MrsP Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #1721 Del Skrevet 15. mars 2008 Påskeklem til Annie,LB & Reka! Gikk ikke bra å begynne på jobb. Orker ikke skrive så mye om det her, men regner med at jeg må snakke med legen igjen over helga. Begynner å bli lei nå.Hadde så lyst til å jobbe, og det gikk så bra i starten. Men men... jeg får ta det med ro noen dager til,så blir det kanskje bedre. Nå skal jeg sove litt på sofaen. kiwii - 11+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. mars 2008 #1722 Del Skrevet 15. mars 2008 Synd at det ikke fungerte så bra på jobben, men formen kan jo komme seg betraktelig når du har kommet litt lenger. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #1723 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, jeg håper det,Ella. God påske til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. mars 2008 #1724 Del Skrevet 15. mars 2008 Oi, her skjer det jaggu ting Måtte gå helt tilbake til mitt siste innlegg og lese derfra Litt artig at det siste jeg skrev var at du kanskje burde ta en test. Så utrolig gøy at du er gravid Jeg var også veldig kvalm i begynnelsen. Hos meg var det sånne reisesykebånd som man får kjøpt på apoteket, som ble reddningen. Men kvalmen ga seg rundt uke 12 og etter det har svangerskapet egentlig gått som en drøm Kjipt at ex ikke klarer og komme seg videre, skjønner at det må være utrolig vanskelig for deg. Har hatt litt sånne problemer med ex jeg også i det siste. Selv om han er pappan til babyn i magen så kan jeg ikke tvinge meg selv til og føle noe for han. I allefall ikke sånn som han har oppført seg. Håper det går seg til snart. Kanskje han innser at han må videre, nå som han vet du er gravid. kiwi har baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 16. mars 2008 #1725 Del Skrevet 16. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #1726 Del Skrevet 16. mars 2008 Moonshadow & Maneo! Sånne bånd tror jeg at jeg skal kjøpe meg jeg også,Moon. Skader ikke å prøve iallefall. Så håper jeg at kvalmen gir seg snart hos meg også, er jo 12 uker på vei på torsdag. Det er slitsomt med eksen ja. Jeg skjønner jo at han har hatt det veldig vondt, og at han kanskje har det enda verre nå etter han fikk høre om graviditeten. Etter jeg fortalte det til han,så har jeg ikke hørt noe fra han. Egentlig ganske godt, men samtidig så tenker jeg mye på hvordan han har det. Håper han kommer seg videre snart, og det håper jeg din eks gjør også. Jaaaa, jeg har baby i magen! :juhu: ***** Dagen i går var helt forferdelig. Den verste så langt i svangerskapet. Bevimte mens jeg var på jobb, og etter det fikk jeg en helvetes hodepine som bare ble verre og verre utover dagen. Fikk ikke i meg verken mat eller drikke, ingenting fristet. På kvelden begynte jeg å kaste opp. Det er første gangen etter jeg ble gravid. Kastet opp 4-5 ganger. Fikk heldigvis sove med en gang jeg la meg, og når jeg våknet i morges var jeg i bedre form. Kvalm hele tiden, men ikke verre enn det har vært de siste ukene. Ja! Og så fikk jeg innkallelse til UL i går! Tirsdag den 6 mai kl 09.00. Så fikk jeg svar på blodprøvene som ble tatt på den første svangerskapskontrollen. Skjønte ikke så mye av det, men jeg er iallefall smittet av toxoplasmose fra tidligere,så da slipper jeg å bekymre meg for det. Skal ringe legen i morgen for å diskutere hva jeg skal gjøre med jobbingen fremover. Ble litt redd i går, for jeg følte meg dårlig på en annen måte enn tidligere. Nå klarer jeg nesten ikke spise noe heller. De første ukene så var mat det eneste som hjalp mot kvalmen, men nå blir jeg kvalm bare jeg tenker på mat. Aner ikke hva jeg skal drikke. Vann blir jeg kvalm av, brus er for søtt, juice er for surt. Sjokolademelk er faktisk noe av det beste for tiden. Og saft med veldig lite smak. Mat som frister mest er potetstappe og kylling. Håper virkelig formen blir bedre snart.Begynner å bli veldig lei nå. Snart påske heldigvis! Skal på hytta å slappe av i mange dager. Skal bare ligge rett ut å bli pleiet av mamma. kiwii - 11+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. mars 2008 #1727 Del Skrevet 16. mars 2008 God påske Kjenner igjen hvordan ingenting frister... Og når man lager seg noe man tror man har lyst på, så er ikke det godt heller. Ikke enkelt! Den enste trøsten er at for de fleste går det over.... Når jeg passerte uke 14 ble alt mye bedre for meg. Høres godt ut med litt pleie av mor når formen er slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 16. mars 2008 #1728 Del Skrevet 16. mars 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. mars 2008 #1729 Del Skrevet 16. mars 2008 God bedring da Kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1730 Del Skrevet 17. mars 2008 Ella,Maneo & Lille Ballerina Formen i går var ganske bra. Og så sov jeg godt i natt. Sto opp tidlig, har spist frokost, og nå sitter jeg og venter på at klokken skal bli 10 så jeg kan ringe legen. kiwii - 11+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. mars 2008 #1731 Del Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer så mye med baby i magen Håper kvalmen snart bedrer seg og at du får en koselig påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1732 Del Skrevet 17. mars 2008 Tusen takk,shakita! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1733 Del Skrevet 17. mars 2008 Har fått legetime i morgen kl 11.20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 17. mars 2008 #1734 Del Skrevet 17. mars 2008 En snikleser melder seg! Gratulerer med graviditeten!! Håper formen bedrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1735 Del Skrevet 17. mars 2008 Takk for det,Kylling! Koselig med sniklesere som står frem Har sendt melding til mamma og pappa om at graviditeten ikke er hemmelig lengre,så de kan fortelle det til hvem de vil. Snakket også med sjefen isted og sa at hun kunne bare fortelle det til kollegaene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. mars 2008 #1736 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper formen snart blir bedre. Ikke for å skuffe deg, men jeg var kvalm til uke 15... God påske, snuppa, kos deg masse og slapp av og nyt livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 17. mars 2008 #1737 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper påsken gir deg bedre form og gode fridager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1738 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper formen snart blir bedre. Ikke for å skuffe deg, men jeg var kvalm til uke 15... God påske, snuppa, kos deg masse og slapp av og nyt livet Håper det går over snart ja.. Skal være glad hvis det gir seg i løpet av noen uker. Er redd for å være dårlig helt til babyen er født. God påske til deg også,vennen! Håper påsken gir deg bedre form og gode fridager Håper jeg også! God påske,Alive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1739 Del Skrevet 17. mars 2008 Har sovet på sofaen et par timer,snakket med søs på telefonen og spist litt. Savner S... Han blir borte hele påsken. Orker ikke gjøre noe heller, er så redd for å bli kvalm. Skulle ha støvsuget huset og vasket badet. Får se i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1740 Del Skrevet 17. mars 2008 Sovnet foran tv'en igjen. Trøtt hele tiden. Har spist et par brødskiver for å unngå den verste kvalmen. Skal bare slappe av hele kvelden. Kanskje se noen episoder av Grey's. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå