Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Jeg har som sagt byttet p-pille merke, til Loette. Og nå etter to uker på dem, så blør jeg litt. Har gjort det i to dager nå:S Hvorfor? er dette normalt? kommer det til å stoppe snart?
Crash Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Loette inneholder mindre hormoner enn de fleste andre p-piller, og det er derfor ganske normalt at dette skjer, særlig i startfasen.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Men er dette noe jeg kanskje må venne meg til da eller? :S Da vil jeg bytte merke ihvertfall.
Aurela Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 (endret) Prøv litt til, så evt kontakt legen.. Jeg har ikke lagt merke til noe tull ved Loette (ja, det avhenger av personene), men det kan være en startfasebivirkning (?) Vent litt du, så snakk med lege, det er mitt råd, men nå er jo jeg bare 18, hva vet jeg Endret 30. september 2007 av jente89
Crash Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 (endret) Kroppen din trenger kanskje bare litt tid på å omstille seg etter de andre p-pillene (som kanskje inneholdt mer hormoner?). Endret 14. oktober 2008 av Miros
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 Det er helt vanlig med bivirkninger når man begynner på ny prevensjon.
Gjest Linduss Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Eg gikk på Loette i tre måner, og blødde 50% av kvar syklus... SKifta til Mercilon, og d gikk på samme måte..no går eg på Yasmin, og det har gått bra hittil. Ei uke:)
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Eg gikk på Loette i tre måner, og blødde 50% av kvar syklus... SKifta til Mercilon, og d gikk på samme måte..no går eg på Yasmin, og det har gått bra hittil. Ei uke:) At du blødde 50 % av tiden, altså halve mnd?? :S Grøss og gru..jeg har ALDRI hatt mellomblødninger uansett hvilket merke jeg har gått på, eller på p-plaster jeg.. Søren, det er nesten så jeg ikke gidder å ta hele brettet før jeg bytter til noe annet, går det an?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg vet ei venninne av meg gikk på Loetta, og hun hadde konstant litt småblødninger hele tiden mens hun gikk på de... Etter hun byttet har hun ikke hatt noen sånne problemer!!
Crash Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 Du bør iallefall ta brettet ut så du ikke tuller mer enn nødvendig med syklusen din..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå