Gå til innhold

Endelig

Gjest Kardemomme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kardemomme
God helg :klemmer:

Koste du deg på julebord i går da?

Ja, det var kjempe koselig på julebord. Nå vet alle på jobben at jeg er gravid, og de syntes det var kjempe artig :)

Grattis med klær, gardiner og kongerøkelse! Håper julebordet ble vellykket :sol:

Takk, takk. Nå er det ikke mange dagene til jeg henger opp gardinene og pynter til advent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

I dag har både jeg og samboer fri. Dagen skal brukes til julegave shopping, og kvelden skal brukes til trening og film.

Har snødd ca 30 cm i natt, så det er skikkelig julestemning ute :kalle:

13 uker i dag :hoppe: Nå begynner dagene å gå litt fortere...bare 5 uker til UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme
:vinke:

Masse snø her også og eg syns det er så koselig, blir så lyst ute :-D

Flott at du er 13 veker på veg :klem:

Kose deke i dag med fridag og julegave-handling sammen!

:klemmer:

Ja, det er utrolig koselig med snø. Særlig nå som det nærmer seg jul :snø: Fikk gjort utrolig mye på fridagen vår. Nesten alle gavene er kjøpt og vi fikk gjort masse husarbeid.

:hoppe: litt for 13 uker :)

Nå er du i alle fall trygt over på den rette sida :)

Ja det føles godt :)

Grattis med 13 uker :blomst:

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Jeg har fått gjort utrolig mye de siste dagene. Vasket kjøkkenskapene/skuffene, byttet gardiner, kjøpt masse julegaver, strøket juledukene osv...

I morgen når jeg kommer hjem skal vi pynte til advent og vaske soverommet og gjesterommet. Har plutselig fått "ånden" over meg :fnise:

Ikke lenge igjen til advent nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så effektiv du er, Gopia! Er jo mange gravide som får et veldig behov for å få huset i orden til den lille kommer, og du er jo bare bittelitt tidlig ute :fnise: Skulle ønske jeg hadde litt av den energien, det er mye som skal gjøres i et nyinnflyttet hus, men det blir vel til helga, tenker jeg.

Ha ei fin adventshelg! :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Så effektiv du er, Gopia! Er jo mange gravide som får et veldig behov for å få huset i orden til den lille kommer, og du er jo bare bittelitt tidlig ute :fnise: Skulle ønske jeg hadde litt av den energien, det er mye som skal gjøres i et nyinnflyttet hus, men det blir vel til helga, tenker jeg.

Ha ei fin adventshelg! :nisselue:

Noen ganger er energien helt borte hos meg, men når den først kommer, så får jeg gjort unna ganske mye :)

Håper du får ei fin adventshelg du også :nisselue:

God helg :)

God helg :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

1. desember :hoppe::nissevink::tre::kalle:

Har åpnet adventskalenderen og huset er ferdigpynta. Ble veldig koselig med røde gardiner på kjøkkenet, nye duker, adventsstjerna og stakene. Tenk at det bare er noen dager igjen til julaften...

Våknet tidlig i dag av en GRUSOM drøm. Den var helt forferdelig!

Drømte at jeg var hjemme på badet i barndomshjemmet og at samboer var på jobb her vi bor nå. Plutselig begynner jeg å blø og masse "rare ting" kommer ut av meg. Får helt panikk og prøver å ringe samboer, men han orker ikke snakke med meg...

Så prøver jeg å ringe legen, men han ler og sier at han ikke kan hjelpe meg. Heldigvis våknet jeg og var så glad for at det bare var en drøm, men fikk ikke sove mer etter det. høres jo bare ut som en tåpelig drøm, men den var virkelig helt forferdelig trist.

Glad det bare var en drøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme

Jeg og samboer var hos mamma i går og spiste ribbe. Det tar noen timer å kjøre dit og tilbake, og etter kjøreturen fikk jeg noen merkelige smerter.

Det startet med smerter i underlivet, akkurat som jeg var hoven nedentil. Så begynte det å spre seg bak mot rumpa :sjenert: Er vondt å sitte, vondt å gå og veeldig vondt å gå på do :rodme:

Er like vondt i dag, så om det ikke ordner seg til i morgen, så må jeg nesten ringe legen eller jordmora...har lite lyst å undersøkes "der bak".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Det kan jo "bare" være reaksjon på maten da. Mange gravide reagerer på enkelte mattyper... Har hørt noen som ikke tålte å spise pinnekjøtt feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Huff da. Det kan jo "bare" være reaksjon på maten da. Mange gravide reagerer på enkelte mattyper... Har hørt noen som ikke tålte å spise pinnekjøtt feks.

Ikke godt å si hva som hadde skjedd, men det kjentes ut som jeg hadde slått meg hardt nedentil. Heldigvis gikk det over i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kardemomme

I dag skal vi spise middag hos svigermor. Ellers skal jeg bruke kvelden til å pakke inn noen julegaver og høre på julemusikk :gave:

Skal ta meg en snartur til byen å se om jeg finner meg en ny bukse. Kjenner at det begynner å stramme litt når jeg sitter, selv om magen ikke vises enda. Tenger en løs og god bukse jeg kan bruke på jobb. I morgen har jeg en 9 timers lang arbeidsdag foran meg...frister lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro det var julaften om noen få dager så mye som du har fått gjort unna. Har ikke begynt på julegavene enda jeg... :sjenert: Vet heldigvis hva jeg skal kjøpe til sambo da, men fra alle andre mangler fremdeles ønskelister også.

Du kan like gjerne kjøpe et par mammabukser med en gang for magen blir fort større når du har passert 12-13 uker ;) Kjempedeilige å gå i og magen blir mye finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Skulle nesten tro det var julaften om noen få dager så mye som du har fått gjort unna. Har ikke begynt på julegavene enda jeg... :sjenert: Vet heldigvis hva jeg skal kjøpe til sambo da, men fra alle andre mangler fremdeles ønskelister også.

Du kan like gjerne kjøpe et par mammabukser med en gang for magen blir fort større når du har passert 12-13 uker ;) Kjempedeilige å gå i og magen blir mye finere.

:fnise: Ja jeg liker å få ting gjort mens jeg har fri.

Skal snart gå til innkjøp av mammabukser, men magen har ikke blitt noe særlig større enda. Ble veid hos legen i forrige uke, og da hadde jeg bare gått opp 0,4 kg. Enda så god matlyst jeg har for tiden :spise:

Magen blir myye finere i mammabukse ja :Nikke:

Brukte mi for første gang i dag, veldig behagelig.

Gleder meg til å shoppe mammaklær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...