Eeyore Skrevet 17. oktober 2007 #41 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skjønner veldig godt at du er bekymret og synes tiden går sakte. Men det viktigste er at du tar det med ro og ikke fremprovoserer ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 17. oktober 2007 #42 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg venter gjerne sammen med deg, Gopia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 19. oktober 2007 #43 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det kunne se ut som morkaken lå foran mormunnen, og når livmora da strekker seg vil morkaka flytte seg oppover og det vil da kunne oppstå blødninger 20. november er ikke lenge til, det er jo tre dager etter terminen min og den kommer iallefall fort her i huset Neida, fra spøk til alvor - jeg skjønner veldig godt at tiden går sakte, det fine er jo at du snart skal på ny UL da Så spennende med termin like rundt hjørnet Skulle ønske dagene gikk like fort for meg som for deg, men det blir nok å føles sånn når jeg går inn i andre trimester Skjønner veldig godt at du er bekymret og synes tiden går sakte. Men det viktigste er at du tar det med ro og ikke fremprovoserer ting Har lovet legene, samboer og meg selv å ta det helt med ro fremover. Har vært godt å bare slappe av disse dagene Jeg venter gjerne sammen med deg, Gopia Vi får vente sammen ja Amused. Vi har jo termin så og si samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 19. oktober 2007 #44 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jo flere symtomer på graviditeten jeg har, jo tryggere føler jeg meg. De siste dagene har jeg vært småkvalm, trøst/tørr i halsen og VELDIG trøtt. :-D Har nesten følt meg fyllesyk til tider Kjenner at jeg endelig ser frem til ting, jeg gleder meg til jul og synes det er koselig å planlegge fremtiden med samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 19. oktober 2007 #45 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så bra da Gleder meg også veldig til jul. Føles som om man er fyllesyk av og til ja, kjenner til det Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. oktober 2007 #46 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kjenner igjen den fyllesyken, sånn var jeg også - blodig urettferdig å våkne opp fyllesyk på en søndag når man har vært edru på lørdag Ha ei super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 21. oktober 2007 #47 Del Skrevet 21. oktober 2007 I helga har vi bare slappet av, spist ute og lånt filmer. Kjøpte årets første pepperkaker og fikk skikkelig julestemnning Nå skal jeg bake hveteboller og kanelboller før samboer kommer hjem fra jobb nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. oktober 2007 #48 Del Skrevet 21. oktober 2007 Slapp av og kos deg som gravid du. Det kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 #49 Del Skrevet 21. oktober 2007 Skulle ønske jeg var flinkere til å bake jeg også... Blir liksom bare til spesielle andledninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 21. oktober 2007 #50 Del Skrevet 21. oktober 2007 Flink du er som baker. Gleder meg også til å smake årets første pepperkaker, det er jul det og mandariner såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 23. oktober 2007 #51 Del Skrevet 23. oktober 2007 8 uker i dag 1 uke til UL og 4 lange uker til vi kan puste litt ut. Både jeg og samboer har fri i dag, så nå skal vi prøve å gjøre litt husarbeid. Skal vaske alle skittenklærne, rydde på gjesterommet og vaske skuffer og skap...kjedelig ettermiddag med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. oktober 2007 #52 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer så mye med 8 uker Jeg syns at tiden gikk utrolig fort fra uke 7 til 12. Håper ivetfall at du koser deg som gravid. Da skal vi på UL samme dag vi da, jeg skal også om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 24. oktober 2007 #53 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer så mye med 8 uker Jeg syns at tiden gikk utrolig fort fra uke 7 til 12. Håper ivetfall at du koser deg som gravid. Da skal vi på UL samme dag vi da, jeg skal også om en uke Gleder meg masse til UL på tirsdag. Jeg storkoser meg som gravid, gleder meg mer for hver dag og det samme gjør samboer :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. oktober 2007 #54 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er tydeligvis den store UL dagen til tirsdag da Da skal jeg og en til fra mars/arpil gruppa også Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 26. oktober 2007 #55 Del Skrevet 26. oktober 2007 Må komme med oppdatering da på tirsdag Når skal du på dagen? jeg var så heldig å få time kl.08.00 Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. oktober 2007 #56 Del Skrevet 26. oktober 2007 Lykke til med UL på tirsdag da - venter spent på oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 30. oktober 2007 #57 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Det er tydeligvis den store UL dagen til tirsdag da Da skal jeg og en til fra mars/arpil gruppa også Moro! Må komme med oppdatering da på tirsdag Når skal du på dagen? jeg var så heldig å få time kl.08.00 Ha en fin helg Lykke til med UL på tirsdag da - venter spent på oppdatering Hei igjen. Da var det på tide med en liten oppdatering: Først må jeg litt for 9 uker. Er akkurat kommet hjem fra UL og det var helt fantastisk Alt så bra ut, han fant hjertelyd og vi fikk 2 bilder med hjem. Vi fikk til og med se at den rørte litt på seg inni magen Har fått ny UL time 2. januar (føles lenge til akkurat nå) og var heldig å få jordmortime og omvisning på føden allerede 21. november. Det gleder vi oss til. Samboer er helt i skyene og studerer bildet nøye. I tillegg har han lånt seg en svangerskapsbok på biblioteket, så nå kommer han stadig vekk med kloke ord og kommentarer Mamma og svigermor har allerede startet strikkingen, tror de gleder seg til å bli bestemødre igjen Endret 30. oktober 2007 av Kardemomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 30. oktober 2007 #58 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ååå så gøy Og grattis med 9 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. november 2007 #59 Del Skrevet 1. november 2007 Grattis med vellykket UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaifa Skrevet 1. november 2007 #60 Del Skrevet 1. november 2007 Hei, har ikke lest dagboken din før, men huff for en dramatisk start! Så bra at alt går bra nå! (får veldig lyst på sjokolade nå... :-D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg