Gå til innhold

Endelig


Gjest Kardemomme

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tenk at det endelig ble vår tur... :hjerte:

Jeg er så utrolig lykkelig. Fikk positiv test for 1 uke siden, bare 3 uker etter laparoskopien. Legene fant endometriose i egglederne mine, vevet ble fjernet og 3 uker etterpå er jeg gravid. Det føles helt uvirkelig.

Har legetime på torsdag og UL neste torsdag. Tenk så spennende...

Er bare 5 uker på vei, så jeg håper virkelig spiren klamrer seg fast denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gopia!! :hoppe:

Endelig fant jeg deg igjen! Har lett etter deg, ser du. Dagboka di forsvant jo bare uten forvarsel..

Men jeg fikk helt frysninger da jeg leste at du er blitt gravid! Det var vanvittig morro å se!

Velkommen i klubben, og gratulerer så utrolig masse!

:juhu: :danser::gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Gratulerer så mye!

Tusen takk :)

Gopia!! :hoppe:

Endelig fant jeg deg igjen! Har lett etter deg, ser du. Dagboka di forsvant jo bare uten forvarsel..

Men jeg fikk helt frysninger da jeg leste at du er blitt gravid! Det var vanvittig morro å se!

Velkommen i klubben, og gratulerer så utrolig masse!

:juhu: :danser::gratulerer:

Hei igjen, og takk for koselig hilsen :klem:

Sletta prøvedagboka (ble litt lei og stressa), og ble samtidig uten nett hjemme, så derfor ble jeg borte en stund.

Men nå er jeg tilbake med gode nyheter :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Gopia :hallo:

Gratulerer med spiren, og grattis med ny dagbok!

Blir spennende å følge hverandre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!!! :juhu:

Så tickeren din i dagboken til Bippe og kom løpende med en gang. Gratulerer så masse, dette var virkelig fortjent. Og så så fort etter lap da!

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Hei Gopia :hallo:

Gratulerer med spiren, og grattis med ny dagbok!

Blir spennende å følge hverandre her inne.

Takk Amused! Det blir en veldig spennende tid fremover :)

Så fantastisk!!! :juhu:

Så tickeren din i dagboken til Bippe og kom løpende med en gang. Gratulerer så masse, dette var virkelig fortjent. Og så så fort etter lap da!

Stooor :klem:

Hei Eeyore :hallo:

Ja det gikk veldig fort etter lap, enda vi egentlig ikke prøvde denne måneden. Var øm og oppblåst i magen ganske lenge, men vi rakk litt sengekos likevel (heldigvis).

Stor :klem: tilbake til deg!

Heisann :vinke:

Gratulerer så mye med en spire i magen :)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Å nei, begynte å blø tidligere i kveld. Dro til legevakta, men legen sa det var lite vi kunne gjøre. Må bare vente å se om det går bra.

Var ikke rent blod, men heller litt lys rødt og slimete (beklager beskrivelsen)

Er livredd akkurat nå for at en abort skal gjenta seg! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra. Men det kan jo være godt å ha det i bakhodet at det er normalt å blø litt. Jeg gjorde også det i uke 5 eller 6.

Men forstår godt at du er bekymret.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spottet masse før IKM, litt etter, ganske mye i uke 6, litt i uke 10 og faktsik litt nå for noe uker siden også. Så det er helt normalt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Huff :troest:

Håper lille spire klamrer seg fast :klemmer:

Takk Amused, tror det går bra nå :)

Håper det går bra. Men det kan jo være godt å ha det i bakhodet at det er normalt å blø litt. Jeg gjorde også det i uke 5 eller 6.

Men forstår godt at du er bekymret.

:klemmer:

Legen sa at 80 % av gravide kvinner blør litt de første ukene, men jeg så bare for meg en ny SA. Sluttet heldigvis å blø samme kveld. :klem:

Jeg spottet masse før IKM, litt etter, ganske mye i uke 6, litt i uke 10 og faktsik litt nå for noe uker siden også. Så det er helt normalt :klem:

Takk Eeyore :klem:

Godt å høre at det ikke bare er meg...ble redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Så deilig med en fridag. Her har det snødd litt i dag :fryser:

På torsdag skal vi på UL, både gruer og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kardemomme
Oi, snø alt :fnise:

Har vært skikkelig kaldt her også i dag.

Skal dere ta UL privat eller?

Snødde litt i dag og, men det har heldigvis ikke lagt seg. Må legge om til vinterdekk før helga. Huff, tenk at sommeren er over...

Skal ikke på privat UL. Skal til gynekologen på sykehuset her i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Gruer meg sånn til fredag. Da skal min kjære, søte lille katt opereres. Vetrinæren tror hun har kreft i den ene patten. Er så redd for henne! Tenk om hun ikke overlever narkosen (hun er 15 år). Da mister jeg virkelig et kjært familiemedlem. :tristbla:

Jeg begynner så lett å gråte når jeg er med inn til vetrinæren. Vil ikke at pusi skal være redd eller ha vondt, så jeg kommer nok til å tute skikkelig før hun blir lagt i narkosen.

Krysser fingrene for at alt blir å gå bra med henne :hjerte:

Hun er så fin, langhåret skogskatt med rosa snute :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, næmmen pusi :troest: :katt: Det er jo så trist når dyr blir syke. Får håpe hun er sterk nok til å overleve narkosen, og at hun lever et godt, gammelt katteliv i mange år til :) Har hun hatt narkose før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...