Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke helt fått det med meg, men når er det du skal på UL? Spennende det da :)

slettet..

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :sol:

Sola skinner i dag også. Herlig!

Jeg sto opp når S dro på jobb. Har planer om å rydde litt i huset, prøve å få litt system i sakene våre.

Og hvis jeg rekker det, så blir det kanskje en shopping-runde i byen.

Vanskelig samtale med S da vi la oss i natt. Det er så mye rundt oss som forstyrrer.

Skulle ønske vi bare kunne tenke på han, meg og babyen, men sånn er det ikke. Så mye å ta hensyn til. Og eks er egentlig det minste problemet oppi alt dette.

Det var godt å prate i natt. Føler vi kommer nærmere hverandre. Jeg må passe meg for å ikke bli sint/lei meg/sjalu, og heller stille opp for S. Jeg har ingenting å være redd for sier han, og nå begynner jeg å tro han.

Har spist frokost. Nå skal jeg surfe litt på nettet, sjekke nettbanken, så blir det rydding!

kiwii - 16+6 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne samtaler kan være pyton, men det er godt når de er over og man føler at man har kommet enda nærmere hverandre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i byen. Ble ikke mye shopping, men fikk kjøpt et par gaver.

Nå skal jeg sette meg ute i sola og vente på at S kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er bra å få pratet om ting som er vanskelige, da kan ting bli litt mindre vanskelige og lettere å ordne :)

Ha en fin tirsdag kiwii :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant,Reka :Nikke: Det er mye mindre skummelt nå når vi har snakket om det.

For en herlig dag det har vært!

Lå på verandaen en times tid tidligere i dag. Da S kom hjem fra jobb så dro vi shopping. Fikk kjøpt inn endel ting til huset. Ryddet og kastet masse boss når vi kom hjem.

Nå er han på trening og jeg sitter her og slapper av. Skal legge meg på sofaen og lese litt i Gro Nylander-boka mi mens jeg venter på at S kommer hjem.

Litt småkvalm nå, men tror det kommer av at jeg spiste kjøttdeig til middag.

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klemmer: Maneo & Madden :klemmer:

Skikkelig dårlig form i dag. Har ligget rett ut hele dagen. Har fått i meg litt mat nå og lurer på om jeg finne senga igjen. Håper morgendagen blir bedre.

kiwii - 17+0 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:klem:

God bedring! :blomst:

Takk, søta :)

Formen er mye bedre. Sov godt i natt og våknet når S dro på jobb.

Har vært på butikken og kjøpt meg frokost og masse drikke. Er helt uttørket etter gårsdagen uten mat og drikke.

Så nå har jeg kjøleskapet fullt av iste, saft, vann og juice. Og isbiter i fryseren.

Nå ble jeg tørst gitt!

Sola skinner i dag også.

Har ikke store planer for dagen. Holder på å vaske klær nå, og etterpå skal jeg ta meg en tur i byen eller på senteret.

Skal hente S på jobb, og i kveld skal jeg til bestis.

kiwii - 17+1 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...