Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisan!

Noen som har noen hete tips på hotell i Roma? Jeg og min kjære vurderer å ta en langhelg i begynnelsen av November, men det er jo billig hotell dealer overalt, men blir litt skeptisk.. Hels ikke så mye over 1000kr pr natt!

Andre tips om Roma mottas også med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

95 euro totalt for 2 pers i dobbeltrom, inkl enkel frokost.

Skrevet

Hei

Jeg er ikke sikker på om jeg kan bidra med hotell men sjekk venere.com, hotwire.com eller secret hotels på reisefeber.no.

Se ellers mitt Roma reisebrev med bilder, kart og linker på min side http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm . Kanskje du kan finne noen gode tips der :-)

Skrevet

Registrerer at "gribo" la inn spørsmålet den 1.10. Ser imidlertid at hun har vært innom KG og skrevet innlegg den 3.10, men fant det ikke umaken verdt å takke for svarene i denne tråden. Verd å merke seg. Hva med en dose alminnelig folkeskikk?

Skrevet

Kan gjerne fylle opp tråden med takkemeldinger og pushe den opp på topp jeg...

Skrevet

ops! Men ja takk for tilbakemeldinger og Gard, bloggen din har jeg lest vettu! Har falt helt for Maldivene når jeg leste den for en stund tilbake!

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg kan anbefale Hotel Milton Roma på det varmeste! Var der i august med min kjære, og vi trivdes kjempegodt! Ligger 500m unna Colosseum.

Vi bestilte via Expedia og betalte ca. 5500kr for 7 netter

*vil tilbake til Roma* :Nikke:

Skrevet
Jeg kan anbefale Hotel Milton Roma på det varmeste!

Hun skal dit i november, ikke på den varmeste tiden. Har du noe forslag til november-hotell? :fnise:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Hun skal dit i november, ikke på den varmeste tiden. Har du noe forslag til november-hotell? :fnise:

Har vi med et forumtroll å gjøre? :lur:

:ler:

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Sol_*
Skrevet

Hei!

Noen fler tips til bra hoteller i Roma?? Maks 1500 pr. natt. Takker for tips!!

Sol :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...