AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #621 Skrevet 2. februar 2012 Har en lvl 85 ret pala, raida heroic firelands men slutta før deathwing ble released. Spiller litt swtor istedet. Møtte faktisk typen på wow, jeg var guildmasteren hans, haha! Bestemte oss for å møtes etter vi hadde snakket sammen i et år, og etter et par møter flytta i sammen, er nå forlovet
-Jiinxs- Skrevet 2. februar 2012 #622 Skrevet 2. februar 2012 Har en lvl 85 ret pala, raida heroic firelands men slutta før deathwing ble released. Spiller litt swtor istedet. Møtte faktisk typen på wow, jeg var guildmasteren hans, haha! Bestemte oss for å møtes etter vi hadde snakket sammen i et år, og etter et par møter flytta i sammen, er nå forlovet Det er noen som er heldig her, gzzz =)
Anjah Skrevet 4. februar 2012 #623 Skrevet 4. februar 2012 Hurra! Jeg har endelig ordnet meg et transmog-gear jeg er fornøyd med! Jeg spiller hunter, og jeg har Skoll som favorittpet. For å matche ham, har jeg nå kledd meg opp i blått! Hva synes dere? Hvordan ser ditt transmog-gear ut? 1
Gjest Delphina Skrevet 4. februar 2012 #624 Skrevet 4. februar 2012 Anjah: Jeg liker t13 til warrioren og den lilla kopien av paladinens t2-set. -leon-: har bare lvl 14 pala og ingen guild, Kaller meg goldberry.
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2012 #625 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Hurra! Jeg har endelig ordnet meg et transmog-gear jeg er fornøyd med! Jeg spiller hunter, og jeg har Skoll som favorittpet. For å matche ham, har jeg nå kledd meg opp i blått! Hva synes dere? Hvordan ser ditt transmog-gear ut? Såg veldig fint ut. Har selv lurt på hva jeg skulle transmog min hunter til. Anjah: Jeg liker t13 til warrioren og den lilla kopien av paladinens t2-set. -leon-: har bare lvl 14 pala og ingen guild, Kaller meg goldberry. Om du vil ha en guild invite til en "social guild (Lvl: 21)" så kan jeg sikkert fikse det. Vi er ikke så mange akkurat nu siden de fleste har sluttet/pause ifra WoW. Endret 4. februar 2012 av -Leon-
Gjest Delphina Skrevet 19. februar 2012 #626 Skrevet 19. februar 2012 -Leon-: Så deg her forleden da jeg med andre angrep orgrimmar. Lå dau på gulvet med mainen da jeg så deg. Her er forresten main-char. min (jobber med rogue nå): 1
Anjah Skrevet 19. februar 2012 #627 Skrevet 19. februar 2012 -Leon-: Så deg her forleden da jeg med andre angrep orgrimmar. Lå dau på gulvet med mainen da jeg så deg. Her er forresten main-char. min (jobber med rogue nå): Tøffe våpen, Delphina! Forresten; er det noen av dere som har litt greie på Huntere og SV/BM build? Jeg har et par spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #628 Skrevet 20. februar 2012 Vi var en gruppe på 4 spillere som spillte på lag:)vi kalte oss Fantastic 4 Mannen min: lvl 85 Undead warlock => Reed(Dps) Broren min: Lvl 85 Tauren shaman=> Johnny(Dps) Meg: lvl 85 Bloodelf priest=> Suzan ( healer) Vår gode venn: lvl 85 Tauren Warrior=> Benjy(Tank)
Gjest Delphina Skrevet 21. februar 2012 #629 Skrevet 21. februar 2012 Tøffe våpen, Delphina! Forresten; er det noen av dere som har litt greie på Huntere og SV/BM build? Jeg har et par spørsmål. Takker og bukker! Synes transmog-en din var kul! Har desverre ikke peiling på hunters. Prøver å spille det, men.. Foretrekker warrioren.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #630 Skrevet 6. mars 2012 Jeg må få ut litt frustrasjon. For det nytter ikke å klage til hvemsomhelst om slikt. Jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt, så jeg lagde meg en paladin som er nå lvl 19. Min korte karriere som tank har allerede blitt er prøvelse, jeg elsket det i begynnelsen men har nå truffet på så mange frekke spillere i random dungeouns at jeg er lei. Hvorfor skal så mange hakke på tanks, og da spesielt paladin? Dette ser jeg ofte når jeg er dps eller healer, og VET hva en dårlig tank er. Jeg gjorde alt riktig i den siste gruppen jeg var i, men ble kalt "noob" flere ganger fordi jeg ikke kunne holde aggro - mot en druid som gikk bear-form, samt en warlock som angrep mobs litt unna som jeg ikke hadde angrepet selv ennå. Så sa jeg at hvis druiden ikke gikk catform, så kunne jeg likegreit gå dps- lettere for healer. Druiden fortsatte som bear(tankform som dps dere vet..) så jeg klikket av tank-buffen min og fortsatte som dps- som jeg sa i gruppen. Da ble jeg ihvertfall bombadert som "noob pala". Det var denne warlocken som hakket på meg fra start, som fikk de andre med seg og støttet druiden vel mye ettersom "han gjorde mer dps som bear enn cat". Selvsagt! Alle tanks gjør god dps på lav lvl! Uansett, endte med at healer sluttet å heale meg når jeg fikk aggro igjen da de sa jeg skulle gå tank igjen. Døde selvsagt, og alle sa jeg var en noob. De kicket meg og her sitter jeg, dritlei av denne holdningen og manglende samarbeidsvillige til mange spillere der ute. Noen som har et tips hvordan IKKE ta dette til det personlige, ettersom dette bare er et spill? Jeg møter mange barnslige og gjennomført dårlige spillere, men er aldri frekk med noen med mindre de er frekk med meg. Men at det alltid er noen der ute som liker å være slik som denne warlocken over, er ikke til å unngå. Så dere, har dere tips til hvordan ikke la dette ødelegge så mye av humøret mitt in real life? Om jeg var en slik noob som de ville ha det til, så skulle de ha angrepet samme target som meg i det minste Uansett føler jeg meg litt bedre allerede, for å ha fått ut litt frustrasjon. Jeg VET jeg er en god nok tank for denne delen av spillet, og jeg VET at det kun ble slik pga en warlock som tydeligvis liker å rope ut "noob" fordi han får litt aggro- men han burde vel kanskje sett at han klarte det fint selv Takk for tiden, nå skal jeg følge med om dere kommer med innspill =)
Gjest Delphina Skrevet 6. mars 2012 #631 Skrevet 6. mars 2012 Jeg ser mye til det du skriver AB, det er utrolig mange som targeter tidligere og vil at alt skal gå utrolig mye fortere. Hadde warlocken heirlooms? Er gjerne litt typisk at de er... frekke.. Alt skal gå fortere og det går til tider ikke fort nok. Skal sies at jeg har en tendens til å svare tilbake humoristisk, men så går jeg som healer eller dps nå. PVP har en og annen rager, som jeg gjerne spøker mot... De blir så sinte at de går ut.. Det er et spill, og når noen hele tiden skal diktere andre hva å gjøre, og i samme slengen kaller dem noob eller idioter eller.. retards. Da svarer jeg bare tilbake med litt herp derp.
Gjest Tekola Skrevet 6. mars 2012 #632 Skrevet 6. mars 2012 Så lenge du har oppdatert utstyr, bruker Righteous Fury eller hva nå enn den aggro-buffen heter og bruker mest mulig AoE-spells, er det bare å ignorere spillere som sier sånt. Jeg er sykt elendig på det selv, men har funnet ut at jeg skal prøve å huske på dem jeg har det gøy med og la dem som bare er troll være troll. Jeg ble innmari lei meg i starten når jeg møtte sånne, men en del av dem lukes ut på veien mot 85. Du vil alltid møte idioter, men som en kompis av meg sier "Don't argue with idiots, they'll just drag you down to their level and beat you with experience"
LadyStarlight Skrevet 6. mars 2012 #633 Skrevet 6. mars 2012 Misliker de folka som må være frekke mot andre. F.eks får man ikke være med i raid om man har dårlig gear, men man får jo ikke bedre av å gjøre heroics 1000 ganger Til dette hører det jo med at folk klager på dps i heroics om man ikke har raid gear. For litt siden vær det en som ba meg ta livet mitt flere ganger, tok kontakt med blizzard som tok skikt alvorlig, tror han ble banna for en liten periode :D 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #634 Skrevet 6. mars 2012 Herlig med tilbakemeldinger på denne, ble bare litt ekstra forbannet (pms ) og tok meg litt for personlig nær- men joda gjorde alt riktig, kunne ikke gjort mer ift cd på AOE-spellet som jeg skulle slenge ut mot de som var litt bak oss Men det går bare ikke fort nok for enkelte, og jeg er nok litt utålmodig selv til tider:p Men er ikke unødvendig teit av den grunn. Det sitatet var jo bare utrolig god da, den tror jeg virkelig at jeg skal bruke neste gang slikt skjer. Haha! Den warlocken hadde selvsagt heirlooms og tror faktisk han var en liten twink i tillegg, alle dinget utenom ham når jeg tenker etter. Jaja, skal logge WoW og kose meg nå -tidligere forbannet AB
Gjest WendyClear Skrevet 6. mars 2012 #635 Skrevet 6. mars 2012 Jeg levler opp en priest nå og møter samme mas når jeg healer i instance. Healer og tank for alltid skylda. Sist møtte jeg på en tank som gikk inn med ødelagt gear og sa jeg sugde som healer (enda vi ikke wipa en gang). Får også mye pes på ferralen min for at jeg ikke gjør nok dps (hvordan får man opp dpsen som katt?) og jeg vet jo at jeg ikke kan gå inn i bear for da ødelegger jeg for både tank og healer. Jeg spiller på Defias Brotherhood, noen andre?
ladamafia Skrevet 6. mars 2012 #636 Skrevet 6. mars 2012 target en whiner, skriv /ignore, nyt stillheten.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #637 Skrevet 9. mars 2012 Jeg levler opp en priest nå og møter samme mas når jeg healer i instance. Healer og tank for alltid skylda. Sist møtte jeg på en tank som gikk inn med ødelagt gear og sa jeg sugde som healer (enda vi ikke wipa en gang). Får også mye pes på ferralen min for at jeg ikke gjør nok dps (hvordan får man opp dpsen som katt?) og jeg vet jo at jeg ikke kan gå inn i bear for da ødelegger jeg for både tank og healer. Jeg spiller på Defias Brotherhood, noen andre? Hvilken level er feralen? For på de lavere lvl gjør de absolutt veldig lite skade på generelt nivå sammenlignet med mange andre- min erfaring Høy level eller max level- fyttigrisen! Alltid ha opp Mangle, og alle disse DoT-ene som gjør at bossen blør, det bygger opp combopoints så når du da trykker en finish-move så gjør du syk dmg. Men aoe er bare Swipe når du kan, og singletarget en av de og fokusere på han. Litt vanskelig ettersom de dør så fort. Spiller ikke feral cat (bjørn her) selv, men har fått med meg dette Håper det hjelper på? 1
Gjest WendyClear Skrevet 9. mars 2012 #638 Skrevet 9. mars 2012 Hvilken level er feralen? For på de lavere lvl gjør de absolutt veldig lite skade på generelt nivå sammenlignet med mange andre- min erfaring Høy level eller max level- fyttigrisen! Alltid ha opp Mangle, og alle disse DoT-ene som gjør at bossen blør, det bygger opp combopoints så når du da trykker en finish-move så gjør du syk dmg. Men aoe er bare Swipe når du kan, og singletarget en av de og fokusere på han. Litt vanskelig ettersom de dør så fort. Spiller ikke feral cat (bjørn her) selv, men har fått med meg dette Håper det hjelper på? Takk for tips Problemet var før level 70 mest, tror jeg fikk opp litt damage etterhvert (men man gjør helt klart mye mer som bjørn(tank)). Den er 85 nå (yaaay), og jeg er først og fremst PvPer så nå går det greit. Driver å kjøper meg Ruthless healinggear, så foreløpig er jeg en rar kryssning mellom katt og tre
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #639 Skrevet 9. mars 2012 Jeg sluttet med dungeons, raids og pvp pga folk som klaget. Ikke på meg, men de forsurer hele gruppen når de finner seg noen å hakke på. Og jeg takler bare ikke dårlig stemning. Så jeg spiller bare når darkmoon faire kommer og litt questing. Nyter stillheten.
