Gå til innhold

Pepperkakedrakt

Fremhevede innlegg

Skrevet

I fjor kjøpte jeg pepperkakedrakt til barnet mitt istdenfor nissedrakt - synes det er litt kjedelig. nå finner jeg det ikke igjen noen steder - noe som har sett hvor de har?

Og Luciadrakter?

Jeg synes de hadde "alle steder" i fjor av setder som Ellos, Linus & Lotta etc... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke når i fjor du kjøpte, men kan det hende du er litt tidlig ute fortsatt??

Skrevet

Mulig hva gjelde rvanlige butikker - men katalogene er jo fullt oppdatert på vintertøy på sommeren så...

Har sendt en mail til Ellos - men ikke fått svar. Ellers får jeg klippe føttene av den fra i fjor og strikke kant på eller noe.

Orker ikke nissedrakter!

Gjest Bølle-Bolla
Skrevet

Vet at H&M har Lucia-drakter ihvertfall, men dem kommer nok ikke i butikkene på en stund ennå. Ellos sine pepperkake-drakter kommer vel som tilbud i et eget lite "julenummer", tror jeg...

Skrevet

Lucia-drakt kan man i alle fall lage uten problemer ved å bruke et hvitt laken/stoff/teppe o.l som man lager hull i på midten til hodet, og fester med et rødt bånd/sløyfe rundt livet. Og bruke juletreglitter på hodet. Ikke verre enn det :)

Skrevet

Den var råkul - hvor kjøper du den?

Skrevet

Peppekakedrakt??????? Kødder du?? stakkars barn!

Det er til karneval vel???

Synes nissedrakt ser ille ut jeg, og ville aldri kledd meg selv eller andre ut i det (utenom karneval kanskje...)

Men pepperkakedrakt??? Det tok jammen kaka :fnise:

• 3 uker senere...
  • 2 år senere...
Skrevet

jeg har en pepperkakedrakt i str 98..som jeg skal selge..noen som er intr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...