LilleMy Skrevet 30. september 2007 #1 Skrevet 30. september 2007 (endret) Noen sm vet HVORDAN jeg gjør det på denne duste-telefonen? Har sendt melding, fått sang/link i retur, men så stopper det..... Har fått lastet ned på SIM og i tlf, men jeg finner det f...en ikke igjen!! Og denne telefonen kommer med de aller kjipeste ringetonene.... Endret 30. september 2007 av LilleMy
Gjest Lea Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Først og fremst_ HTC er ikke en dustetelefon, men den er ikke laget for lek og moro Mest sannsynlig har du fått en fil du må klikke på for å installere. Deretter går det av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå