Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer: Britt Banditt,magolia,Maneo,Pepita & Reka :klemmer:

16 uker i dag! :hoppe:

Helt utrolig! Det går så fort at jeg av og til føler det går for fort.

Føler meg såpass bra om dagene at jeg vil at denne tiden skal vare evig.

Men så vil jeg at det skal gå fort fremover også, vil ha større mage, vil på UL, vil møte babyen min :hjerte:

Hadde på meg kjole i går, og alle så at jeg hadde en liten kul på magen. Det er så fint og koselig og superfantastisk!

kiwii - 16+0 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Godt å lese, kiwi. Jeg er skikkelig glad på dine vegne.

:klem:

Yey, kul på magen! :klem:

Hurra! :hoppe:

Stikker innom på en "god helg-tour* :hoppe:

God helg til deg også, Skravla :)

God helg til deg Kiwii :smile:

Takk! :klemmer: God helg,LB!

Rekker nesten ikke være innom kg om dagene.

Her bruker vi all tiden på pakking, oppussing, flytting og rydding.

Deilig å få ryddet skikkelig i alle boder. Og de rommene vi pusser opp blir knallfine!

Gleder meg til å bo her sammen med S og lille babyen :hjerte:

Formen har vært fin de siste dagene. Blir sliten etter jobb, og får fort vondt på venstre side i korsryggen hvis jeg holder på litt for mye, men kvalmen kjenner jeg heldigvis lite til.

Magen vokser og S synes det er veldig stas. Endelig vises det at jeg er gravid!

Har pratet litt med eks de siste dagene ang. noe greier vi ikke har ordnet opp i ennå. Han sliter virkelig, jeg blir nesten litt bekymret for han.

Så klarer jeg ikke holde meg rolig heller, blir så fort sint. Anger etterpå, for jeg vet hvor vondt han har det og jeg vil ikke gjøre det verre for han.

Har slitt endel med dårlig samvittighet denne uka. Vil bare at ting skal ordne seg for han, at han skal få det bra igjen.

Nå tenker jeg bare på hvor slem jeg har vært, hvor fortvilet han må være, og hvor lite han fortjener å ha det sånn.

Nå er det ikke lenge til UL! Vi har bestemt oss for å vite kjønnet hvis de kan se det! Herreguuud,så spent jeg er!

kiwii - 16+3 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå tenker jeg bare på hvor slem jeg har vært, hvor fortvilet han må være, og hvor lite han fortjener å ha det sånn.

Jeg synes ikke du har vært slem. Du gjorde det du måtte gjøre, verken mer eller mindre. Selvsagt sliter man med dårlig samvittighet i et slikt tilfelle, men du må bare fortelle deg selv at dette var noe du måtte gjøre, både for din og for hans skyld. :klem:

Nå er det ikke lenge til UL! Vi har bestemt oss for å vite kjønnet hvis de kan se det! Herreguuud,så spent jeg er!

kiwii - 16+3 :gravid:

Så gøøøy!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå!! :hoppe: Så spennende med kjønnet!!! Og så bra at oppussingen går bra!!!! God helg kiwii :klem:

Ja,det er kjempespennende! :hoppe:

God helg til deg også,Reka.

Kanskje det er en mini ballerina :-D

Åå,det hadde vært stas :hjerte:

Jeg synes ikke du har vært slem. Du gjorde det du måtte gjøre, verken mer eller mindre. Selvsagt sliter man med dårlig samvittighet i et slikt tilfelle, men du må bare fortelle deg selv at dette var noe du måtte gjøre, både for din og for hans skyld. :klem:

Jeg prøver å tenke sånn... Men det som er verst å tenke på er hvordan jeg har oppført meg etter bruddet. Jeg har vært sint på han, kjeftet og gjort det mye verre for han. Har ikke klart å sette meg inn i hans situasjon.

Vet ikke helt hvorfor jeg har vært sånn mot han, han har jo virkelig prøvd å holde seg rolig og grei. Jeg har ofte følt meg presset til å gi han svar jeg ikke har, jeg har følt at jeg er ferdig med den delen av livet mitt, at jeg har svart på det jeg kan svare på. Synes det har vært mye mas, selv om jeg selvfølgelig skjønner at det måtte bli sånn. Han ble dumpet uten forvarsel, så det skulle bare mangle at jeg brukte mye tid på å gi han svar.

Tror han skjønner like lite i dag som han gjorde for et halvt år siden, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få han til å glemme meg og komme seg videre. Det er vel bare han selv som kan gjøre noe med det.

Jeg vet iallefall at jeg gjorde det som var riktig for meg. Jeg har ikke angret en dag, og jeg har det så utrolig fint sammen med S. Som å komme til en helt annen verden.

Jeg er så glad i han at jeg tror jeg sprekker!

:rødme:

kiwii -16+4 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skinner solaaaa! :sol:

Begynner sent på jobb, så jeg sov lenge i dag.

Våkner ofte med hodepine for tiden, men det går som oftes over etter frokost.

Nå skal jeg på butikken og kjøpe is!

kiwii - 16+5 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...