Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Jeg solte meg som vanlig. Er lys og fikk ikke pigmentflekker. Men jeg ble brunere enn jeg pleier å bli ;)

Merker at jeg blir fort brun ja :Nikke:

Fine magen!!!! :hjertesmil:

Godt å få S i hus?

Ja, kjempeherlig!

Takk for mageskryt :hjerte:

S har fri i dag, og jeg begynner sent på jobb. Vi lå lenge i morges, leste avisen på sengen og bare slappet av.

Nå har jeg spist frokost og skal dra en tur på senteret og handle noe greier vi mangler.

kiwii - 17+2 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god helg!! :klem:

God helg til deg også! :klemmer:

Var borte fra msn isted, men nå har jeg sendt deg bilde på hotmail-adressen.

Kan man (altså jeg) også få se magebilde? :pls: :pls: :pls::klemmer:

Bare send meg mailadressen din du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! God helg til deg også :)

Vi har slappet av på sofaen og sett tv i hele kveld.

Skal legge meg snart siden jeg må tidlig opp i morgen. Kommer til å gå i ett hele dagen. Jobb, husvask, handling og party på kvelden. Blir sliten bare jeg tenker på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også! :klemmer:

Var borte fra msn isted, men nå har jeg sendt deg bilde på hotmail-adressen.

Så flott mage! Er det ikke gøy å se den vokse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Grace!

Jo,det er kjempegøy! :-D

Dro tidlig på jobb i morges. Et par timer igjen nå så slutter jeg.

Herlig vær, sola skinner :sol:

kiwii - 17+3 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig lørdagskveld med S.

Laget oss god middag og så tv. Så ryddet vi litt på gjesterommet, pakket ut av endel esker som S hadde med seg.

Nå sitter vi med hver vår pc og bare slapper av.

Jeg er stuptrøtt. Er glad jeg kan sove lenge i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Takk for blomsten, søta :bukke:

Er det fordi du har det godt nå eller fordi du er gravid, du legger deg så tidlig? :klem:

Det er fordi jeg går og gleder meg hele dagen til jeg kan legge meg inntil verdens beste :hjerte:

Nå har til og med søndager blitt koselige nå. Utrolig! Har ikke akkurat vært favorittdagen min for å si det sånn...

Vi våknet i 9 tiden, lå og koste litt før S sto opp. Jeg lå og halvsov en stund til, og når jeg sto opp hadde S ordnet nystekte rundstykker til oss.

Nå har vi spist, jeg skal dusje, så skal vi ut å gå en tur i finværet.

:)

kiwii - 17+4 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes herlig ut. :Nikke:

:Nikke:

Har egentlig spist ganske sunn mat hele svangerskapet. De første 14-15 ukene så klarte jeg ikke tanken på godteri og brus.

Spiste ofte, ca hver andre til tredje time. Mest brød med leverpostei,kjøttpålegg o.l.

Kylling, ris, salat og saus til middag veldig ofte, da det var det eneste jeg hadde lyst på.

Nå klarer jeg å spise søtsaker igjen. Har egentlig ikke så ofte lyst på, men hvis det står fremme så spiser jeg allikevel.

Drakk brus i går for første gang på lang tid. Iskald cola med isbiter. Var godt mens jeg drakk det, men etterpå ble jeg oppblåst og uvel i flere timer.

Skal prøve å holde meg unna brus.

Så må jeg spise mere variert, sunn middag. (fisk f.eks)

Pålegg jeg bruker:

-kjøttpålegg(kylling)/mager skinke med agurk og tomat

-leverpostei med rødbeter

-syltetøy

-italiensk salat

-skinkeost

-hvitost med rød paprika

Den italienske salaten og syltetøyet kan jeg godt droppe.

Spise mere magert pålegg med agurk og tomat.

Lager omelett innimellom også.

Har aldri vært overvektig, og er det heller ikke nå, men er redd for å legge på meg alt for mye i mens jeg er gravid.

Vil absolutt ikke legge på meg 20 kg. Sist jeg veide meg hadde jeg gått opp 0,5 kg. Det var ca 2 uker siden og da var jeg 55,5 kilo.

Merker at kroppen forandrer seg. Har jo fått litt mage, men de som ikke vet jeg er gravid tror sikkert jeg er småfeit.

Puppene har blitt større, og jeg har fått litt mere sideflesk. Liker det ikke..

Var nede i 52 kg når jeg gjorde det slutt med eks. Følte at det var helt perfekt egentlig. Tviler på at jeg noen gang blir så lett igjen.

Jaja, finnes viktigere ting her i livet å bekymre seg over.

Nå skal jeg slappe av litt før jeg finner senga sammen med S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kiwii :-D

Sender deg en PM med mailaddresse, og lurer på om jeg også kan få se mage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart du skal få,LB :)

Har sendt deg mail.

I dag sto jeg opp litt over åtte.

Spiste frokost (2 fullkornsknekkebrød med mager skinke,agurk og tomat + 1 glass melk), så gikk jeg en tur på 55 minutter.

Var hjemme klokka 10 og nå er jeg deilig sliten. Gikk i raskt tempo hele tiden, kjente at jeg fikk opp pulsen.

Skal spise lunsj nå ( 2 skiver 7-kornsbrød med hardkokt egg og kaviar + 1 stort glass isvann)

Etterpå skal jeg henge opp klærne i maskina, sette på ny maskin, rydde 1. etg, støvsuge og handle mat.

Middagen i dag blir kyllingfilet, ris, salat og en eller annen saus.

kiwii - 17+5 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Innom med en :klem: Så herlig å lese at du har det så bra for tiden!! :)

Viktig å spise sunt og holde seg i form under graviditeten det er jeg sikker på at du klarer fint! kroppen vil nok endre seg litt, men ikke sikkert at det blir så mye forskjell før og etter - og uansett så syns jeg det er verdt de aller fleste endringene jeg har måttet tåle. Jeg har tross alt båret frem og satt til verden et lite menneske..et lite liv som skal vokse seg stor og flott :hjerte: Da gjør det meg ingenting at brystene er litt slappere enn før og at magen ikke er like "flat" som den engang var :fnise:

Kanskje du er en av de heldige som bare smetter tilbake i superform etter fødselen?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett Madden :Nikke: Litt forandring må jeg tåle, skal jo tross alt bære frem et nytt menneske. Bekymrer meg egentlig ikke så mye som det kunne virke når jeg skrev det innlegget i går. Jeg tenker at så lenge jeg spiser sunt og holder meg i aktivitet, så får kroppen bare bli som den blir. Spiser sunt gjør jeg først og fremst for at babyen skal ha det så bra som mulig inni magen min.

Har sendt deg mail! :)

Har hengt opp klær og satt på ny maskin. Ryddet i gangen og på gjesterommet, og så har jeg støvsuget i første etg.

Har samlet sammen masse skrot som enten skal i boss eller i garasjen.

Vi må komme oss skikkelig i orden snart. Akkurat nå flyter det litt over alt.

Er ikke helt ferdig med oppussingen enda, og S har ikke tatt med seg alle møblene sine, så det tar vel en stund før alt er på plass.

Gleder meg til vi skal pusse opp barnerommet jeg! Babyen skal uansett ligge på vårt rom den første tiden, men vi vil gjerne ha rommet klart allikevel.

En liten seng, masse søte bamser, en kommode der vi kan legge alle de bittesmå klærne vi får (har fått et par gaver allerede :hjerte:). Alt skal være klart lenge før oktober.

Lurer på når det er normalt å begynne og handle vogn og sånn jeg.

Vi har sett endel på nettet, og her en dag stakk jeg innom en babybutikk for første gang.

Har funnet en favoritt, men den er ganske dyr (8000 kr). Eller kanskje vi må regne med å bruke så mye?

Mamma har sagt de skal kjøpe noe utstyr til oss, og det samme regner jeg med at pappa og F vil gjøre. Sikkert foreldrene til S også.

Her er forresten favorittvognen. Vil ha den i svart. Emmaljunga edge duo combi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom hjem fra tur i morges, så fikk jeg en litt sånn ekkel følelse i magen. Akkurat som om den ble så stram og litt vond på siden.

Har kjent masse til disse berømte smertene i lysken når livmorbåndene strekker seg, men dette var annerledes.

Kjente det litt isted mens jeg holdt på å rydde også. Tror jeg skal legge meg på sofaen og lese litt i boka mi.

Etterpå blir det dusj, henge opp klær, gå å butikken og handle litt, og lage middag til S kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...