Gå til innhold

Endelig


Gjest Kardemomme

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme

Fikk kjøpt noen julegaver og noen kalenderpakker i går. I dag er det innpakkningspapir og gavebånd som står på handlelista :)

Min kjære samboer har bursdag i dag, så vi har hatt pannekaker til frokost. Litt seinere i dag skal vi til svigermor å spise middag og kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kardemomme

2 dager igjen :danser:

Nå vet alle venninnene mine at jeg er gravid. De ble helt ville og skal allerede begynne å strikke :fnise:

Skal på julebord med jobben på fredag, så da blir jeg kanskje å røpe hemmeligheten til dem også...

Ble forresten sjuk i natt. Våknet med hodepine, tett nese og sår hals :forkjola: Så i dag blir det innekveld med film.

Endret av Kardemomme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Så moro at venninnene har begynt å strikke alt :ler: Koselig å fortelle sånt, synes jeg.

Håper forkjølelsa er på retur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Tusen takk alle sammen :klem:

For en fin dag dette har vært. Jeg og samboer har gledet oss til dette så lenge, så i dag måtte vi ut på resturant å feire :love:

Har enda ikke gått helt opp for oss at vi skal bli foreldre :fnise: Nå kan jeg tenke meg at dagene blir å fly...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme

I dag hadde jeg min første time hos jordmor. Hun var kjempe grei og lett å prate med :)

Siden det er et lite sykehus, er det bare to leger der som utfører UL. Det går "rykter på byen" om hvor forskjellige disse to er, det bekreftet også jordmor i dag. Det ene er en litt bisk dame som ikke forteller kjønn, selv om hun ser det og man gjerne vil vite, og det andre er en eldre mann som forteller kjønn om man vil vite. Altså vil alle gravide her i byen til han. Er utrolig spent på hvem vi kommer til.

Dagens høydepunkt er at vi fikk høre hjertelyden til knerten :hjerte: Det var utrolig rørende å høre.

Gleder meg allerede til neste gang. Da skal jeg og samboer få omvisning på føden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kardemomme

I dag har jeg lett og lett etter noe å ha på meg på julebordet i morgen, men jeg fant ingenting fint og behagelig i butikkene.

Er første gangen jeg skal på julebord med jobben og de andre sa de pyntet seg, men ikke så mye. Skal jeg kjøpe kjole, bukse og topp eller et fint skjørt? :vetikke:

Har heldigvis fri noen timer i morgen formiddag. Da skal jeg lete på det andre kjøpesenteret. Noe fint må jeg vel finne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det minner meg på at jeg også må finne noen nye klær til julebordet. Gruer meg til det.. :forvirret:

Gratulerer med 12 uker og hjertelyd, forresten! Tenk at dere virkelig skal bli foreldre! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Huff, det minner meg på at jeg også må finne noen nye klær til julebordet. Gruer meg til det.. :forvirret:

Gratulerer med 12 uker og hjertelyd, forresten! Tenk at dere virkelig skal bli foreldre! :hoppe:

Tusen takk :klem:

Tror ikke det har gått helt opp for oss enda...føler meg kjempe heldig. Det er en deilig følelse å være gravid og endelig kommet over 12 uker :)

Ja, det er noe styr med disse klærne :fnise: Fant noe fine klær hjemme jeg kan ha på meg i morgen.

I dag fant jeg endelig noen fine klær å ha på meg :)

I tillegg fant jeg nye julegardiner til kjøkkenet og kongerøkelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...