Gå til innhold

3 år bortkastet


hilde87

Anbefalte innlegg

hvordan kommer man virkelig over han?Finnes det en oppskrift på dette?hmm...nå h ar det gått 1 måned og alt har blitt betraktelig MYE bedre.Jeg føler for første gang i mitt liv at jeg virkelig lever kun for meg selv og ikke for han eller pga han. han var mitt livs kjærlighet. jah han var alt for meg. men har var ikke bare min men alle andres også. han var med meg den ene natta så var han med ei ann ei natta etter det. og svaret jeg fikk når jeg spurte hvorfor???? det ble bare sånn..Vet ikke jeg...men det er deg jeg vil ha og er glad i og bryr meg om!i 3 år gikk jeg på den løynen. tenk 3 år!!!jeg delte han med forskjellige kvinnfolk og i slutten ble det til at meg og ei til delte ham. han viste hvor glad jeg var i ham. han "viste" inderlig godt hvor mye vondt han gjorde meg, men det tok aldri slutt!Han forstatte bare hele tiden med de fine ordene. til slutt var jeg så langt nede at huff.. hver gang jeg var med ham pipet telefonen i ett masse sex meldinger med foskjellige jenter. lå ved siden av ham og viste at natten før eller noen netter før hadde ei ann ei lugget der. spydde og var psykisk dårlig når jeg var med ham. var tynn som en strek og mistet hele matlysten. lurte på hvor og hvem han var med til alle døgnets tider når jeg ikke var med ham. men nå er det over! Nå er jeg borte og har ikke svart han på en melding eller tatt en telefon. stakkars den jenta som er igjen der hos ham nå for jeg ga endelig opp.sa til han nei deg vil jeg ikke ha lenger og gikk min vei å så aldri aldri tilbake igjen! Så det er håp, heldigvis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...