Gå til innhold

Endelig

Gjest Kardemomme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kardemomme
Ååå så gøy :)

Og grattis med 9 uker :hoppe:

Takk, dagene begynner å gå fortere nå ja :)

:hoppe:

Og her har du dagbok uten å sei eit knyst :nei:

:ler:

Kjekt å finne deg her inne og godt at alt står bra til no! Ekkelt med dei blødningane som har oppstått, trur eg hadde blitt veldig redd då!

:klem:

Hei, hei Glow. Så koselig at du fant veien inn hit, skulle kanskje gitt deg et hint om ny dagbok :fnise:

Blødningene var veldig skremmene, men alt har gått bra på UL, så jeg er litt roligere nå :klem:

Grattis med vellykket UL :klemmer:

Takk, var kjempe artig å se hvor mye den lille hadde vokst siden sist. :klem:

Hei, har ikke lest dagboken din før, men huff for en dramatisk start! Så bra at alt går bra nå!

(får veldig lyst på sjokolade nå... :-D )

:velkommen: hit. Ble en dramatisk start ja. Bare 17 dager igjen til 12 uker. Gleder meg :)

Håper alt står bra til.

God helg :klemmer:

Alt står bra til her. Samboer jobber nattevakt, så det blir en rolig alenekveld. Håper alt står bra til hos deg og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt står bra til med den lille. Syntes 2. januar hørtes veeeldig lenge til men, det stemmer jo faktsik med ordinær UL :fnise: Og det er jo jul imellom, så det går nok fort ;)

Kos deg i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Så godt å høre at alt står bra til med den lille. Syntes 2. januar hørtes veeeldig lenge til men, det stemmer jo faktsik med ordinær UL :fnise: Og det er jo jul imellom, så det går nok fort ;)

Kos deg i helgen :klem:

2. januar høres veldig lenge til ja. Men jeg er jo 18 uker da, så det stemmer vel.

Blir jo godt å ha noe å glede seg til etter jul også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Tenk at du endelig er gravid etter all den ventinga, det er så godt å lese at det klaffa til slutt :klem:

Er det mai/juni sånn cirka som er tidspunktet?

Håper du koser deg heime i kveld :-D

Ja det er helt utrolig. Tror ikke at det er gått helt opp for meg enda :fnise:

Den magiske datoen er 5. juni. Så det blir sommerbaby på oss.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme
Gratulerer med 10 uker, Gopia :klemmer:

Vi nærmer oss de magiske 12 nå snart :blomst:

Takk :klem:

Ja tenk, bare 2 uker igjen til vi er 12 uker :danser:

Innom og jubler litt for dine 10 veker Gopia :juhu:

Takk :klemmer:

Gratulerer med 10 uker :klemmer:

Takk :klemmer:

Du nærmer deg termin med stormskritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du som får en junibaby. Jeg har hele livet ment at 10. juni må være den optimale bursdagsdato. Et halvt år fra jul, etter alle eksamner, men før sommerferien :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Grtulerer så mye med 10 uker, her går det unna :hoppe:

Ha en fin kveld

Nå nærmer jeg meg jammen 11 uker :hoppe:

Heldige du som får en junibaby. Jeg har hele livet ment at 10. juni må være den optimale bursdagsdato. Et halvt år fra jul, etter alle eksamner, men før sommerferien :fnise:

Blir koselig med junibaby :rødme:

Har en venninne som har bursdag 10. juni, så det hadde jo vært artig hvis babyen kommer samme dagen :)

Nå er det lenge siden jeg har vært inne hos deg, og jaggu har du ikke rukket å bli 10 uker allerede! Hurra! :hoppe:

Hei Bippe, det var lenge siden sist :hallo:

Koselig at du titter innom :)

Er litt nervøs for uke 11 og 12, for det var i den perioden jeg mistet sist. Men føler meg LITT tryggere nå, siden jeg har sett liv på UL og har litt flere symptomer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme

Nå har jeg sikkelig julestemning :nisselue: Det har lagt seg snø på bakken og julepynten har kommet i butikkvinduene.

Har allerede avtalt med svigermor at vi skal være hos henne på julaften.

Har så utrolig mye jeg skulle ha gjort i huset, men jeg har rett og slett ikke energi. Heldigvis tar samboer seg av middag, oppvask og klesvask. Han blir bare flinkere og flinkere med husarbeidet :love:

Er tante til ei jente på 11 år, som gleder seg VELDIG til å få et søskenbarn. I dag snakket jeg med henne på msn og da spurte hun om jeg kommer til å få mage snart :fnise: Hun har lovet at hun skal holde graviditeten hemmelig i 9 dager til, men da skal hun få lov til å sladre til vennene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i julestemning i flere dager jeg :fnise: Med snø ute og pepperkaker og klemmentiner inne.

Bra at mannen er så flink med å hjelpe til, det er viktig :jepp:

Ha en fin søndagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du jo kommet så langt at dette helt sikkert går veien, men husker hva du mener, var veldig godt å komme over den uka hvor jeg mista sist :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må inrømme at jeg begynner å komme i julestemning jeg også, men prøver å overse det og vente til desember :fnise: Gleder meg til å julepynte det nye huset :)

Og nå er det bare en uke igjen til de magiske 12 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Har vært i julestemning i flere dager jeg :fnise: Med snø ute og pepperkaker og klemmentiner inne.

Bra at mannen er så flink med å hjelpe til, det er viktig :jepp:

Ha en fin søndagskveld :klemmer:

Får bare mer og mer julestemning og nå nærmer vi oss endelig advent :hoppe:

Tirsdags :klem:

Nå har du jo kommet så langt at dette helt sikkert går veien, men husker hva du mener, var veldig godt å komme over den uka hvor jeg mista sist :)

:klemmer:

Nå er det ikke så lenge igjen til jeg kan senke skuldrene litt. Kjenner at jeg ikke føler meg helt trygg enda...men statser på at dette skal gå bra :klemmer:

Gratulerer med 11 uker! :danser:

Takk :danser: sammen med deg

Må inrømme at jeg begynner å komme i julestemning jeg også, men prøver å overse det og vente til desember :fnise: Gleder meg til å julepynte det nye huset :)

Og nå er det bare en uke igjen til de magiske 12 :hoppe:

Skjønner godt du gleder deg til å pynte til jul i nytt hus.

Tenk at det bare er 1 uke igjen, håper den går fort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

I dag ble det en 9 timers lang arbeidsdag, så jeg er helt utslitt.

I tillegg var det mye å gjøre, men tiden går jo fortere når man har noe å henge fingrene i.

I morgen har jeg fri, så da skal jeg gjøre husarbeid og handle litt julegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...