Gjest Reka Skrevet 11. mars 2008 #1701 Del Skrevet 11. mars 2008 Uff Kiwi , stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. mars 2008 #1702 Del Skrevet 11. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mars 2008 #1703 Del Skrevet 11. mars 2008 Har fortalt eks at jeg er gravid. Det gikk som forventet rett til helvete. kiwii - 10+5 Kanskje ikke så rart, men leit allikevel. Tror ikke jeg hadde tatt det så bra, hadde jeg vært i samme situasjon som han heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1704 Del Skrevet 12. mars 2008 Lille Ballerina,Skravla,Ella,Impala,Toblerone,Reka,Pepita & Annie. Hadde egentlig ikke tenkt å fortelle det til eks riktig ennå, ringte han for å diskutere noe annet. Men så hadde han hørt noe rykter om at jeg ikke drakk på fest i helga og hadde vel egentlig fortstått hvorfor. Så da måtte jeg bare si det. Han ble så fryktelig lei seg, sier han ikke orker å bo her i byen mere. Han var ganske rolig hele samtalen, men jeg hørte jo at han hadde det veldig vondt. Sier han ikke vil ha kontakt med meg mere, det blir for vanskelig for han. Og det skjønner jeg. Problemet er at vi fremdeles har endel ting vi må ordne opp i,så vi må ha kontakt. Må la han få en stund på seg til å fordøye nyheten. Fortalte det også til pappa i går, og det var jo veldig koselig! Han ble så glad! I dag er det mamma og co som står for tur. Gleder meg. Sov dårlig i natt. Lå lenge før jeg sovnet i går kveld og våknet kl 7 i morges. Orket ikke ligge å vri meg,så jeg sto opp og spiste litt. La meg igjen når S hadde dratt på jobb og da sovnet jeg etterhvert. Nå skal vi ut å handle middag! kiwii - 10+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. mars 2008 #1705 Del Skrevet 12. mars 2008 Så koselig at faren din ble glad og reagerte positivt! Eksen kan du ikke gjøre noe med, bare råder deg til å bli ferdig med det dere må ordne så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 12. mars 2008 #1706 Del Skrevet 12. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1707 Del Skrevet 12. mars 2008 Så koselig at faren din ble glad og reagerte positivt! Eksen kan du ikke gjøre noe med, bare råder deg til å bli ferdig med det dere må ordne så fort som mulig Ja,har veldig lyst til å gjøre meg ferdig med alt det der nå. Føler jeg har andre ting å tenke på for tiden.. Har fortalt det til mamsen,mannen og søs. De ble helt ville,det var så utrolig morsomt. Lillesøs er helt i ekstase over å endelig bli tante. Masse grining Mamma fortalte masse om sine svangerskap og fødsler. Så kjekt å ha henne å prate med. Jeg er så glaaaad! (og litt kvalm....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. mars 2008 #1708 Del Skrevet 12. mars 2008 Herlig å høre om familiens reaksjon :-D Glad på dine vegne! Sier som Annie, at håper du greier å bli ferdig med ex og dine relasjoner til han så fort som mulig. Husk å tenke på deg selv framover. Både spiren og S. trenger det i tipp topp stand. Egenpleie er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. mars 2008 #1709 Del Skrevet 13. mars 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 13. mars 2008 #1710 Del Skrevet 13. mars 2008 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1711 Del Skrevet 13. mars 2008 Mange til LB,Annie & Maneo. I dag har jeg vært på byen sammen med søs. Spiste lunsj og tittet litt i butikker. Nå skal jeg over til S og slappe av. Ble plutselig så kvalm.. kiwii - 11+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. mars 2008 #1712 Del Skrevet 13. mars 2008 Heisann! Det blir lite oppdateringer på meg her inne for tiden, men er nå på en liten runde og deler ut litt for tidlig påske- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1713 Del Skrevet 13. mars 2008 Påske- tilbake til deg Loevinna! Ååå,jeg blir gal av å være så kvalm. Det går stort sett greit om dagene, men ettermiddagene og kveldene er det verre med. Prøver å spise litt, men det er ingenting som frister. Blir så sliten av å ha det sånn. Gruer meg til å begynne på jobb i helga, tror det kommer til å bli tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mars 2008 #1714 Del Skrevet 13. mars 2008 Så bra at familien din ble så glade :juhu: Hvis det ikke vil fungere på jobb, så er det bare å ta kontakt med legen igjen, og få ny sykemelding. For her er det deg og barnet som er viktigst, ikke jobben din, de finner noen andre som kan jobbe Også håper jeg også at du og eks blir fort ferdig med det som dere må ordne, slik at du kan konsentrere deg om S, spiren og det som skal skje fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1715 Del Skrevet 13. mars 2008 Så bra at familien din ble så glade :juhu: Hvis det ikke vil fungere på jobb, så er det bare å ta kontakt med legen igjen, og få ny sykemelding. For her er det deg og barnet som er viktigst, ikke jobben din, de finner noen andre som kan jobbe Også håper jeg også at du og eks blir fort ferdig med det som dere må ordne, slik at du kan konsentrere deg om S, spiren og det som skal skje fremover Sånn som det er nå,så orker jeg ikke tanken på å jobbe. Men mulig det går bedre enn jeg tror. Får prøve i helga,så får jeg evt. kontakte legen på mandag hvis det ikke funker. til deg Impala. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. mars 2008 #1716 Del Skrevet 13. mars 2008 Husk deg først, jobben på andreplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1717 Del Skrevet 13. mars 2008 Husk deg først, jobben på andreplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2008 #1718 Del Skrevet 14. mars 2008 God morgen kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. mars 2008 #1719 Del Skrevet 14. mars 2008 God morgen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. mars 2008 #1720 Del Skrevet 14. mars 2008 God påske Kiwii!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå