Gå til innhold

Feil utfylt meldekort


Zero

Anbefalte innlegg

I dag gikk det opp for meg at jeg har fylt ut meldekortet mitt feil. Har fylt ut siden i vår, så har vært vandt til å fylle ut at jeg er under arbeid og timene. Så jeg har jo merket av på "nei" på "er du under utdanning" på de siste to meldekortene av ren vane (har vært under utdanning den siste måneden). Jeg skal få yrkesrettet attføring for skolegang.

Ringer dem selvsagt mandag morgen, men hva skjer egentlig?

Er det en fryktelig feil jeg har gjort?

Endret av Zero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du kan nok slappe av. Bare å ringe på mandag og si at du har gjort en feil når du krysset ut på meldekortet og at de må være behjelpelig med å rette det opp igjen.

Det er lov å gjøre feil ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤*Morgensol*¤

Jeg har selv gjort feil. Jeg fikk beskjed om å komme til min saksbehandler. Hun fylte inn meldekortet mitt på nytt og forklarte (skriftlig) hva som hadde blitt gjort feil. Så signerte jeg at jeg godtok endringene. Saksbehandleren ringte til rette vedkommende og ga beskjed om at hun sender meldekort med endringer. Og ba de behandle det umiddelbart.

I mitt tilfelle, hadde jeg klart å krysse av for jobbing i helg, mens jeg hadde sluttet. Det var vanen det gikk på hos meg også.

I mitt tilfelle, skulle jeg ha tilbake litt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fylte feil en gang når jeg hadde jobbet litt, feilberegnet noe med matpause og arbeidstid. I alle fall, det førte til at jeg ikke fikk dagpenger for den andre uka i perioden, noe jeg skulle ha.

Jeg sendte bare mail hvor jeg forklarte saken, og så ordnet de opp og etterbetalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...