Gå til innhold

morsom politiker test

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken politiker er du ?

Link til test http://tux.aftenposten.no/testdegselv/test...mp;parameter=20

Jeg ble Erna :)

59 % | Erna Solberg (H)

Dagfinn Høybråten (KrF): 43 % | Dagfinn Høybråten (KrF)

Lars Sponheim (V): 34 % | Lars Sponheim (V)

Jens Stoltenberg (Ap): 28 % | Jens Stoltenberg (Ap)

Kristin Halvorsen (SV): 22 % | Kristin Halvorsen (SV)

Siv Jensen (Frp): 16 % | Siv Jensen (Frp)

Endret av Væren75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble også Erna, med Høybråten på 3. plass. Jeg er sikker på at disse testene er sponset direkte av høyre og Krf, åssen i helsike kan jeg ha noe vesentlig til felles med disse folkene. Jeg HATER Erna. Hvis jeg hadde vært Høyremann (noe jeg ikke er), så ville jeg stemt på et annet parti likevel, bare på grunn av Erna. Og det samme med Høybråten.

Skrevet (endret)

Jeg ble Dagfinn Høybråten! :fnise:

Deretter følger Erna, Kristin Halvorsen, Jens, Siv Jensen og til slutt Lars Sponheim...

Ditt resultat:

Dagfinn Høybråten (KrF)

Du er ordentlig, moralsk og rolig. Du gir deg ikke på prinsippene dine, men sier ikke nei takk til en flørt med meningsmotstandere.

Endret av Grønt blad
Skrevet
Jeg ble også Erna, med Høybråten på 3. plass. Jeg er sikker på at disse testene er sponset direkte av høyre og Krf, åssen i helsike kan jeg ha noe vesentlig til felles med disse folkene. Jeg HATER Erna. Hvis jeg hadde vært Høyremann (noe jeg ikke er), så ville jeg stemt på et annet parti likevel, bare på grunn av Erna. Og det samme med Høybråten.

Hehe , morsomt at det var noen andre også som gadd å titte innom testen da :)

(Eller kanskje det har vært flere , men at resten likte resultatet like dårlig som du og derfor ikke har posta det )

Det så ikke ut som om det var noen sånn test på hvor man lå , politisk , mer sånn nei jeg vet ikke ... kanskje bare en moro test .

:)

Skrevet

Jeg blir alltid Høybråten uansett om jeg endrer svarene der jeg kunne hatt flere svar... ting er jo ikke alltid enten eller... men Dagfinn blir jeg okke som..

Gjest Silmarill
Skrevet
*sukk jeg må lese flere tråder !

:fnise:

men den linken til testen er fjernet i den tråden pga. oprydining hos trådstarter ;)

Jeg blir alltid Høybråten uansett om jeg endrer svarene der jeg kunne hatt flere svar... ting er jo ikke alltid enten eller... men Dagfinn blir jeg okke som..

Jeg blir Kristin Halvorsen uanset om jeg endrer svarene...

Skrevet
*sukk jeg må lese flere tråder !

:fnise:

Ja, fy skam deg som ikke er her på forumet minimum åtte timer hver dag. :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...