Wombat Skrevet 9. mars 2012 #640 Skrevet 9. mars 2012 Jeg må få ut litt frustrasjon. For det nytter ikke å klage til hvemsomhelst om slikt. Jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt, så jeg lagde meg en paladin som er nå lvl 19. Min korte karriere som tank har allerede blitt er prøvelse, jeg elsket det i begynnelsen men har nå truffet på så mange frekke spillere i random dungeouns at jeg er lei. Hvorfor skal så mange hakke på tanks, og da spesielt paladin? Dette ser jeg ofte når jeg er dps eller healer, og VET hva en dårlig tank er. Jeg gjorde alt riktig i den siste gruppen jeg var i, men ble kalt "noob" flere ganger fordi jeg ikke kunne holde aggro - mot en druid som gikk bear-form, samt en warlock som angrep mobs litt unna som jeg ikke hadde angrepet selv ennå. Så sa jeg at hvis druiden ikke gikk catform, så kunne jeg likegreit gå dps- lettere for healer. Druiden fortsatte som bear(tankform som dps dere vet..) så jeg klikket av tank-buffen min og fortsatte som dps- som jeg sa i gruppen. Da ble jeg ihvertfall bombadert som "noob pala". Det var denne warlocken som hakket på meg fra start, som fikk de andre med seg og støttet druiden vel mye ettersom "han gjorde mer dps som bear enn cat". Selvsagt! Alle tanks gjør god dps på lav lvl! Uansett, endte med at healer sluttet å heale meg når jeg fikk aggro igjen da de sa jeg skulle gå tank igjen. Døde selvsagt, og alle sa jeg var en noob. De kicket meg og her sitter jeg, dritlei av denne holdningen og manglende samarbeidsvillige til mange spillere der ute. Noen som har et tips hvordan IKKE ta dette til det personlige, ettersom dette bare er et spill? Jeg møter mange barnslige og gjennomført dårlige spillere, men er aldri frekk med noen med mindre de er frekk med meg. Men at det alltid er noen der ute som liker å være slik som denne warlocken over, er ikke til å unngå. Så dere, har dere tips til hvordan ikke la dette ødelegge så mye av humøret mitt in real life? Om jeg var en slik noob som de ville ha det til, så skulle de ha angrepet samme target som meg i det minste Uansett føler jeg meg litt bedre allerede, for å ha fått ut litt frustrasjon. Jeg VET jeg er en god nok tank for denne delen av spillet, og jeg VET at det kun ble slik pga en warlock som tydeligvis liker å rope ut "noob" fordi han får litt aggro- men han burde vel kanskje sett at han klarte det fint selv Takk for tiden, nå skal jeg følge med om dere kommer med innspill =) Litt sent men men: Nå for tiden vil de fleste bare komme seg gjennom dungeon raskt og effektivt, så en god tank er en som bare får ting gjort virker det som... Det høres mest ut som om du var skikkelig uheldig med gruppa di, har opplevd lignende selv men det er ganske sjeldent. Du burde fortsatt som tank fordi det er effektivt (og etterpå kicker du dpsen som var "ulydig" om han fortsetter sånn) fordi man ikke skal forvirre healeren; alle vet at denne er av skrøpelig materiale og suverent overlegen alle oss andre Men uansett, bare vær vennlig fra starten av, så blir stemningen generelt bedre, du merker fort om du får en drittgruppe egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå