Wombat Skrevet 9. mars 2012 #641 Skrevet 9. mars 2012 Er det noen som vet hvordan man får bedret dps på shadow priests i 85 forresten? Ligger rundt 15-16k til vanlig og blir fullstendig overkjørt av de andre klassene, spesielt mage og warrior
cornflake_girl Skrevet 9. mars 2012 #642 Skrevet 9. mars 2012 Åååå, nå fikk jeg lyst til å aktivere og logge meg på WOWkontoen min igjen!!! Saaavn. Har altfor mange chars, men main er en 84 lvl hunter, siste holdt jeg på med en mage, likte godt mage, egentlig. Kanskje fortsette på den. Hmm..
Wombat Skrevet 9. mars 2012 #643 Skrevet 9. mars 2012 Åååå, nå fikk jeg lyst til å aktivere og logge meg på WOWkontoen min igjen!!! Saaavn. Har altfor mange chars, men main er en 84 lvl hunter, siste holdt jeg på med en mage, likte godt mage, egentlig. Kanskje fortsette på den. Hmm.. Hunters har sykt høy dps, men kan faktisk ikke måle seg med en god fire mage, eller arcane men de er litt mer komplisert virker det som... blir rent misunnelig jeg for SÅ høy dps får ikke jeg til på main min Går fort å levle, men questing er fortsatt raskest etter 70
Gjest WendyClear Skrevet 9. mars 2012 #644 Skrevet 9. mars 2012 Er det noen som vet hvordan man får bedret dps på shadow priests i 85 forresten? Ligger rundt 15-16k til vanlig og blir fullstendig overkjørt av de andre klassene, spesielt mage og warrior Har desverre ikke noen tips til shadow priest annet enn å bytte til healing Jeg spiller disc priest og DIGGER det Ikke vær lei deg om du ikke klarer å gjøre mer dps enn mage, de er jo en god dps-class. Snakker du forresten om PvP eller PvE?
Gjest Tekola Skrevet 9. mars 2012 #645 Skrevet 9. mars 2012 Åååå, nå fikk jeg lyst til å aktivere og logge meg på WOWkontoen min igjen!!! Saaavn. Har altfor mange chars, men main er en 84 lvl hunter, siste holdt jeg på med en mage, likte godt mage, egentlig. Kanskje fortsette på den. Hmm.. Si ifra om du vil ha en scroll of ressurection, da!
Wombat Skrevet 9. mars 2012 #646 Skrevet 9. mars 2012 Har desverre ikke noen tips til shadow priest annet enn å bytte til healing Jeg spiller disc priest og DIGGER det Ikke vær lei deg om du ikke klarer å gjøre mer dps enn mage, de er jo en god dps-class. Snakker du forresten om PvP eller PvE? PvE, blit bare superstressa i PvP^^ Men men, kanskje de husker på shadow priests når pandaene kommer!
Gjest Delphina Skrevet 9. mars 2012 #647 Skrevet 9. mars 2012 Jeg husker tidlig i cata, at det var en pala tank som sutret på at jeg ikke gjorde jobben min i Blackrock cavern... Jada, ene var at han tanket for langt unna, slik at jeg bare tok stacks og ikke fikk gjort dps, andre var at han absolutt ikke interuptet.. Gjett en gang hvem som fikk skylden. Forresten, jeg er vennlig i spillet, jeg tar meg tid til andre om de trenger hjelp (så lenge de ikke maser og kaller meg dust liksom). Warrioren gjør vannvittig med dps, nå som jeg har t13 lfr items og jeg elsker healingen jeg får fra warrioren. Finnes veldig få andre class som sidestiller seg den i mine øyne, men så er warrioren mainen og den class-en jeg kan best.
-Jiinxs- Skrevet 12. mars 2012 #648 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Er det noen som vet hvordan man får bedret dps på shadow priests i 85 forresten? Ligger rundt 15-16k til vanlig og blir fullstendig overkjørt av de andre klassene, spesielt mage og warrior Link til armory, sånn at vi kan sjekke ut gear/spec osv. Jeg antar du har lest litt på forums angående å skaffe rett ustyr/stats til builden din? Forresten så hadde jeg ikke reagert om en shadowpriest hadde gjort en slik dps. Men en annen ting var en 85 warlock som gjorde 3-5k dps... Tenkte eBay med en gang. WOW EU - Pries forum: (Sticky) The Realm of Shadow - A Basic Guide (4.3.0) MMO-Champion: [Priest] PvE Shadow Guide (by Kilee) Endret 12. mars 2012 av -Leon-
Wombat Skrevet 12. mars 2012 #649 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Link til armory, sånn at vi kan sjekke ut gear/spec osv. Jeg antar du har lest litt på forums angående å skaffe rett ustyr/stats til builden din? Joda, har lest forum og elitist jerks, men har liksom aldri helt blitt en super dps - en god en ja, men ikke super Gear er beste uten nye tier settet, spec er sånn som det skal være som interwebs sier det skal være men det er nok rotation som er problemet... I tillegg pleier jeg rett som det er å hjelpe healer, passse på å gi magen et shield fordi han nuker for mye eller plukke idioten av en dk rett ut av gørra på gulvet... Hva er vitsen med høy dps om vi wiper lizm^^ edit: finke linker, skal sjekke dem ut Endret 12. mars 2012 av Wombat
Wombat Skrevet 12. mars 2012 #650 Skrevet 12. mars 2012 Hmm, er kanskje for glad i mind flay ser jeg...
-Jiinxs- Skrevet 12. mars 2012 #651 Skrevet 12. mars 2012 Joda, har lest forum og elitist jerks, men har liksom aldri helt blitt en super dps - en god en ja, men ikke super Gear er beste uten nye tier settet, spec er sånn som det skal være som interwebs sier det skal være men det er nok rotation som er problemet... I tillegg pleier jeg rett som det er å hjelpe healer, passse på å gi magen et shield fordi han nuker for mye eller plukke idioten av en dk rett ut av gørra på gulvet... Hva er vitsen med høy dps om vi wiper lizm^^ edit: finke linker, skal sjekke dem ut Det er vel der dps "tapet" ditt ligger. La healer i gruppen ta seg av slikt, og fokuser på å gjøre dps. Siden i mine øyne høy dps = mobs/boss dør raskere og da i retur så burde ikke healer ha noen problemer. Det er ikke en gale måte å tenke på den måten, flott men en healer skal ha kontroll på slike ting.
Wombat Skrevet 12. mars 2012 #652 Skrevet 12. mars 2012 Det er vel der dps "tapet" ditt ligger. La healer i gruppen ta seg av slikt, og fokuser på å gjøre dps. Siden i mine øyne høy dps = mobs/boss dør raskere og da i retur så burde ikke healer ha noen problemer. Det er ikke en gale måte å tenke på den måten, flott men en healer skal ha kontroll på slike ting. Jeg healer ikke, da går jeg jo ut av shadowform, men avhengig av hvilken type vi har så må jeg kanskje fjerne debuffer, shielde de gale/svake o.l Men selv i større grupper der jeg KUN nuker så kommer ikke dpsen seg nevneverdig høyere, jeg er på en måte makset ut virker det som... Men jeg har heller ikke professions som "passer", eller de dyreste ench eller gems.. Kanskje jeg er gnien eller noe
Gjest Navifairy Skrevet 12. mars 2012 #653 Skrevet 12. mars 2012 Jeg healer ikke, da går jeg jo ut av shadowform, men avhengig av hvilken type vi har så må jeg kanskje fjerne debuffer, shielde de gale/svake o.l Men selv i større grupper der jeg KUN nuker så kommer ikke dpsen seg nevneverdig høyere, jeg er på en måte makset ut virker det som... Men jeg har heller ikke professions som "passer", eller de dyreste ench eller gems.. Kanskje jeg er gnien eller noe http://www.noxxic.com/pve/priest/shadow Anbefaler deg å lese gjennom og følge den siden der. Har hjulpet meg supermasse. Jeg topper DPS i LFR Fall of Deathwing med shadowpriesten min. Har ilvl 388 1
Wombat Skrevet 12. mars 2012 #654 Skrevet 12. mars 2012 http://www.noxxic.com/pve/priest/shadow Anbefaler deg å lese gjennom og følge den siden der. Har hjulpet meg supermasse. Jeg topper DPS i LFR Fall of Deathwing med shadowpriesten min. Har ilvl 388 Noxxxic har jeg lest før, veldig god og lettforståelig guide ja Mennem... tror du at du kunne gitt noen hint om rotation din på single target? Bruker du Mind Flay noe i "pausene" eller er det der jeg feiler? Snille?
Anciol Skrevet 12. mars 2012 #655 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Roguen min Wendy har 17-18 K dps:) elsker å hakke horde på Alterac Valley! visst dere er på alliance siden på moonglade serveren, så kontakt gjerne meg , er online med >Wendy eller Isparanah:) Endret 12. mars 2012 av Anciol
Wombat Skrevet 12. mars 2012 #656 Skrevet 12. mars 2012 Roguen min Wendy har 17-18 K dps:) elsker å hakke horde på Alterac Valley! visst dere er på alliance siden på moonglade serveren, så kontakt gjerne meg , er online med >Wendy eller Isparanah:) Hehe, tommel opp for ally^^ Jeg er på Aszune dessverre, men skal holde øynene åpne for en gal rogue i bg's
Gjest Navifairy Skrevet 12. mars 2012 #657 Skrevet 12. mars 2012 Noxxxic har jeg lest før, veldig god og lettforståelig guide ja Mennem... tror du at du kunne gitt noen hint om rotation din på single target? Bruker du Mind Flay noe i "pausene" eller er det der jeg feiler? Snille? Single target kjører jeg følgende rotation: VT - SW:P - DP - MB(uten orbs) - MF - Archangel - MF - MB(med orbs) - MF Det er utgangspunktet. Etter det er det som regel å refreshe DOTs og MF'e, bruke Archangel og MB med orbs. Jeg står som regel å Mind Flayer når jeg ikke har DOT's å refreshe. Shadowfiend caster jeg som regel nesten med en gang, for en DPS-boost, og igjen når den er klar - med mindre heroism er rundt hjørnet. Trinkets bruker jeg når de er klare, eller som over, med heroism. I raids bruker jeg også Flask of the Draconic Mind og Severed Sagefish Head. 1
Gjest Eld Skrevet 13. mars 2012 #658 Skrevet 13. mars 2012 Har en scroll of ressurection jeg også (strengt tatt to siden sambo også har). Har også 6 stk invite til 7 dager free trial til SWTOR om noen ønsker Send meg en melding om noen av dere trenger/vil ha
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #659 Skrevet 13. mars 2012 Det er vel der dps "tapet" ditt ligger. La healer i gruppen ta seg av slikt, og fokuser på å gjøre dps. Siden i mine øyne høy dps = mobs/boss dør raskere og da i retur så burde ikke healer ha noen problemer. Det er ikke en gale måte å tenke på den måten, flott men en healer skal ha kontroll på slike ting. Enig der. Slik hjelp kan også gjøre en healer lat. Så med mindre healer virkelig sliter og nærmerer 0 på manaen trenger man ikke gjøre noe annet enn å ta minst mulig skade.
-Jiinxs- Skrevet 14. mars 2012 #660 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Har to sett på warrior min, og snart to på hunteren Mangler shoulders for å fullføre på magen. Endret 14. mars 2012 av -Leon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå