Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hei, jeg har endel søvnproblemer etter samlivsbrudd. Jeg har mistanke om at dette vil vare en stund og vurderer å skaffe sovepiller. Hvordan får jeg tak idet ? Må jeg dra til lege ? Finnes det noen bivirkninger ? "bakrus" ? Syntes jeg husker at Bondevik ble oppblåst i ansiktet da han tok antidepressive piller. Vil det skje med sovepiller også ? Vil det ha negativ effekt på trening ? Blir formen dårlig av det ? Takker for svar
Gjest lissi32 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Hei, jeg har endel søvnproblemer etter samlivsbrudd. Jeg har mistanke om at dette vil vare en stund og vurderer å skaffe sovepiller. Hvordan får jeg tak idet ? Må jeg dra til lege ? Finnes det noen bivirkninger ? "bakrus" ? Syntes jeg husker at Bondevik ble oppblåst i ansiktet da han tok antidepressive piller. Vil det skje med sovepiller også ? Vil det ha negativ effekt på trening ? Blir formen dårlig av det ? Takker for svar prøv kamillete. Eller sovetabeletter som er kjøpt på helsekosten, husker ikke hva de heter. Man kan bli avhengig av sovetabeletter. Kjøp en meditasjonscd, det sovner jeg til på flekken. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Gå til legen og fortell som det er. Du sier at du har problemer med å sove pga. det du fortalte over, så spør du om du kan få noe å sove på! Så enkelt er det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå