Gå til innhold

Endelig


Gjest Kardemomme

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme

I dag har jeg hatt siste eksamen før jul, så nå har jeg juleferie :danser: Skal jobbe noen få dager, men skal unne meg en lang juleferie i år :)

Var hos legen på min andre svangerskapskontroll i forrige uke. Blodprøvene og urinprøvene var fine, og han fant hjertelyden med en gang. Begynner sånn smått å kjenne at noe skjer inni magen nå. Får sånne små stikk/strekking i siden av og til og magen kjennes hardere :hjerte:

I kveld skal det bakes Lussekatter her i huset, også skal vi se Love Actually :rødme:

(3 uker til UL)

Endret av Kardemomme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kardemomme
3 uker til UL :hoppe: Vil dere vite kjønn?

13 dager til UL :danser: Vi håper vi får vite kjønnet ja :)

Oi - her går det fort fremover gitt :)

Ja, nå begynner dagene å fly av sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Nå begynner det å nærme seg jul ja :tree:

Har besøkt noen venninner, vasket huset og jobbet litt. I dag skal vi ut å kjøpe de aller siste gavene. Jeg har heldigvis bare 1 igjen, mens samboer har 4 :fnise:

Jeg har endelig funnet meg en mammabukse og skal ha den på meg for første gang i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg er ferdig med julegavene, for nå begynner det å bli kaos i butikkene. For ikke å snakke om at de er utsolgte for ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme

Nå kan bare jula komme. Er ferdig med alt av gaver og husarbeid :tommelsmil: Har bare å pynte treet igjen.

I dag har jeg hatt besøk av mamma og jeg blir like overrasket hvert år over hvor mange gaver vi egentlig får fra familien. Tenk til neste år når vi er blitt 3. Gleder meg til å feire jul med vår egen lille baby :rødme:

Nå skal vi lage middag, slappe litt av og ta oss en liten tur til byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var så koselig å titte innom dagboka di, at jeg må legge igjen en liten hilsen. Må bare bekrefte at juni er en herlig måned å ha bursdag i! ;)

Håper du og familien får en flott jul!

:) iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har virkelig noe å glede oss til. Tenk å feire den første julen med knøttene våre neste år :rødme: Det blir nok fint.

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Hei, det var så koselig å titte innom dagboka di, at jeg må legge igjen en liten hilsen. Må bare bekrefte at juni er en herlig måned å ha bursdag i! ;)

Håper du og familien får en flott jul!

:) iingvild

Hei iingvild, så koselig med nye fjes i dagboka :)

Tror juni er en perfekt måned å få baby :rødme:

God jul til deg også :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme
Ja, vi har virkelig noe å glede oss til. Tenk å feire den første julen med knøttene våre neste år :rødme: Det blir nok fint.

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :klemmer:

Ja, vi har mye å se frem til :hjerte:

Håper du får en strålende jul :nissevink::gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Heldiggris som er ferdig med alt husarbeid :klemmer:

GOD JUL :nissevink:

Ja det er herlig å være ferdig. Nå er treet ferdig pyntet, så vi har det sååå trivelig her :)

God jul :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kardemomme
:gave::gave::gave::gave::gave:

Ønsker deg en fantasisk julefeiring hvor julenissen kommer med alle gavene på ønskelista. Jule :klemmer:

:kalle::kalle::kalle::kalle::kalle:

Takk. Ønsker deg også en fantastisk jul :gave::klem::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Tenkt at det er julaften i dag. Nå sitter vi å spiser frokost i sofaen og ser på Snekker Andersen.

Håper alle får ei GOD JUL! :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

For noen fine dager det har vært, med skikkelig julestemning :hjerte:

Lille julaften var sååå trivelig. Vi koset oss med nybakte brød, boller og kakao. Så på Grevinnen og hovmesteren og leverte noen gaver.

Julaften sto jeg opp tidlig for å se på Julemorgen. Svigermor hadde laget julestrømpe til oss med masse godteri, te og brente mandler :fnise: Etter Disney dro vi opp til henne og der forspiste vi oss på ribbe og kaker og pakket opp gaver. Vi fikk utrolig mye fint! :hoppe:

Hos samboer fikk jeg: Dior parfyme, gavekort på Nikita, mammabukse OG nye sko (han slo virkelig på stortromma i år ja :hakeslepp: )

Ellers fikk vi:

-penger til å kjøpe babyting

-dyne, pute, laken og sengetøy til babyen

-babyklær og bamser

-et stort bilde

-frokostservise

-kasseroller

-vaffelkakejern

-hjemmestikkede lester

-filmer

-velværeprodukter fra Bodyshop

-pynteting

-lystestaker

-duker

-bilderammer

-kaffekanne

-godteri

Vi fikk altså utrolig mye flott! :)

1. juledag var vi hos mamma og spiste kveite, og i går var rolig hjemmedag med film.

Tror forresten jeg har kjent liv i magen for første gang. Det kjentes nesten ut som leamus nederst i magen...3-4 bobler på rad :rødme: Utrolig rar og artig følelse.

6 dager til UL :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...