Gå til innhold

Endelig


Gjest Kardemomme

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme

Jeg har en gutt i magen :babygutt::hjerter::hjerte::hjerter_rundt::tommelsmil::danser::hoppe:

Frisk og fin og ikke sjenert i det hele tatt. Legen tok seg god tid til å vise og forklare, og vi fikk 5 bilder med oss hjem. Ett bilde av bare tissetassen :)

Han sprellet og vinket med armene. Termindato ble 1. juni...pluss, minus...

Svigermor var også med, og jeg skal si deg hun ble sjokkert da legen sa det blir en gutt. Absolutt alle har trodd jeg ventet en jente, så det var en artig overraskelse. Åh, for en fantastisk opplevelse, samboer ble helt satt ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kardemomme
Så moro med UL, at alt stod bra til! Også en liten gutt da. Gratulerer!

Takk, takk! Gleder meg bare mer og mer til å treffe lillegutt.

Å, så moro - gutter er herlige de :rødme: Grattis med vellykket UL og en liten guttebaby i magen :klemmer:

Takk for det. Blir artig å få en liten gutt i huset :)

Gratulerer med en liten gutt i magen :hoppe:

takk :hoppe:

Så søy med en guttetass i magen da :hoppe:

Godt nytt år forresten

Godt nyttår ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme

Det er en aktiv liten kar som lever inne i magen min. Særlig om kveldene kjenner jeg at noe foregår der :fnise:

I dag har vi kjøpt litt gutteklær. Vet vi blir å arve mye, men litt shopping blir det likevel. Kjøpte en tøff militærgrønn hettegenser, en hvit pysjamas, en blå body og en brun snekkerbukse :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer så masse med en gutt! Så morro at du også får det! :-D

Vi får også arvet en del klær, men man må jo kjøpe litt nytt ved siden av også. Det er jo så koselig å gå i butikkene og kikke og drømme litt. Og det er halt rart å se klærne ligge her hjemme og tenke på at de skal jeg bruke til sønnen min. Jeg har fortsatt problemer med å forstå at jeg faktisk får med meg hjem en liten baby i april.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Åh, gratulerer så masse med en gutt! Så morro at du også får det! :-D

Vi får også arvet en del klær, men man må jo kjøpe litt nytt ved siden av også. Det er jo så koselig å gå i butikkene og kikke og drømme litt. Og det er halt rart å se klærne ligge her hjemme og tenke på at de skal jeg bruke til sønnen min. Jeg har fortsatt problemer med å forstå at jeg faktisk får med meg hjem en liten baby i april.. :ler:

Takk, gleder meg til å få en liten gutt i huset :)

Guttenavn har vi hatt klart i over 1 år, så det passet jo bra. :fnise:

Er ganke uvirkelig at vi får ett levende lite menneske med hjem fra sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Hurra for 19 uker, snart halvveis nå jo :)

Ja tenk som tiden fly :) I følge UL temin, så er jeg jo faktisk 4 dager lengre på vei (men jeg fortsetter å ha tickeren på mensterminen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, en liten gutt :rødme:

Gratulerer så mye! Og så gøy å kjenne så mye liv, da :jepp: Jeg merker ikke så mye ennå, men kjenner noen dult om kveldene i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Kardemomme

:hallo:

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom dagboka.

Tiden bare flyr av gårde og jeg storkoser meg med magen og sparkene. Samboer får ofte et spark i øret når han legger det inntil magen :hjerter_rundt: Noen ganger sparker han så hardt at hele magen beveger seg :)

I går kom det blank væske fra brystene for første gang og da gikk det virkelig opp for oss hvor fort ukene har gått, og at det ikke er så lenge igjen til vi blir tre.

Ellers har vi kjøpt oss ny leilighet, helt nyopppusset og innflyttingsklar, så vi har vært ganske opptatt med pakking de siste dagene. Bare 10 dager til vi flytter inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Må nesten fortelle om de rare lystene jeg har for tida :sjenert:

For noen uker siden fikk jeg plutselig veldig overfølsom luktesans og en ENORM trang til å lukte på diverse saker og ting. Jeg kan jo nevne lukter som:

-Jiff skurekrem (vanlig og sitron)

-Jiff kjøkken og baderom

-Ajax

-Vindusspyleveske

-Og favoritten Sun Light oppvaskmiddel

Så leiligheten vår har aldri vært så ren som den er nå, i tillegg til at jeg koser meg med oppvasken, mens jeg sniffer på Sunflaska :flau: Samboer må nesten tvinge meg forbi hyllene på butikken som inneholder vaskemiddler og be meg slutte å vaske ruta på bilen hele tida :fnise:

En ting til jeg har fått totalt dilla på er å pusse tennene og tunga. Har lyst å stå inne på badet hele dagen med masse jiff i vasken og bare pusse og pusse og sniffe og sniffe...er litt rar for tida ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten fortelle om de rare lystene jeg har for tida :sjenert:

For noen uker siden fikk jeg plutselig veldig overfølsom luktesans og en ENORM trang til å lukte på diverse saker og ting. Jeg kan jo nevne lukter som:

-Jiff skurekrem (vanlig og sitron)

-Jiff kjøkken og baderom

-Ajax

-Vindusspyleveske

-Og favoritten Sun Light oppvaskmiddel

Så leiligheten vår har aldri vært så ren som den er nå, i tillegg til at jeg koser meg med oppvasken, mens jeg sniffer på Sunflaska :flau: Samboer må nesten tvinge meg forbi hyllene på butikken som inneholder vaskemiddler og be meg slutte å vaske ruta på bilen hele tida :fnise:

En ting til jeg har fått totalt dilla på er å pusse tennene og tunga. Har lyst å stå inne på badet hele dagen med masse jiff i vasken og bare pusse og pusse og sniffe og sniffe...er litt rar for tida ja...

Fikk meg en skikkelig god latter av det innlegget ditt :hoho:

Og grattis med leilighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...