Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg var inne på biip. der ser jeg at jeg har blitt blokkert av ei på msn listen.

jeg spurte vedkommende om dette. fikk til svar at det hadde hun ikke gjort, for hun hadde ikke msn.

er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
jeg var inne på biip. der ser jeg at jeg har blitt blokkert av ei på msn listen.

jeg spurte vedkommende om dette. fikk til svar at det hadde hun ikke gjort, for hun hadde ikke msn.

er det mulig?

Du kan enkelt gå inn på verktøy på msn, så på alternativer, så på personvern og så på vis hvem som har deg i kontaktlisten din..

Står hun ikke der så har hun deg ikke i sin kontakliste og har slettet deg

Skrevet
Du kan enkelt gå inn på verktøy på msn, så på alternativer, så på personvern og så på vis hvem som har deg i kontaktlisten din..

Står hun ikke der så har hun deg ikke i sin kontakliste og har slettet deg

spørsmålet mitt var: er det mulig å blokkere noen fra MSN når vedkommende ikke har MSN?

jeg har MSN, men ikke hun. hun har blokkert meg fra sin MSN liste.

men hun sier hun ikke har msn

Skrevet

Om hun ikke har msn, han hun jo heller ikke en msn-liste. Og om hun ikke har det, står du selvsagt ikke oppført på den...

Altså, hun har ikke blokkert deg.

Skrevet
Om hun ikke har msn, han hun jo heller ikke en msn-liste. Og om hun ikke har det, står du selvsagt ikke oppført på den...

Altså, hun har ikke blokkert deg.

feil!!!

så lenge jeg står på blokkeringslisten hennes, så må hun ha MSN.

det bare bevis at nok en gang lyver hun for meg. det er ikke første gangen jeg tar henne i løgn.

dritt kjerring. skal aldri stole på henne igjen.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du må jo vite selv om du har lagt henne til listen din?Eller hun lagt deg til?

Du må jo legge til kontaktene dine selv, eller få forespørsel for å godta at de legger deg til

Skrevet

hun var her en gang og da lånte hun maskinen min. hun var alene på datarommet mens jeg laget middag. hun kan ha lagt seg inn selv og blokkert den slik at jeg ikke skal se det.

jeg la ikke merke til det før jeg var inne på biip.no

hun var inne her også da jeg var medlem og brukte mitt nick. oppdaget plutselig flere innlegg som jeg ikke kjente igjen. defor har jeg slettet meg.

Skrevet
hun var inne her også da jeg var medlem og brukte mitt nick. oppdaget plutselig flere innlegg som jeg ikke kjente igjen. defor har jeg slettet meg.

Du kunne jo bare byttet passord..

Skrevet
Du kunne jo bare byttet passord..

hjelper ikke det. hus skulle ikke vite mitt nick.

Skrevet

Sånne se-hvem-som-har-blokkert-deg-ting er ikke til å stole på.

Skrevet
hjelper ikke det. hus skulle ikke vite mitt nick.

Hun kan jo ikke bruke ditt nick, hvis du har det, hun kan jo bruke ett lignende, men ikke akkurat det samme..

Uansett, underlige folk som låner identiteten av andre, jeg syns de stiller i samme klasse som Richard Ringheim..

Skrevet
Hun kan jo ikke bruke ditt nick, hvis du har det, hun kan jo bruke ett lignende, men ikke akkurat det samme..

Uansett, underlige folk som låner identiteten av andre, jeg syns de stiller i samme klasse som Richard Ringheim..

hun gikk inn på kg mens jeg lagde middag. hun lånte pcen min.

hun lånte ikke identiteten. hun stjal den.

jeg ville ikke at hun skulle vite hvem jeg var her inne,derfor slettet jeg meg. jeg har ikke nick her inne nå. jeg vet ikke om hun er her inne. jeg kjenner ikke igjen innleggene hennes iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...