Lille Ballerina Skrevet 24. februar 2008 #1581 Del Skrevet 24. februar 2008 Er du plaget ofte med luft i magen? Er jo endel ting som det kan komme av da, feks hvis du har spist diverse matvarer (kål, løk, masse fiber, melkeprodukter etc) eller rett og slett tygget mye tyggegummi. Jeg får luft i magen hvis jeg bruker for mye sugerør.. :klø: Sært.. Anbefaler iallefall Fennikel-te, da det ikke skal være skadelig for deg eller barnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 24. februar 2008 #1582 Del Skrevet 24. februar 2008 Men alt ubehaget er nok verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. februar 2008 #1583 Del Skrevet 24. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1584 Del Skrevet 24. februar 2008 Er du plaget ofte med luft i magen? Er jo endel ting som det kan komme av da, feks hvis du har spist diverse matvarer (kål, løk, masse fiber, melkeprodukter etc) eller rett og slett tygget mye tyggegummi. Jeg får luft i magen hvis jeg bruker for mye sugerør.. :klø: Sært.. Anbefaler iallefall Fennikel-te, da det ikke skal være skadelig for deg eller barnet Det har kommet de siste par dagene. Sånn skikkelige smerter at det egentlig kjennes ut som om det er noe som er galt i magen min,men så vet jeg at det bare er luft da.. I går tror jeg det kom av at jeg spiste taco. Fennikel-te skal jeg prøve. Selger de det på alle matbutikker, eller må jeg innom helsekost? Takk for tipset Men alt ubehaget er nok verdt det. Ja,det er nok det Heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1585 Del Skrevet 24. februar 2008 Har vært hos mamma noen timer. Er så trøtt for tiden at jeg kunne sovet hvor som helst. Sovnet på sofaen til mamsen i dag. Nå er jeg hjemme en tur. Skal til S når han er ferdig på trening om et par timer. Føler meg så uggen. Ikke direkte kvalm, men det føles som om det er rett før jeg blir det. Gidder ingenting, vil bare ligge på sofaen og ikke gjøre en dritt. Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke skal på jobb denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 24. februar 2008 #1586 Del Skrevet 24. februar 2008 Er så koslig å lese om graviditeten din! Synd at du er dårlig da. Går sikkert bedre etter tredje måned?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1587 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja,jeg håper virkelig det,Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1588 Del Skrevet 25. februar 2008 For en uke siden så spiste jeg hele tiden fordi det hjalp mot kvalmen. Nå har jeg ikke lyst på mat,det er ingenting som frister. Jeg blir kvalm av å tenke på å spise, selv om jeg vet at det er det eneste som hjelper. Klarte å spise litt i formiddag. Ritz-kjeks med smøreost(krydder) og en kopp te. Nå spiser jeg salt potetgull og det er ikke så aller verst. S leser på nett om det som skjer i magen min. I går var på han KG. Vurderer å slette denne dagboken og evt. starte på ny. Vil ikke at han skal finne meg og lese alt jeg har skrevet om eks. kiwii - 8+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 25. februar 2008 #1589 Del Skrevet 25. februar 2008 S leser på nett om det som skjer i magen min. I går var på han KG. Vurderer å slette denne dagboken og evt. starte på ny. Vil ikke at han skal finne meg og lese alt jeg har skrevet om eks. Skjønner det da. Men du - koslig om du gir et lite hint om du forandrer deg veldig i den prosessen da, for det er så koslig å følge med :jupp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1590 Del Skrevet 25. februar 2008 Skjønner det da. Men du - koslig om du gir et lite hint om du forandrer deg veldig i den prosessen da, for det er så koslig å følge med :jupp: Du skal få beskjed om jeg skifter nick og greier ja Men regner med at jeg bare starter ny dagbok etterhvert. Vi får se hva jeg finner på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. februar 2008 #1591 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg kjøper min Fennikel-te på helsekosten, mest fordi jeg føler den kanskje er enda bedre der Men verdt et forsøk! Gòklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1592 Del Skrevet 25. februar 2008 Skal stikke innom helsekosten i morgen jeg,LB Så kan jeg se etter ingefær-te med det samme. Skal visst hjelpe mot kvalmen, og jeg trenger virkelig noe som hjelper mot kvalmen. Var innom butikken isted. Kjøper alt jeg kommer over som frister litt. Grovt,nystekt brød, baconost,brunost,eplejuice,appelsinjuice og appelsiner. Har spist 2 skiver med baconost nå. Det var skikkelig godt. Formen har vært dårlig hele dagen. S laget middag og jeg fikk i meg en god del. Sovnet i senga etter jeg hadde spist, selv om jeg lå til klokka 13 i dag. Sover og sover. Jeg blir i så dårlig humør av å være slapp og elendig hele tiden. Er drittlei innimellom, og selv om jeg er kjempeglad for å være gravid,så klarer jeg ikke tenke positivt akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. februar 2008 #1593 Del Skrevet 25. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1594 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Alive! Har vært på byen og kjøpt fennikel-te og ingefær-te. Blir spennende å prøve. Ellers har jeg ikke gjort en dritt i dag. Er hjemme en tur nå. Skal prøve å få gjort litt husarbeid,selv om det er det siste jeg har lyst til. kiwii - 8+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 26. februar 2008 #1595 Del Skrevet 26. februar 2008 Du er graviiid, du er graviiiid! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. februar 2008 #1596 Del Skrevet 26. februar 2008 Du skal få beskjed om jeg skifter nick og greier ja Men regner med at jeg bare starter ny dagbok etterhvert. Vi får se hva jeg finner på.. Vil også ha beskjed. Leste et eller annet sted at gravide må være forsiktig med ingefær, men tror det var ingefær-tabletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1597 Del Skrevet 26. februar 2008 Du er graviiid, du er graviiiid! Stor Jaaaa,hurra! Vil også ha beskjed. Leste et eller annet sted at gravide må være forsiktig med ingefær, men tror det var ingefær-tabletter. Oi,er det sant? Har hørt at det skal hjelpe mot kvalme, men jeg skal lese på pakningsvedlegget om det står noe om at gravide bør være forsiktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1598 Del Skrevet 26. februar 2008 Vil også ha beskjed. Det skal du få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 26. februar 2008 #1599 Del Skrevet 26. februar 2008 Leste et eller annet sted at gravide må være forsiktig med ingefær, men tror det var ingefær-tabletter. Jøss, hvor da? Trodde det var anbefalt mot svangerskapskvalmen jeg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. februar 2008 #1600 Del Skrevet 26. februar 2008 Mener jeg leste det i et eller annet ukeblad, men skal se om jeg finner noe på nettet. Var noe om at det ble for stort konsentrat i tablettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå