AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #901 Skrevet 15. september 2013 Wrathion heter han. Det tar vel ca 2-3 måneder å fullføre questene for å få kappen, dersom man ikke er veldig uheldig da. Er det noen som har forsøkt seg på Proving Grounds forresten? Jeg sliter på Silver som disc priest.. Anonymous poster hash: b44e9...c41
Vulpes Skrevet 15. september 2013 #902 Skrevet 15. september 2013 Er det noen som har forsøkt seg på Proving Grounds forresten? Jeg sliter på Silver som disc priest.. Anonymous poster hash: b44e9...c41 Jeg sliter også, som Balance Druid med 495 iLvl. Kom til Silver stadie 7 tror jeg, og da følte jeg at jeg bare ikke hadde sjans til å drepe alle innen tiden var ute. Isj.
Raven Emerald Skrevet 15. september 2013 #903 Skrevet 15. september 2013 Jeg liker ikke Wrathion. Noe sier meg at han ikke er så Horde-lojal som han prøvde å få meg til å tro. =P
LoneWolf Skrevet 15. september 2013 #904 Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg synes han har stil :3 Litt mørk og mystisk mens han ikke er å flashy, men samtidig så vet man at han er ganske så sterk (les: op). Endret 15. september 2013 av LoneWolf
Raven Emerald Skrevet 15. september 2013 #905 Skrevet 15. september 2013 Jeg synes han har stil :3 Litt mørk og mystisk mens han ikke er å flashy, men samtidig så vet man at han er ganske så sterk (les: op). Sønen til Deathwing; jo jeg vil tro han er litt sterk. =P Men ikke veldig tillitsvekkende. Hver gang jeg har sett ham, tar jeg meg selv i å lure på hva slags faenskap han driver å planlegger. Bare vent, han kommer til å rote til hele verden om en expansion eller to. =P
Anciol Skrevet 16. september 2013 #906 Skrevet 16. september 2013 (endret) Søte snille mannen min lot meg får bruke hans Paladin til å ta Garrosh:) Så nå vet jeg hvem den nyes lederen for Horde er:) Slutten var egentlig spennende og legger opp til noe mer ! Endret 16. september 2013 av Anciol
Peder F Skrevet 16. september 2013 #907 Skrevet 16. september 2013 Jeg vet det har vært diskusjoner her om barn som vil spille WoW, men nå er jeg mer interessert i å vite om det er noen her som faktisk spiller det selv? Gjør du? Kom ut av skapet her, hehe Jeg spiller, og begynte pga. typen. Spiller innimellom med moren min men hun byttet server, desverre. Noen flere her som er "nerder" som meg? Jeg har spilt World of Warcraft i 3 år nå. Jeg er en level 47 Blod Alv Paladin (Religiøs kriger). Jeg foretrekker spillet fordi roleplay-communityet er godt utviklet. Det jeg liker best med spillet er de lange kveldene jeg og guilden min tilbringer rundt bålet i Redridge mountain. Der drar vi på krigertokt og utveksler historier om karakterene våres. Kjempegøy! Kan absolutt anbefale dette spillet.
Hettemaake Skrevet 11. oktober 2013 #908 Skrevet 11. oktober 2013 Har etter mye om og men begynt på legendaryquesten. Sukk, for en jobb Farming av LFR må være noe av det mest kjedelige jeg vet om. I helgen er det fult fokus på å cappe conquestpoints da Isle of Conquest er Call to Arms. Haha, so little time, so much to do xD
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #909 Skrevet 18. oktober 2013 PG Gold er piss enkelt for meg som er enh shaman. Sliter litt med Endless. Legendary quest er grinding. Kos deg når du skal grinde 3k valor
Mushroom Skrevet 18. oktober 2013 #910 Skrevet 18. oktober 2013 Noen som spiller Horde som kunne tenkt seg å game med meg? Spiller både PvP og PvE, er også med på å levle nye chars
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #911 Skrevet 18. oktober 2013 Har du heirlooms? Og hvilken server? Hvordan er du i pvp/pve? Jeg trenger folk som viser at de ikke er casual
Sillicious Skrevet 18. oktober 2013 #912 Skrevet 18. oktober 2013 Er det fortsatt noen som spiller WoW? :O Det ble da så annerledes etter pandagreierne, ga opp litt da jeg ..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #913 Skrevet 18. oktober 2013 Flere som synes WoW har tapt seg veldig i det siste? Eller kanskje det bare er serveren "min"... (Steamwheedle Cartel). Utrolig mange folk som har sluttet å spille, eller byttet server. Det er jo rent trist, å se miljøet og folkene man har spilt med i flere år forsvinne! Det er ikke en eneste 25 man raiding guild igjen på serveren min nå, og det føles generelt helt dødt ut der. Ble så deppa at jeg bestemte meg for å bytte til GW2 for en stund, jeg. Håper realm merge fikser problemet! Anonymous poster hash: 26f98...ef3
Singha Skrevet 18. oktober 2013 #914 Skrevet 18. oktober 2013 Flere som synes WoW har tapt seg veldig i det siste? Eller kanskje det bare er serveren "min"... (Steamwheedle Cartel). Utrolig mange folk som har sluttet å spille, eller byttet server. Det er jo rent trist, å se miljøet og folkene man har spilt med i flere år forsvinne! Det er ikke en eneste 25 man raiding guild igjen på serveren min nå, og det føles generelt helt dødt ut der. Ble så deppa at jeg bestemte meg for å bytte til GW2 for en stund, jeg. Håper realm merge fikser problemet! Anonymous poster hash: 26f98...ef3 WoW har vel stort sett alltid blitt bedre og bedre, men de folkene du kjenner slutter gjerne. Sånn er det for mange, meg inkludert.
Gjest s@nd Skrevet 18. oktober 2013 #915 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Jeg likte egentlig ikke Mists of Pandaria, disse pandaene var litt teite synes jeg. Og så ble det fort kjedelig etterhvert nå, men ellers har spillet alltid blitt bedre og bedre. Gleder meg til den nye utvidelsespakken kommer ut! Da skal jeg begynne å spille igjen... Endret 18. oktober 2013 av s@nd
Hettemaake Skrevet 18. oktober 2013 #916 Skrevet 18. oktober 2013 Flere som synes WoW har tapt seg veldig i det siste? Eller kanskje det bare er serveren "min"... (Steamwheedle Cartel). Utrolig mange folk som har sluttet å spille, eller byttet server. Det er jo rent trist, å se miljøet og folkene man har spilt med i flere år forsvinne! Det er ikke en eneste 25 man raiding guild igjen på serveren min nå, og det føles generelt helt dødt ut der. Ble så deppa at jeg bestemte meg for å bytte til GW2 for en stund, jeg. Håper realm merge fikser problemet! Anonymous poster hash: 26f98...ef3 Jeg spilte på Frostwhisper som var veldig død, i alle fall for oss i alliance. Var kanskje 20% ally og 80% horde. Var faktisk en del av vennene mine på den serveren som byttet faction, og da bytta jeg server (Grim Batol) til slutt. Der er det kanskje 90% alliance og 10% horde Det ble veldig mye mer morsomt å spille etter serverskifte. Folk er veldig aktive i guilden og TradeChat så det er ikke vanskelig å få være med på raid, rbg eller arena så lenge du har godt gear. Har endelig vært med i rbg. Fy faen det var morsomt!
Anciol Skrevet 18. oktober 2013 #917 Skrevet 18. oktober 2013 Har wow pause, kan ikke komme tilbake til wow før jeg har fått jobb;( Men dikter stadig tragedier om prins Liam Greymane av Gilneas
Gjest Kaida Skrevet 18. oktober 2013 #918 Skrevet 18. oktober 2013 Det er mange servere som er veldig tomme, ja. Burde ha vært fikset for lenge siden, jeg gav til slutt opp og flyttet til en annen server. Blizzard får kose seg med de kronene, grrrr.. Det ble i alle fall veldig gøy å spille igjen!
LoneWolf Skrevet 18. oktober 2013 #919 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har begynt å like roleplay servere litt, det kan være ganske artig å både se på og være med på nå og da Men jeg synes egentlig at blizzard kunne slått sammen enda litt flere servere, det er veldig mange av servenere som er litt sånn semi-døde akkurat nå
Lagbugdc Skrevet 19. oktober 2013 #920 Skrevet 19. oktober 2013 MoP er PvE xpack, mange har sluttet pågrunn av pvpen går til helvete, var pvper fra cata til 5.3. Men jeg likte flex raiding så godt at jeg har blitt Pve hero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå