Gå til innhold

Endelig

Gjest Kardemomme

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme
Ååå, næmmen pusi :troest: :katt: Det er jo så trist når dyr blir syke. Får håpe hun er sterk nok til å overleve narkosen, og at hun lever et godt, gammelt katteliv i mange år til :) Har hun hatt narkose før?

Jada, hun måtte fjerne livmoren for 4 år siden, pga betennelse. Så jeg håper det går bra med henne denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kardemomme

Denne dagen har vært en rar dag.

Dagen startet med UL på sykehuset. Gynekologen sa at alt så fint ut, og at jeg skulle få komme tilbake på ny UL om 3 uker. Bildet fikk vi også med hjem. Både jeg og samboer var så stolte og glade på turen hjemover, men da jeg kom inn døra ble plutselig lykken snudd helt om.

Begynte å styrtblø og fikk kramper i magen og ryggen. Ringte tilbake til sykehuset og fikk komme opp dit igjen. Det rant blod hele tiden. Måtte til en annen gynekolog, siden min faste var dratt hjem for dagen.

Hun klarte å finne småen på skjermen og hjerteslag klarte vi også å se. MEN hun sa det kunne være en truende abort, så jeg skal tilbake til sykehuset på søndagsmorgen for å se om det fortsatt er liv i magen. Så nå ligger jeg her da, og er livredd på nytt.

Vet ikke om jeg takler en ny SA. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Uff, det var ikke gode nyheter :troest:

Jeg håper du har blitt sykemeldt og tar det helt med ro :klem:

Har fått sykemelding ut neste uke, så jeg skal ta det helt med ro fremover.

:klemmer: Håper inderlig det går bra med deg og dine.

Tusen takk for det. Går bedre med oss nå :)

Uffda, det var ikke noe kjekk lesning :tristbla: Håper det går bra.

Denne helga har vært lang. Det går heldigvis bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme

Huff, så fælt det har vært å gå hjemme å vente på gode eller dårlige nyheter.

I dag var vi på UL, vi satt i over 1 time å ventet, men det var utrolig snilt av gynekologen å ta oss inn på en søndag. Hun fant liv i magen min og hjertet slo fremdeles.

Åh, dere aner ikke hvor godt det var å se knerten :hjerte:. Vi ble så glade både samboer og jeg at vi nesten begynte å gråte. Har sluttet helt å blø nå, så jeg håper at dette svangerskapet skal gå fint. Er så redd for å oppleve en ny SA, så jeg klarer ikke ta det helt med ro. Er redd for å begynne å blø igjen.

Ny UL om 16 dager.

(Operasjonen til pusi gikk kjempe bra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Godt at du blir fulgt opp med UL da. Da får dere jevnlig bekreftelser på at alt er iorden :)

Ja jeg er glad jeg blir fulgt opp. De er virkelig flinke på sykehuset her :)

Det var jo gode nyheter :)

Og tenk, snart er du 7 uker.

Ja utrolige deilige nyheter! Snart 7 uker...synes det går tregt jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke vært inne her og hilst på før, men puster lettet ut :klemmer: Kjenner meg så igjen, akkurat det samme opplevde jeg i dette svangerskapet også, blødninger mellom uke 8 og 10 og ble fulgt veldig godt opp med tre innvendige UL før uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme
Dette var gode nyheter :klemmer: Både for deg og pusi.

Ha en fortsatt fin dag :)

Ja, det var virkelig gode nyheter :)

Har vel ikke vært inne her og hilst på før, men puster lettet ut :klemmer: Kjenner meg så igjen, akkurat det samme opplevde jeg i dette svangerskapet også, blødninger mellom uke 8 og 10 og ble fulgt veldig godt opp med tre innvendige UL før uke 12.

Velkommen hit angelou :)

Jeg er veldig glad for at vi blir fulgt opp, er så ekkelt å gå hjemme å bekymre seg. Blødde du mye og hadde du smerter i magen? Jeg har enda mørk utflod og føler meg støl, men leser jo at det er helt normalt...

Innom med en :klem: og håper at alt fremdeles står bra til.

:klem: tilbake. Tror det går bra. Har enda mye utflod/gammelt blod, men selve blødningen er stoppet heldigvis.

Gratulerer med 7 uker :danser:

Takk :hoppe: Det går sakte, men fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde mye mørk spotting i uke 6. Og når jeg var på UL i uke 8, mente gynekologen at det hadde vært en tvilling der. Så det kan jo hende at det er det du har mistet også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde en god del i flere etapper, kom friskt blod, blødde gammelt i noen dager, et par dagers pause før det begynte på an igjen.

Men hadde aldri smerter, det hadde jeg faktisk ikke den gangen jeg mista heller.

De første tre månedene var laaaange, men etter det har tiden bare flydd av sted - du har masse å glede deg til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme
Jeg hadde mye mørk spotting i uke 6. Og når jeg var på UL i uke 8, mente gynekologen at det hadde vært en tvilling der. Så det kan jo hende at det er det du har mistet også ;)

Hmm...det har jeg ikke tenkt på.

Jeg blødde en god del i flere etapper, kom friskt blod, blødde gammelt i noen dager, et par dagers pause før det begynte på an igjen.

Men hadde aldri smerter, det hadde jeg faktisk ikke den gangen jeg mista heller.

De første tre månedene var laaaange, men etter det har tiden bare flydd av sted - du har masse å glede deg til :klemmer:

Hva sa gynekologen at blødningene kunne komme av da?

Gleder meg så utrolig masse til 20. november. Da er jeg endelig 12 uker. Dagene går så uendelig sakte...tenkt hele 5 uker til den datoen.

Heligvis bare 2 uker til ny UL. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne se ut som morkaken lå foran mormunnen, og når livmora da strekker seg vil morkaka flytte seg oppover og det vil da kunne oppstå blødninger :)

20. november er ikke lenge til, det er jo tre dager etter terminen min og den kommer iallefall fort her i huset :fnise: Neida, fra spøk til alvor - jeg skjønner veldig godt at tiden går sakte, det fine er jo at du snart skal på ny UL da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...