Maneo Skrevet 4. april 2008 #1821 Del Skrevet 4. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. april 2008 Forfatter #1822 Del Skrevet 4. april 2008 Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. april 2008 Forfatter #1823 Del Skrevet 5. april 2008 Gikk kjempebra på jobb i dag også. Er stuptrøtt nå,så lurer på om jeg skal legge meg på sofaen litt. Skal slappe av sammen med S hele kvelden. Mat,film og godteri(til S.Jeg klarer ikke) kiwii - 14+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 5. april 2008 #1824 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har nettopp sovet i 3 timer! Du får følge mitt eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. april 2008 #1825 Del Skrevet 5. april 2008 God helg til den gravide! I den 15 uka allerede!! :dåne: Dette går unna i rasende fart! Har du fått innkallelse til ordinær UL? Å høre - lyd hos JM er virkelig STORT!! Selv om jeg hadde vært på en drøss ultralyder i forkant av første jordmortimen, så var jeg allikevel rørt til tårer over å høre den gode lyden...Det blir plutselig så virkelig når man hører det lille hjerte slå i rask takt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. april 2008 #1826 Del Skrevet 6. april 2008 Hei hei Magebilder Gleder meg. Så fort tiden går, 15 uker snart allerede. Håper du får en flott søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. april 2008 #1827 Del Skrevet 6. april 2008 ha en koselig søndag! Når flytter S inn hos deg da forresten..? Blir jo spennende det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. april 2008 #1828 Del Skrevet 6. april 2008 Håper du har en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. april 2008 Forfatter #1829 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har nettopp sovet i 3 timer! Du får følge mitt eksempel. Det ble bare med en liten halvtime, men jeg sovnet som en stein når jeg la meg i går kveld. God helg til den gravide! I den 15 uka allerede!! :dåne: Dette går unna i rasende fart! Har du fått innkallelse til ordinær UL? Å høre - lyd hos JM er virkelig STORT!! Selv om jeg hadde vært på en drøss ultralyder i forkant av første jordmortimen, så var jeg allikevel rørt til tårer over å høre den gode lyden...Det blir plutselig så virkelig når man hører det lille hjerte slå i rask takt! :rødme: Ja,det var helt utrolig! Vi skal på UL i starten av mai. Gleder oss veldig! Hei hei Magebilder Gleder meg. Så fort tiden går, 15 uker snart allerede. Håper du får en flott søndag. Takk, Liljen! ha en koselig søndag! Når flytter S inn hos deg da forresten..? Blir jo spennende det. Takk! S flytter inn i løpet av neste uke tenker jeg. Endel ting vi skal fikse først. Håper du har en fin søndag Takk for det! ****** Hadde en fin lørdag uten for mye kvalme. Ble litt uvel utpå ettermiddagen når jeg begynte å bli sulten. Kjøpte med oss mat hjem, og så lånte vi en film. La oss ganske tidlig og begge sovnet med en gang. Formen har vært fin i dag også. Håper det fortsetter sånn. kiwii - 14+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 6. april 2008 #1830 Del Skrevet 6. april 2008 Magen vokser og vokser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. april 2008 #1831 Del Skrevet 7. april 2008 :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. april 2008 #1832 Del Skrevet 7. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1833 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Magen vokser og vokser? Ja,den har blitt større de siste dagene. Men den er fremdeles ganske liten egentlig.. :kaffe: Endret 7. april 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1834 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg har fri i dag. Sov lenge, før jeg dro ut og gjorde endel ting som jeg har utsatt en stund. Nå er jeg hjemme og venter på at S slutter på jobb. Skal forberede innflyttingen. Mye som må gjøres for å få eks ut av huset og S inn. Har vært så redd for at han skal føle at det er mitt og eks sitt hus. Så vi gjør endel forandringer der S får være med å bestemme. Det blir så bra Alt er så bra med S. Ting er så mye lettere liksom. Formen er fin i dag. Blir kvalm når jeg er sulten, men passer på å spise regelmessig. kiwii - 14+5 Endret 8. april 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. april 2008 #1835 Del Skrevet 7. april 2008 Så kjedelig med den regninga da, men kanskje like greit å bare betale for å unngå bråk. Så bra at S vil være med å forme sitt fremtidige hjem. Høres ut som dere er en fin match :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1836 Del Skrevet 7. april 2008 Så kjedelig med den regninga da, men kanskje like greit å bare betale for å unngå bråk. Så bra at S vil være med å forme sitt fremtidige hjem. Høres ut som dere er en fin match :-D Ja, jeg orker ikke gjøre meg vanskelig, så jeg bare betaler. Gidder ikke at han skal ha enda mere negativt å si om meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. april 2008 Forfatter #1837 Del Skrevet 8. april 2008 Det har gått bra på jobb i dag også. Er glad jeg slutter såpass tidlig, for jeg får hodepine og blir kjempetrøtt rundt lunsjtider. Er hjemme og slapper av nå. S kommer hit etter jobb, da skal jeg ha middagen klar. kiwii - 14+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. april 2008 #1838 Del Skrevet 8. april 2008 Så flott! Og innmari spennende. Er så glad på dine vegne Kiwii. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. april 2008 Forfatter #1839 Del Skrevet 8. april 2008 Så flott! Og innmari spennende. Er så glad på dine vegne Kiwii. Mvh Yvonne :klemmer: Jeg har så vondt i hodeeeeet! Tror jeg blir gal! Vil ikke ta så mye paracet heller. Vet det ikke er farlig, men jeg har hodepine nesten hver dag og kan ikke drive å stappe innpå så mye piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. april 2008 #1840 Del Skrevet 8. april 2008 Mener å ha hørt eller lest at det ikke er uvanlig å ha mer hodepine når man er gravid. Kanskje du skulle tatt det opp med legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå