Gå til innhold

Discman og jogging

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om dette er rette plass for mitt spørsmål, men siden det ser ut som om det er mange som trener her spør jeg likevel!

Hvor har dere discman`en / minidisc-spilleren når dere jogger? Syns det er fryktelig ubehagelig å ha den hoppende opp og ned i lommen e.l, og å ha den i hånda er ikke akkurat noe bra alternativ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jogger ikke, men jeg går. Jeg kjøpte for noen år siden en midjeveske med plass til diskman og noen cd'er. Denne fester jeg rundt livet og merker ikke at jeg har den engang. Den sitter helt etter og hopper ikke rundt livet mitt.12

Skrevet

Jeg vet ikke hvor stor en discman er, men jeg har mp3-spilleren festet i bukselinningen, litt på siden. 12

Skrevet

Hei

Jeg jogger aldri uten min CD-man og jeg har fått tak i en midjeveske som er beregnet på slike spillere (har dem i platebutikker og kanksje Elkjøp). Den har jeg så stram rund magen at den ikke hopper.

Det fungerer kjempebra og jeg er Sony stor takk skyldig for at jeg kommer meg ut på de ukentlige løpeturene mine. Prøv dette du også

• 16 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jogger også med discman, men har så problem med at cd-en hopper når jeg setter opp tempoet? Noen råd? 

Anonymkode: b2eee...f6f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jogger også med discman, men har så problem med at cd-en hopper når jeg setter opp tempoet? Noen råd? 

Anonymkode: b2eee...f6f

Bruk noe annet. De over deg har nok funnet noe bedre de og på de 16 årene som har gått

Anonymkode: 73c18...90f

• Liker 4
Skrevet

Ah, discmannens glade dager. Helt okei at den er byttet ut med tlf og tråsløst headset. :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Discman :ninuskapus:

Anonymkode: a8bf3...2bf

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Discman :ninuskapus:

walkman var bedre, hoppet ikke. Men en mobil funker bedre som runman

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kvinneguide skrev:

walkman var bedre, hoppet ikke. Men en mobil funker bedre som runman

Joda, men for en tid :ninuskapus:

Gjest Optimo
Skrevet

Minidisc! Savner den litt. Husker alle timene med å lage egne mixtapes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...