KaDust Skrevet 8. oktober 2012 #768 Skrevet 8. oktober 2012 http://www.pressfire...nd-og-Orgrimmar Noen andre som var på da dette skjedde? Var i AH i Orgrimmar med bank-alten min da plutselig hundrevis av karakterer ropte "AAARRRRRGGGHHH" og segnet om, helt ut av det blå Det hadde jeg ikke fått med meg.
Anciol Skrevet 8. oktober 2012 #769 Skrevet 8. oktober 2012 Så det var derfor mannen min bannet i telefonen ja:)!! 1
Gjest Disguise Skrevet 9. oktober 2012 #770 Skrevet 9. oktober 2012 Det gikk nedover med WoW etter zombie eventen før en expansion. Der man ble til ghouls og kunne gjøre andre til ghouls. Når man var ghoul kunne man lukke døra til pvp vendors i orgrimmar siden man ble regnet som en NPC og ikke player. DET VAR SÅ VAKKERT(TÅRER I ØYNENE) når en hel haug med folk skulle inn til pvp vendors men døra var lukket. For ikke å snakke om de som måtte bruke hearthstone for å komme seg ut!
Hettemaake Skrevet 2. mars 2013 #771 Skrevet 2. mars 2013 Har en lvl 90 hunter Ikke så lenge siden jeg begynte å spille WoW, begynte vel i oktober/november. Er ikke helt kommet i gang med raiding og slikt, så blir mye dayliquests. Har lyst å starte å levle opp en ny karakter, har begynt på en warrior og en mage, liker magen best hittil.
Gjest Lurifix Skrevet 3. mars 2013 #773 Skrevet 3. mars 2013 Har nå kansellert accounten min jeg. welcome to the club!
KaDust Skrevet 3. mars 2013 #774 Skrevet 3. mars 2013 Faen å dårlig det har blitt får kjærlighetssorg nesten når jeg tenker tilbake på hvordan det en gang var. Det blir aldri slik igjen :'(
Singha Skrevet 3. mars 2013 #775 Skrevet 3. mars 2013 Har slutta spille jeg og. Men jeg er uenig i at spillet har blitt veldig mye dårligere. Det som gjør det uinteressant for meg er at folkene jeg spillte med før jeg gav meg nå ikke kan sammenlignes med de jeg har spilt med før. Når en hele tiden sitter og tenker på hvor gøyere det var før er det liten vits, liksom. Og så tar det for mye tid.
Gjest Lurifix Skrevet 3. mars 2013 #776 Skrevet 3. mars 2013 Spillet har jo blitt sykt mye dårligere. 0 server community i forhold til vanilla. 0 world pvp, alle kan bare TP rett til instancen osv. Nei det var helt sykt bra i vanilla før cross server battlegrounds og alt det tullet. 10 man scholomance og 15 man UBRS. 40man raids senere. Skikkelig server community og hele pakka. Tapt seg skikkelig hver expansion.
WubWub Skrevet 3. mars 2013 #777 Skrevet 3. mars 2013 Faen å dårlig det har blitt får kjærlighetssorg nesten når jeg tenker tilbake på hvordan det en gang var. Det blir aldri slik igjen :'( Vanilla og TBC var alright Da var epics litt mer epic enn i WoTLK når man nærmet fikk hivd loot etter seg for lite eller inget strev. Var ikke mye konsentrasjon eller fokus man trengte for å fullføre ICC.
Singha Skrevet 3. mars 2013 #778 Skrevet 3. mars 2013 Så egentlig så klager du over det samme som meg. Spillere som ikke er der lengre. Samholdsfølelsen. Osv. Raids var bedre når de bytta til 25 m. Bossene var mer gjennomtenkte. Grafikken var bedre. Klassene var bedre. Spillerne var blitt bedre. Jeg kan være enig i at alt x realm-greiene har vært med på å dytte spillet alt for mye den veien, men dette var jo et svar på haltende interesse på veldig mange realms.
Gjest Tekola Skrevet 3. mars 2013 #779 Skrevet 3. mars 2013 Jeg savner den gamle guilden min og den første karakteren. Hun er vel fortatt 80 tror jeg. Helt alene på Ravenholdt Jeg har ikke deaktivert kontoen enda, men det er absolutt ikke hver dag jeg spiller. Eller hver uke. Og når jeg først spiller er det som oftest achievementhunting eller altlevling. Folk er så sure og jævlige i randoms, ellers så utrooooolig elendige "Oh, I'm standing in fire, oh, I died OMG U SUCK U FUCKING HEALUR"
Singha Skrevet 3. mars 2013 #780 Skrevet 3. mars 2013 "Oh, I'm standing in fire, oh, I died OMG U SUCK U FUCKING HEALUR" Nå må du passe deg så du ikke virker for elitistisk her. Tenk på alle stakkarene som ikke kan spille men vil ha det gøy og få epics allikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå