Gjest Gjest_Hilda_* Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Jeg går rundt å har så innmari lyst på barn om dagen, blir nesten syk av det. Så nå går jeg rundt å ser "bare" gravide kvinner om dagen. Det er så vakkert, så vakkert og jeg blir skikkelig opphisset av å se dem. Verst er det når jeg er sammen med gravide kvinner jeg kjenner personlig, jeg holder på å bli sprø og blir så vanvittig kåt at jeg nesten ikke vet hvordan jeg skal te meg rundt dem. Håper bare så inderlig at de ikke merker det!! For selv om jeg liker både gutter og jenter så betyr det ikke at jeg er forelsket i dem. Venner er venner, jeg ville aldri prøvd meg på noen jeg VET er hetero og i et forhold, aller minst når de er vordende mødre, men fy he**** så vakre. Er det fler som opplever det samme som meg? Å bli tent på vordende mødre. Sp.m til både menn og kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jeg syntes gravide kvinner er utrlig vakkert. Særlig når de er ca midt i svangerskapet når man kan se godt at de er gravide, men at mangen ikke er veldig stor enda. Måten man legger på seg på på resten av kroppen gjør mange kvinner så nydelige, og de ser så naturlige ut. Nå tenner jeg ikke på disse kvinene da, men de er sinnsykt vakkre mener jeg. Har lagt merke til at når det er damer i serier på tv som er gravide og de forsøker å skjule det, så er de mye vakkrere når de er gravide enn når de ikke var det.
Gjest Gjest_gravide_damer_er Sexy Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Gravide kvinner er sexy. Helt enig! Jeg er mann, og synes gravide damer er utrolig sexy og feminine! Har alltid følt det sånn, og synes gravide damer bare blir flottere og mer sexy utover i graviditenen også. Innlegget er endret, se kG`s regler Glow (mod) Endret 13. oktober 2007 av Glow
Gjest LindaGjest Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Synes også de er vakre. Tror også det er natturlig at jenter reagerer med å bli kåt når de ser andre gravide. Det er sikkert bare et tegn på at en er frisk og kan få barn. Linda
Teriyaki Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Synes det er flott, men har aldri blitt kåt av det.
Gjest Gjest_London_* Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jeg blir litt kåt av gravide jenter, må innrømme det, men er enig med de som bare synes de er vakre. Graviditet signaliserer (normalt sett) kjærlighet, spenning, lykke, barn og tro på framtiden, det er nok det som gjør gravide vakre..(?)
K.A. Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes gravide kvinner er både vakre og sexy. Det kommer jo selvfølgelig an på dama ellers også, men sånn generelt sett: gravid=sexy. Vet ikke hvorfor jeg synes det, om det er genetisk eller om det bare er slik min seksualitet har utviklet seg. Jeg vet det finnes menn som synes det ikke er sexy også. Men jeg er altså ikke en av dem.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Jeg er jente og tenner også veldig på dette. Det er mye fine videoer på youtube som jeg liker å se på.
Gjest StockDama Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Jeg er bifil, og faller like lett for jenter som for menn. Men når det gjelder gravide kvinner, så har jeg aldri klart å se det vakre i det. (ikke ment som en fornærmelse mot noen, bare så det er klart.) De ser som regel bare sliten og trøtt ut, med god grunn vel og merke.
Gjest Gravide damer er utrolig sexy Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 (endret) Hei, og helt enig! Jeg har alltid syntes at gravide damer er råsexy - vrient å si hvorfor det er sånn. For min del blir gravide damer av en eller annen grunn bare mer og mer sexy jo lenger ut i svangerskapet de kommer. Det er et eller annet med svære, runde, gravide mager som er utrolig vakkert og feminint! Anser meg selv som relativt "normal" (hva nå enn det betyr...) på andre måter - men jeg har en kjempegreie med akkurat dette. Er 29 år gammel. Emailadresse og kontaktinfo fjernet. Trampe -mod- Endret 14. august 2008 av Trampe
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Jeg er fullstendig uenig. Jeg synes gravide damer er ekle! Vil aldri være gravid selv, og jeg liker ikke barn. Det ser helt absurd ut å være gravid, og jeg blir litt kvalm av å se damer som er langt på vei.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Jeg er fullstendig uenig. Jeg synes gravide damer er ekle! Vil aldri være gravid selv, og jeg liker ikke barn. Det ser helt absurd ut å være gravid, og jeg blir litt kvalm av å se damer som er langt på vei. Dust!!!!
Gjest StockDama Skrevet 14. august 2008 #14 Skrevet 14. august 2008 Sier dust for? Er da like lov å si at man blir tent på gravide som det motsatte vel?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #15 Skrevet 14. august 2008 Jeg er fullstendig uenig. Jeg synes gravide damer er ekle! Vil aldri være gravid selv, og jeg liker ikke barn. Det ser helt absurd ut å være gravid, og jeg blir litt kvalm av å se damer som er langt på vei. Enig med dette! Selv om det er naturlig ser det allikevel unaturlig og ekkelt ut med en enorm kule som står rett ut av magen. Uæh!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 29. juni 2009 #16 Skrevet 29. juni 2009 Jeg går rundt å har så innmari lyst på barn om dagen, blir nesten syk av det. Så nå går jeg rundt å ser "bare" gravide kvinner om dagen. Det er så vakkert, så vakkert og jeg blir skikkelig opphisset av å se dem. Verst er det når jeg er sammen med gravide kvinner jeg kjenner personlig, jeg holder på å bli sprø og blir så vanvittig kåt at jeg nesten ikke vet hvordan jeg skal te meg rundt dem. Håper bare så inderlig at de ikke merker det!! For selv om jeg liker både gutter og jenter så betyr det ikke at jeg er forelsket i dem. Venner er venner, jeg ville aldri prøvd meg på noen jeg VET er hetero og i et forhold, aller minst når de er vordende mødre, men fy he**** så vakre. Er det fler som opplever det samme som meg? Å bli tent på vordende mødre. Sp.m til både menn og kvinner.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 29. juni 2009 #17 Skrevet 29. juni 2009 Enig med dette! Selv om det er naturlig ser det allikevel unaturlig og ekkelt ut med en enorm kule som står rett ut av magen. Uæh! er du syk???? dere menn er litt vel syke i hodet, dere blir kåt av alt som rører på seg jo. er det mulig, behersk dere litt, tenk viss du hadde dame, og at du går å tenker på andre gravide kjerringer som du blir kåt av. ho blir lei seg i hvertfall... :-(
Ethereal Skrevet 29. juni 2009 #18 Skrevet 29. juni 2009 Gravide kvinner er helt greit. Noen ganger er de vakre, andre ganger ser det helt forjævlig ut. Sånn er det med alle mennesker, uansett om de er under et svangerskap eller ikke. Kåt på dem blir jeg aboslutt ikke. Men jeg syns det er ganske sjarmerende da. Jeg kan godt tenke meg å få barn en dag selv.
Gjest nobilian Skrevet 30. juni 2009 #19 Skrevet 30. juni 2009 er du syk???? dere menn er litt vel syke i hodet, dere blir kåt av alt som rører på seg jo. er det mulig, behersk dere litt, tenk viss du hadde dame, og at du går å tenker på andre gravide kjerringer som du blir kåt av. ho blir lei seg i hvertfall... :-( *** Eh. Altså, gjest var enig med en gjest som var uenig med TS. Det vil si at gjest IKKE tenner på gravide. Gjest kan også like gjerne være en kvinne, akkurat som TS (som forøvrig er heterofil kvinne som blir kåt av gravide).
Rimmern Skrevet 30. juni 2009 #20 Skrevet 30. juni 2009 Jeg er fullstendig uenig. Jeg synes gravide damer er ekle! Vil aldri være gravid selv, og jeg liker ikke barn. Det ser helt absurd ut å være gravid, og jeg blir litt kvalm av å se damer som er langt på vei. Nå er jo du åpenbart såvidt gammel nok til å ha sex, så hva du måtte mene om noe som er "voksen-tema" er ikke så interessant for voksne folk, lille venn :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå