Gjest husbyggern Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 Hei. Jeg har lenge ønsket å lære meg å sy klær. Har når vært rundt på mange stoffbutikker i området men ingen holder kurs i søm. Noen her som vet om noen som driver med det i området rundt Trondheim? Er villig til å kjøre et stykke Takk for hjelpen
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Ingen som vet av noe? Hva med dere i resten av landet? Er det mange som holder kurs?
Gjest Begonia Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Tror jeg ville prøvd å finne et husflidslag i nærheten. Kulturetaten i kommunen vet som regel om det finnes noe sånt i kommunen. Ellers kan Husfliden være et sted å spørre.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Hm, ikke så dum ide, men trodde de bare drev med bunads-søm jeg....?
Gjest Begonia Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Nei, husflidslagene rundt i landet driver ikke bare med bunader. Finnes veldig mye kunnskap blandt medlemmene der. Og det er ofte nære forbindelser mellom husflidslagene og husfliden. Kan jo også være at de vet om noen som er flinke til å sy, og som kanskje kan være villige til å lære deg å sy...
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Skal sjekke ut det jeg Tusen takk for tips!!
Grooo Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Heromkring er det flere "quiltestuer" som også arrangerer kurs i klessøm fra tid til annen. Ellers er sikkert http://forum.hobbyboden.com/ stedet å spørre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå