Gå til innhold

WoW - World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Single target kjører jeg følgende rotation:

VT - SW:P - DP - MB(uten orbs) - MF - Archangel - MF - MB(med orbs) - MF

Det er utgangspunktet.

Etter det er det som regel å refreshe DOTs og MF'e, bruke Archangel og MB med orbs.

Jeg står som regel å Mind Flayer når jeg ikke har DOT's å refreshe.

Shadowfiend caster jeg som regel nesten med en gang, for en DPS-boost, og igjen når den er klar - med mindre heroism er rundt hjørnet.

Trinkets bruker jeg når de er klare, eller som over, med heroism.

I raids bruker jeg også Flask of the Draconic Mind og Severed Sagefish Head.

Takker :)

Skrevet (endret)

1131150.jpeg

Endelig, fikk shoulders idag =)

Så da bruker jeg et fult Arcanist Regalia set.

Endret av -Leon-
AnonymBruker
Skrevet

1131150.jpeg

Endelig, fikk shoulders idag =)

Så da bruker jeg et fult Arcanist Regalia set.

Hahaha så søt goblin :D Grats ;)

AnonymBruker
Skrevet

Si ifra om du vil ha en scroll of ressurection, da! :)

Eller si ifra til meg! :D Synd jeg er en AB her inne :P

Skrevet

jeg vil ha betaaaa! når tror dere det kommer ut? jeg har den 1 års avtalen så får key :D

• 1 måned senere...
Gjest Tekola
Skrevet (endret)

Gah, hvorfor må de ha med pvp-ting for seasonal achievementene? Jeg klarer da ikke å ta flagg eller sånt? :trist:

Endret av Tekola
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har spilt jevnt og trutt gjennom WotLK og Cata. Hvor vanskelig er det å begynne å spille igjen nå? Jeg raidet ganske hardcore frem til halvveis i Black Temple, var social frem til WotLK, raidet bare nye Naxx, og var så social til jeg sluttet når Icecrown kom. Har litt lyst til å spille (og raide - savner!) igjen, men er redd jeg henger alt for langt bak til at det blir noe moro. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem å henge seg på igjen. Wow er easymode.

Gjest Tekola
Skrevet

Det er bare å kaste seg inn igjen, har jeg inntrykk av! Les deg opp på de nye bossene, se litt på rotations, og kast deg med!

Det er dessuten blitt veldig enkelt å finne random-grupper, både for dungeons, heriocs og raids. Og da er det bare å kaste seg med, drite seg ut, ignorere kjeften og gjør det bedre neste gang! :jepp:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg begynte å spille igjen for litt siden, etter ca et halvt-ett års pause. Husker ikke helt.

Uansett, det er ikke vanskelig å komme inn i spillet igjen. Helt i begynnelsen var jeg skikkelig n00b, føltes som om jeg ikke husket noen ting. Så gikk det noen dager og jeg kom inn i det igjen, og etter å ha lest litt på nettet om hvordan sloss best som balance druid har jeg fått dreisen igjen.

Har aldri vært noen raider, men guilden jeg er i nå raider fast og er ålreite og villige til å lære bort, så har slengt meg med på noen enkle og korte raids (LFR og Baradin Hold). Har gått OK hittil.

Også har jeg fått dilla på Archaeology, haha. Aner ikke hvorfor. Liker å bygge opp "ferdigheter" via enkle oppgaver, akkurat som med Fishing. Har en slags tvangstanke om at hovedkarakteren min må ha topp skill på Fishing, og at jeg MÅ ha Giant Sewer Rat som Companion. Cooking må også være på topp. Haha, jeg bruker mer tid på sånt småtull enn på dungeons og raiding :gjeiper:

Spiller forresten på Grim Batol, horde. Her er hovedkarakteren min:

http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Triix/advanced

Endret av Tonje!
Skrevet

Også har jeg fått dilla på Archaeology, haha. Aner ikke hvorfor. Liker å bygge opp "ferdigheter" via enkle oppgaver, akkurat som med Fishing. Har en slags tvangstanke om at hovedkarakteren min må ha topp skill på Fishing, og at jeg MÅ ha Giant Sewer Rat som Companion. Cooking må også være på topp. Haha, jeg bruker mer tid på sånt småtull enn på dungeons og raiding :gjeiper:

Haha, samme her :fnise:

Mannen min kaller meg bare achievementhora, for jeg skal ha alle achievements også

Skrevet (endret)

Haha, samme her :fnise:

Mannen min kaller meg bare achievementhora, for jeg skal ha alle achievements også

Godt å høre at det ikke bare er meg :D Venninna mi som jeg spiller med forstår seg ikke på meg. Hun har spilt i flere år og har fortsatt ikke en gang giddet å få Mining opp til topps, mens jeg fikk begge yrkene, samt Cooking og Fishing, til topps i løpet av ca en uke. Samt Giant Sewer Rat, som det tok ca 1500 fiskekast å få. Tvangstankeeeer!

Jeg kommer sikkert til å få dilla på å samle Achievements til slutt og, når jeg er ferdig med Archaeology :gjeiper: Men da må jeg også spille litt mer seriøst, for mange av Achievementsene henger jo sammen med raiding.

Endret av Tonje!
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er AB#668, og jeg tok sjansen og begynte å spille igjen i går. Fikk bli med som social i guilden til noen jeg kjenner, som er veldig hjelpsomme, så dette skal nok gå bra. :) Følte meg helt nybegynner da, uten en eneste addon. Jepp, MÅ ha addons for UI, liker ikke Blizzard standard. :fnise: Så i dag begynner jeg på de nye Cata-sonene, blir spennende! :D

Skrevet

Hva slags UI addons liker du da, AB over her? Og dere andre for den saks skyld?

Kunne jeg fått se screenshot av hvordan deres WoW-skjerm ser ut?

Jeg bruker WoW sin vanlige UI. Synes den fungerer helt toppers, men så har jeg ikke prøvd noe annet heller.

De addonsene jeg bruker er forresten:

Bagnon - Én stor bag i stedet for mange små. Mye enklere.

Postal - Gjør at man kan åpne og innhente alle brev/ting med ett klikk

Recount - Måle DPS, healing osv. mot de andre i en dungeon eller raid

Deadly Boss Mods - Kan ikke leve uten! Redder ræva mi i dungeons/raid

Auctionator - Lettere å se hva man bør selge ting for, samt hvor man får kjøpt ting billigst. Enklere enn Auctioneer

RatingBuster - Regner ut for deg hvordan armor/våpen er sammenliknet med det du har på deg. Intellect blir f.eks. for meg som balance druid gjort om til hvor mye mer spell power og crit chance jeg får, osv. Til tider hjelpsom, til tider litt forvirrende.

Prat - Gjør chattevinduet litt mer interaktivt, kan blant annet kopiere linker

True Item Level - Scanner andre spillere, sjekker deres item level (iLvl) og hvor mange PvP gears de har på seg

GoingPrice Wowhead - Forteller deg hvor mye Wowhead sier at et item er verdt. Grei pekepinn om du ikke har noe å sammenlikne med på AH

Scrap (Junk Seller) - Selger alt søppel til vendors med ett klikk

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg bruker: Recount, DBM og Auctioneer.

I tillegg er jeg blitt helt avhengig av Altoholic! Den holder oversikt over hva jeg har av stæsj på de ulike karakterene mine. Og så bruker jeg FishingBuddy, men den har de ikke oppdatert på en stund så den er fucka nå. Og AtlasLoot! For å se hva som dropper, hva ulike faksjoner har som reputationstæsj og så videre.

Addons :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags UI addons liker du da, AB over her? Og dere andre for den saks skyld?

Kunne jeg fått se screenshot av hvordan deres WoW-skjerm ser ut?

Oi, ja du.. Det er mange! :sjenert: Har ikke fått lastet ned alle ennå, men slik så det i hvertfall ut før jeg sluttet å spille. På en av altene mine, har samme oppsettet på alle, bare litt modifisert etter class. Har sensurert litt da. Bare spør, så skal jeg se om jeg husker. :)

Har også Addon Control Panel, DBM, Recount og litt annet som ikke synes her da. :fnise:

post-37809-0-56215900-1337704573_thumb.j

Gjest ms_kwang
Skrevet

Jeg kommer tilbake til wow mot høsten igjen :D

har tatt "ferie" siden februar ^_^

mest pga at laptopen min ikke funker helt lengre, og at jeg tenker på å spare til stasjonær :P

(eller det går ann å spille på laptopen...men det lagger så *********** mye :kjefte: )

:P

Skrevet

post-53742-0-82824000-1337726094_thumb.j

noen oldtimers som husker hva dette er?

• Liker 1
Skrevet (endret)

The opening of Ahn'Qiraj som gav deg en mount!

Var der når det skjedde, og slaktet alliance for fote!

Endret av Anciol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...