Loevinna Skrevet 21. april 2008 #1901 Del Skrevet 21. april 2008 Har ikke helt fått det med meg, men når er det du skal på UL? Spennende det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. april 2008 Forfatter #1902 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Har ikke helt fått det med meg, men når er det du skal på UL? Spennende det da slettet.. Endret 22. april 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. april 2008 #1903 Del Skrevet 21. april 2008 Å DE' ÆKKE LENGE TIL!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. april 2008 Forfatter #1904 Del Skrevet 21. april 2008 Neeeei,det er jo snart det! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1905 Del Skrevet 22. april 2008 God morgen! Sola skinner i dag også. Herlig! Jeg sto opp når S dro på jobb. Har planer om å rydde litt i huset, prøve å få litt system i sakene våre. Og hvis jeg rekker det, så blir det kanskje en shopping-runde i byen. Vanskelig samtale med S da vi la oss i natt. Det er så mye rundt oss som forstyrrer. Skulle ønske vi bare kunne tenke på han, meg og babyen, men sånn er det ikke. Så mye å ta hensyn til. Og eks er egentlig det minste problemet oppi alt dette. Det var godt å prate i natt. Føler vi kommer nærmere hverandre. Jeg må passe meg for å ikke bli sint/lei meg/sjalu, og heller stille opp for S. Jeg har ingenting å være redd for sier han, og nå begynner jeg å tro han. Har spist frokost. Nå skal jeg surfe litt på nettet, sjekke nettbanken, så blir det rydding! kiwii - 16+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2008 #1906 Del Skrevet 22. april 2008 God morgen. Ikke alltid enkelt med sånne samtaler, men det gjør så godt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2008 #1907 Del Skrevet 22. april 2008 Sånne samtaler kan være pyton, men det er godt når de er over og man føler at man har kommet enda nærmere hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1908 Del Skrevet 22. april 2008 Skravla & Annie Nå er det på tide å komme seg i dusjen, så drar jeg i byen en tur. Tar ryddingen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2008 #1909 Del Skrevet 22. april 2008 Sånne samtaler er vanskelige, men også viktige Kos deg i byen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1910 Del Skrevet 22. april 2008 Impala Nå drar jeg til byen. Skal gå i finværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1911 Del Skrevet 22. april 2008 Har vært i byen. Ble ikke mye shopping, men fikk kjøpt et par gaver. Nå skal jeg sette meg ute i sola og vente på at S kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. april 2008 #1912 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg tror det er bra å få pratet om ting som er vanskelige, da kan ting bli litt mindre vanskelige og lettere å ordne Ha en fin tirsdag kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1913 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det er sant,Reka Det er mye mindre skummelt nå når vi har snakket om det. For en herlig dag det har vært! Lå på verandaen en times tid tidligere i dag. Da S kom hjem fra jobb så dro vi shopping. Fikk kjøpt inn endel ting til huset. Ryddet og kastet masse boss når vi kom hjem. Nå er han på trening og jeg sitter her og slapper av. Skal legge meg på sofaen og lese litt i Gro Nylander-boka mi mens jeg venter på at S kommer hjem. Litt småkvalm nå, men tror det kommer av at jeg spiste kjøttdeig til middag. Endret 22. april 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1914 Del Skrevet 22. april 2008 Nå skal jeg skifte på senga, så legger vi oss :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 23. april 2008 #1915 Del Skrevet 23. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. april 2008 #1916 Del Skrevet 23. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. april 2008 Forfatter #1917 Del Skrevet 23. april 2008 Maneo & Madden Skikkelig dårlig form i dag. Har ligget rett ut hele dagen. Har fått i meg litt mat nå og lurer på om jeg finne senga igjen. Håper morgendagen blir bedre. kiwii - 17+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. april 2008 #1918 Del Skrevet 24. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 24. april 2008 #1919 Del Skrevet 24. april 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1920 Del Skrevet 24. april 2008 God bedring! Takk, søta Formen er mye bedre. Sov godt i natt og våknet når S dro på jobb. Har vært på butikken og kjøpt meg frokost og masse drikke. Er helt uttørket etter gårsdagen uten mat og drikke. Så nå har jeg kjøleskapet fullt av iste, saft, vann og juice. Og isbiter i fryseren. Nå ble jeg tørst gitt! Sola skinner i dag også. Har ikke store planer for dagen. Holder på å vaske klær nå, og etterpå skal jeg ta meg en tur i byen eller på senteret. Skal hente S på jobb, og i kveld skal jeg til bestis. kiwii - 17+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå