Gjest Gjest_Mini_* Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg har små pupper og føler meg alltid ukomfortabel ved berøring. Er i fast forhold og veldig trygg på min partner, men føler meg likevel ille mht til puppene mine og vil helst ikke bli rørt. Noen som har det sånn? Hva mener gutta egentlig?
wishingitwas Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg har små pupper, men elsker å bli rørt på dem Mange av de jeg har vært med som sier at de foretrekker små pupper. (Kan hende det er en hvit løgn, men jeg kjøper den og føler meg komfortabel)
Gjest Gjest_Mini_* Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Saken er at jeg ikke får noe ut av å bli tatt på dem.. Gir meg ingenting. Blir bare for dumt, for føler at det ikke er noe å ta tak i uansett..
wishingitwas Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Åja. Men ikke alle som har erogen sone der da. Hvis du ikke liker å bli tatt på dem, så kan du jo si ifra om det.
Gjest Gjest_Mini_* Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Ja, og det har jeg jo forsåvidt allerede gjort. Men føler meg litt dårlig for at jeg liksom ikke kan "tilby han pupper"..
Gjest Bibi Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Jeg har store pupper (E-cup) og jeg får heller ingenting ut av å bli berørt på puppene. Mange menn som liker å suge på brystvorter og bite litt og klemme og klå på pupper. Og det må de gjerne få lov til hvis det gir dem noe. Men det gir ikke meg noe. Tror derfor ikke at det har noe med størrelsen på puppene å gjøre men hvorvidt de er en erogen sone for den enkelte. For meg er de definitivt ikke det.
Gjest Gjest_akila_* Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Jeg er en C cup.. stor altsaa. Og puppene mine er de mest folsomme og erogen sone jeg har.. Blir mega turn on, hvis de blir slikket, biti litt i og tatt paa hardt..
FantasDick Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jeg er en C cup.. stor altsaa. Lol, C-cup trenger da slettes ikke være stort! Jeg er en C/D-cup, og jeg har små pupper! Det er fordi jeg bruker 70 C og 65 D. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Jeg bruker E 80 og har ganske svære pupper, eller F80 alt etter hvilken bh jeg kjøper :)Og mine er veldig følsomme, så er vel forskjell der også
Gjest *nurket* Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Om man har store eller små pupper har ingenting med følsomheten å gjøre. Jeg har små pupper, og har alltid hatt det (ingen forandring der etter at jeg fikk barn). Tidligere fikk jeg ingenting ut av at gutter slikket, småbet, befølte puppene mine.. Men etter at jeg fikk barn har de blitt mye mer følsomme, og det er skikkelig turn-on at kjæresten min koser med de.
Gustenpus Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Mht til pupper og sex så er jeg av den mening at jeg det er dama og ikke puppene hennes jeg har sex meg (selv om jeg gjerne avslutter over dem), og at tilgang er viktigere enn størrelse. Så her er det autoritative svaret fra alle menn: Hvis jeg får ta på puppene dine, suge på dem, knulle deg og sprute over dem til slutt, så kan du ha fra A - H for min del. Jeg har selvsagt mine preferanser, men de dropper jeg fort hvis det er noe annet ved deg jeg liker Eller ihvertfall det autoritative svaret fra meg, det er faen ikke så lett å snakke for alle andre ... 1
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 Liker småe best, de store blr rett og slett for mye og rekke over. Store har og lett for og henge, det er ikke mye fint. Liker ikke småe vrengte innerlommer, de må ha litt "fylde"
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Mht til pupper og sex så er jeg av den mening at jeg det er dama og ikke puppene hennes jeg har sex meg (selv om jeg gjerne avslutter over dem), og at tilgang er viktigere enn størrelse. Så her er det autoritative svaret fra alle menn: Hvis jeg får ta på puppene dine, suge på dem, knulle deg og sprute over dem til slutt, så kan du ha fra A - H for min del. Jeg har selvsagt mine preferanser, men de dropper jeg fort hvis det er noe annet ved deg jeg liker Eller ihvertfall det autoritative svaret fra meg, det er faen ikke så lett å snakke for alle andre ... respekt. skriver under på denne.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 Sikkert ikke en pupulær ting å si, men jeg elsker virkelig store, velformede pupper. Jeg blir faktisk helt hypnotisert av det. Fasongen er viktigst, men størrelse er et stort pluss. Heller velformet A-cup en DD som henger ned til knærne. Uheldigvis er kombinasjonen store pupper med fin fasong på slank kropp relativt skjelden. Derfor elsker jeg vellykkede silikonpupper. Synes silikon generelt får alt for mye pepper av politisk korrekte mennesker. Det mest patetiske er menn som ikke tør å innrømme at de liker det, men som bare jatter med i håp om å få seg et nummer. Noen menn påstår til og med at de er feminster i håp om å få sex med noen venstreradikale damer. Værre blir det ikke. Det er så ille at ei jente jeg brukte å ligge med ikke torde å innrømme at hun hadde silikonpupper. De mest fantastiske brystene jeg noen gang har vært borti. Klarte aldri å holde meg unna.
Gjest nobilian Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har små pupper og føler meg alltid ukomfortabel ved berøring. Er i fast forhold og veldig trygg på min partner, men føler meg likevel ille mht til puppene mine og vil helst ikke bli rørt. Noen som har det sånn? Hva mener gutta egentlig? *** Jeg liker små pupper. Jeg liker større pupper også, men jeg kan styre min begeistring for de aller største. Det er et utgangspunkt, ikke mer. Om jeg liker ei jente, kan hun avvike så mye som helst fra mitt tenkte ideal, og etterhvert er det nettopp hennes kropp som er idealet. Jeg liker ikke silikonpupper, selv om jeg har sett og håndtert vellykkede slike. Det har ingenting med det å være korrekt å gjøre, jeg er bare en av dem som liker det naturlige.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 Sikkert ikke en pupulær ting å si, men jeg elsker virkelig store, velformede pupper. Jeg blir faktisk helt hypnotisert av det. Fasongen er viktigst, men størrelse er et stort pluss. Heller velformet A-cup en DD som henger ned til knærne. Uheldigvis er kombinasjonen store pupper med fin fasong på slank kropp relativt skjelden. Derfor elsker jeg vellykkede silikonpupper. Synes silikon generelt får alt for mye pepper av politisk korrekte mennesker. Det mest patetiske er menn som ikke tør å innrømme at de liker det, men som bare jatter med i håp om å få seg et nummer. Noen menn påstår til og med at de er feminster i håp om å få sex med noen venstreradikale damer. Værre blir det ikke. Det er så ille at ei jente jeg brukte å ligge med ikke torde å innrømme at hun hadde silikonpupper. De mest fantastiske brystene jeg noen gang har vært borti. Klarte aldri å holde meg unna. Jeg elsker også store pupper, men silikon har jeg ikke sansen for i det hele tatt. Det ser bare unaturlig ut, for ikke å snakke om hvordan det føles! Nei, det beste er store og naturlige. Men så liker jeg heller ikke altfor slanke jenter. De må se fruktbare ut, må vite.
Gustenpus Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har vært fornøyd med bitte små, kjempestore og pupper med silikon i. Kvaliteten på sexen har i hvertfall vært helt uavhengig av cup-størrelsen Pupper er digg uansett 1
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #18 Skrevet 2. oktober 2007 Sikkert ikke en pupulær ting å si, men jeg elsker virkelig store, velformede pupper. Jeg blir faktisk helt hypnotisert av det. Fasongen er viktigst, men størrelse er et stort pluss. Heller velformet A-cup en DD som henger ned til knærne. Uheldigvis er kombinasjonen store pupper med fin fasong på slank kropp relativt skjelden. Derfor elsker jeg vellykkede silikonpupper. Synes silikon generelt får alt for mye pepper av politisk korrekte mennesker. Det mest patetiske er menn som ikke tør å innrømme at de liker det, men som bare jatter med i håp om å få seg et nummer. Noen menn påstår til og med at de er feminster i håp om å få sex med noen venstreradikale damer. Værre blir det ikke. Det er så ille at ei jente jeg brukte å ligge med ikke torde å innrømme at hun hadde silikonpupper. De mest fantastiske brystene jeg noen gang har vært borti. Klarte aldri å holde meg unna. Bare lurte på hvordan det skulle gi ett ligg? Jeg synes silikon er veldig unaturlig og ta på, vet heller ikke hvor hardt man kan kna de. Da er nå MIN mening at naturlige og godt formede pupper er finest og se på og best og ta på.
Gjest boy Skrevet 2. oktober 2007 #19 Skrevet 2. oktober 2007 En gang i sommer kom det og la seg ei vanvittig nydelig jente like ved oss på stranden, hun var en nytelse å se på, fantastiske lår, fantastisk spenstig rumpe, mini stringtruse som tydelig viste at hun hadde glattbarbert fitte, smale hofter, lyst hår og hestehale, hun var bare helt nydelig! Etter å ha "spionert" på henne i over en time, oppdaget jeg plutselig at hun nesten ikke hadde pupper! Kort sagt; for meg betyr pupper veldig lite, de eneste jeg reagerer på er alt for store og slappe. Alle andre er ok.
Gjest Brumle Skrevet 2. oktober 2007 #20 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg er ikke så opptatt av om puppene er små eller store. Jeg har "møtt" både pene små og pene store utgaver. Min erfaring er at liker jeg jenta så liker jeg puppene hennes også. Jeg synes det er et utrolig puppehysteri i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå