Gjest Tekola Skrevet 5. desember 2011 #581 Skrevet 5. desember 2011 Rågøy! Og så er det noen på alliance-siden som ikke ser potensialet og selger kattene og slikt i Booty Bay for bare 10 gull. Rart jeg hadde alt jeg kunne av flying når jeg kunne, eller? Mainen min på Kazzak er resto-druide. Det var kjempelett helt til rundt 80, da kunne jeg ikke lenger sitte og chatte på FB imens jeg healer. Nå har jeg slitt en stund på 85, men ser ut til at jeg endelig har godt nok gear igjen. Helt til det kommer en eller annen dustetank med alt for dårlig gear, da.
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2011 #582 Skrevet 5. desember 2011 Ja Rosepiken, samme problem har jeg med presten min! Gikk helt fint til jeg kom til å teste HC. Normale instancer er ok men plutselig da jeg dinget 85 ble mana et stooort problem. Sa bare pang, liksom Så gearet jeg litt opp, men manaen og regen sugde fremdeles. Går LITT bedre nå, mye bedre gear... Men tør fremdeles ikke heale HC. Jeg har lest og fikset og ordnet, men nei. Ingen stor forandring altså. Får bare stacke opp spirit! Og det har jeg jammen gjort og
Gjest Tekola Skrevet 5. desember 2011 #583 Skrevet 5. desember 2011 Jeg stacket også spirit en stund, men nå har jeg gått over til å fokusere på intellect, mastery og spellpower, rett og slett for å få sterkere heals. Det har funket bra for meg, altså!
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2011 #584 Skrevet 5. desember 2011 Hmmm, tjaa! Hvordan går det med manaen da? Regen, er det ok eller er du oom ganske fort?
Gjest Tekola Skrevet 5. desember 2011 #585 Skrevet 5. desember 2011 Det går faktisk overraskende bra! Har jo fortsatt greit med spirit, og har reforget en del... crit til spirit, tror jeg det er. Forloveden har spilt litt resto, så han gir meg litt tips. Med innervate så går det fint på HC-bosser. Ikke alltid jeg trenger å bruke den en gang. Men det kommer veldig an på gruppa. Er det masse tullinger som står i AoE og så videre, er jeg OOM før jeg veit ordet av det.
KaDust Skrevet 5. desember 2011 #586 Skrevet 5. desember 2011 jeg har aaaaltfor mange mounts xD Jeg mente at han hadde kjøpt 70 av den samme mounten i blizzardstore, for så å selge de på AH. Selv har jeg så mange mounts at når det kommer en 150 mounts-achiev får jeg den når jeg logger på. :gjeiper:
Gjest Delphina Skrevet 5. desember 2011 #587 Skrevet 5. desember 2011 Darkmoon fair er litt artig. Uansett, prøver å trene på healing så tidlig så mulig, og nå er shamanen resto, så healer i både pvp og dungeons. Warrioren er uansett favoritten min og jeg liker når det går bra. Det er jo mainen og en jeg har blitt så vant til å spille at det å være borte i flere måneder er ingenting. En dungeon eller to, og det sitter i fingerne igjen. Har bare noen-og-seksti mounts
Chelmon Skrevet 5. desember 2011 #588 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har 163 mounts nå, fikk ashes of alar denne uka
Rayanne Skrevet 5. desember 2011 #590 Skrevet 5. desember 2011 Manakonservering på begynnernivå i Cata handler en del om å velge de mest manaøkonomiske spellsa, og også for healerne at man ikke lenger kan forvente at tanken skal være 100% toppet med liv hele tiden. Du behøver ikke få panikk før de faller under 50%. I pugs vil man regel zerge igjennom hc's så lenge enten healer eller tank er litt overgeared, men dersom begge to har laveste gear for instance-nivået krever det bruk av crowdcontrol og mange drikkepauser for å få det til. Og siden pugs sjelden har tålmodighet til det sparer man mye tid på å bare forlate gruppa, og rekøe og håpe på en bedre tank/healer.
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2011 #591 Skrevet 5. desember 2011 Jupp, har byttet ut "rotasjoner" og vaner nå for bedre "manakonservering", og har en overgearet tank-slave og et par overgearede dps-kompiser. Det blir med de jeg må prøve meg ellers tør jeg ikke! Jeg gidder rett og slett ikke kaste bort folks tid på wipes Gleder meg litt til å prøve, må bare komme meg hjem
KaDust Skrevet 5. desember 2011 #592 Skrevet 5. desember 2011 Nå er jo også sånn at intellect forbedrer regen litt også, så det er ikke noe krise om du fokuserer på intellect
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2011 #593 Skrevet 5. desember 2011 Intel forbedrer vel ikke regen, bare manapool, spell power og spell crit? er ikke på presten nå men skal sjekke på han etterpå.
Gjest ms_kwang Skrevet 5. desember 2011 #594 Skrevet 5. desember 2011 (endret) håper alle dere har funnet ut at : Askmrrobot.com hjelper MASSE -For gearet ditt & reforge, enchants/gems Endret 5. desember 2011 av ms_kwang
Gjest Audiot Skrevet 5. desember 2011 #595 Skrevet 5. desember 2011 For no søppel Dragon Soul var... Tok ca 4 timer å cleare hele driten. Og Deathwing fight'en var latterlig.
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2011 #596 Skrevet 5. desember 2011 håper alle dere har funnet ut at : Askmrrobot.com hjelper MASSE -For gearet ditt & reforge, enchants/gems Savner Be.Imba.Hu jeg, den var MYYYE bedre
Gjest Navifairy Skrevet 5. desember 2011 #597 Skrevet 5. desember 2011 Synes at noxxic.com har veldig bra guider til alle classer 1
Chelmon Skrevet 6. desember 2011 #598 Skrevet 6. desember 2011 For no søppel Dragon Soul var... Tok ca 4 timer å cleare hele driten. Og Deathwing fight'en var latterlig. Normals har vel aldri vært vanskelig da, cheer up Blir spennende å se hvordan USA gjør det på heroics i dag.
KaDust Skrevet 12. desember 2011 #599 Skrevet 12. desember 2011 Normals har vel aldri vært vanskelig da, cheer up Blir spennende å se hvordan USA gjør det på heroics i dag. Er jo litt ille at raidene er så lette at man starter på heroics neste uka da. Guilden startet jo på heroics der uke 2.
Chelmon Skrevet 14. desember 2011 #600 Skrevet 14. desember 2011 Nja, normals bør være gjennomførbart på en uke for guilds som raider heroics vel? Veldig mange cleare det på LFR/normal på PTR også. Vi greide 4/8 heroic første uka, og er veldig fornøyd med det :D Hagara ble på hengende håret, siste forsøk før vi måtte cleare før reset. Hvordan har det gått med andre da? Jeg synes fortsatt LFR på alts er kjempemorsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå