Gjest Britt Banditt Skrevet 11. februar 2008 #1421 Del Skrevet 11. februar 2008 GRATULERER!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 11. februar 2008 #1422 Del Skrevet 11. februar 2008 Oioioi!!! Det får en si! Gratulerer, Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. februar 2008 #1423 Del Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 11. februar 2008 #1424 Del Skrevet 11. februar 2008 ..........GRATULERER!!!!!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. februar 2008 #1425 Del Skrevet 11. februar 2008 Så bra at du ser det på denne måten! Må jo få gratulere!!! Du er gravid!!!! Er det ikke en herlig følelse? (Selv om du kanskje er litt kvalm ) Kjempespent påå høre hva S sier. Kjempeglad på dine vegne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 #1426 Del Skrevet 11. februar 2008 :juhu: GRATULERER!!!! Er spent på hva S sier... Og jeg får det ikke med meg på MAAAANGE timer, siden jeg nok ikke kommer innom mer før vi er i Spania i morra kveld. KIWII ER :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 12. februar 2008 #1427 Del Skrevet 12. februar 2008 Så utrolig artig med må være å være gravid etter så mange år med prøving! Selv om det høres ut som omstendighetene har endret seg underveis Blir spennende å høre hva S sier da! Dristrer meg til en Gratulerer jeg også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1428 Del Skrevet 12. februar 2008 Tusen takk,Skravla,Britt Banditt,Alive,Ephemera,magolia,Annie,Toblerone & Grace! :-D Du er gravid!!!! Er det ikke en herlig følelse? (Selv om du kanskje er litt kvalm ) Kjempespent påå høre hva S sier. Kjempeglad på dine vegne... Ååja,det er en herlig,rar følelse :-D Jeg er kvalm ja... Dagen i dag har vært grusom. Men det gjør ingenting! ****** Jeg er definitivt gravid! Sto opp i morges og dro på jobb uten å spise frokost(spiser aldri frokost) Det angret jeg fort på! Var kvalm før det var gått en halvtime. Hadde en banan som jeg presset i meg, men det hjalp ikke i det hele tatt. Følte jeg måtte ha noe salt. Hadde ikke mulighet til å få tak i mat før i 11 tiden. Da var jeg helt utslått. Kjøpte meg mat og cola,og etter en stund forsvant kvalmen. Da jeg sluttet på jobb 3 timer senere,så var det på tide med mat igjen. Med en gang jeg begynner å bli sulten så blir jeg skikkelig uvel,men det går heldigvis over med en gang jeg har spist. Fortalte det til S i går da vi hadde lagt oss. Han var helt i sjokk og visste ikke hva han skulle si. Han ble glad han også,selv om han er enig i at det er litt for tidlig. Men som han sa,så er det ikke noe angrefrist. Jeg sa at jeg var veldig forvirret, men også veldig glad. Jeg liker at alt er i orden, men S sa at vi har god tid til å ordne ting, selv om det kanskje skjer litt tidligere enn vi hadde planlagt(som å flytte sammen f.eks) Men det trenger jo ikke være bare negativt det. Vi lå og holdt rundt hverandre helt til vi sovnet. Våknet i morges av at han holdt meg i hånden.Tror han hadde holdt fast i meg hele natten. Jeg skal over til han etterpå,så da får vi pratet mere sammen. Han skal lage middag til meg i dag, og det trengs nå kjenner jeg.Kroppen min trenger maaaat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. februar 2008 #1429 Del Skrevet 12. februar 2008 Så koselig natt du og S har hatt.. Og det er sant som du sier, tidlig trenger ikke å være noe negativt. Det vet jeg alt om Kos deg med middag senere du :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. februar 2008 #1430 Del Skrevet 12. februar 2008 Så godt at han også ble glad. Livet skjer ikke alltid i den rekkefølgen man mener det burde men det trenger som Lille Ballerina sier absolutt ikke være negativt for det! Wohooo! Velkommen i gravidklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 12. februar 2008 #1431 Del Skrevet 12. februar 2008 :hoppe: Bra at han tok det sånn! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 12. februar 2008 #1432 Del Skrevet 12. februar 2008 Det var kjempe gode nyheter at han tok det så fint. kiwi skal ha baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2008 #1433 Del Skrevet 12. februar 2008 Så bra at S også ble glad :-D Dette ordner seg kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. februar 2008 #1434 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå ble jeg glad! :-D Dette høres veldig koselig ut! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 12. februar 2008 #1435 Del Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer så masse, vennen! Kanskje det er en grunn til at du ikke har blitt gravid før nå Dere er nok ment to be!!!! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1436 Del Skrevet 12. februar 2008 Tusen takk for koselige hilsener alle sammen! Mange til Lille Ballerina,Grace,Britt Banditt,magolia,Impala,Ephemera & MissS! kiwi skal ha baby!! Jaaaa,det er så syyykt! Kanskje det er en grunn til at du ikke har blitt gravid før nå Dere er nok ment to be!!!! Sånn tenker jeg også ***** Jeg var så spent før jeg kom til S i dag. Redd for hvordan stemningen ville være,om han plutselig hadde fått helt panikk eller noe sånt. Men han var bare enda mere glad enn i går han :-D Holdt rundt meg og kysset og koset hele tiden. Vi lå i sengen og pratet litt. Han hadde tenkt på det hele dagen og han hadde forestilt seg hvordan ting skal bli om noen måneder. Han hadde så lyst til å fortelle det til alle han møtte,men gjorde selvfølgelig ikke det. Vi har avtalt at vi holder det hemmelig i et par mnd til i tilfelle det går galt. S var så utrolig herlig i dag. Jeg skjønner ikke hva jeg var redd for. Han var glad i går også, men da var han mere sjokkert tror jeg og fikk nesten ikke frem et ord. Etter vi hadde fått pratet litt så dro vi på butikken. Så babyer og babysaker over alt. Dro hjem, og S laget middag til oss. Nå er jeg hjemme en liten tur mens han er på trening. Gleder meg sånn til å legge meg inntil han i kveld Gruer meg veldig til å fortelle det til eks. Han kommer til å bli helt knust. Helt siden han fikk høre om S,så har han sagt at jeg kommer til å bli gravid snart. Har ingen planer om å fortelle han noen på et par mnd ennå, men skal sørge for at han får høre det av meg og ingen andre. Eks er overbevisst om at han aldri kommer til å få barn. Han vet jo hvordan det ligger an med kvaliteten på soldatene sine, og det er vel ganske sikkert at han ikke kommer til å greie det på egen hånd. Vi prøvde aktivt i 3-4 år uten at det skjedde noe, og så blir jeg gravid med en gang med S. Vi prøvde til og med å unngå det, og allikevel skjer det. Tror jeg er 5-6 uker på vei. Må lese litt på nettet. Det er så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. februar 2008 #1437 Del Skrevet 12. februar 2008 Herlig med deg og S Sitter å smiler for meg selv når jeg leser i boken din :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. februar 2008 #1438 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) :D Herlig å høre om hvordan du har det! Lurt å fortelle x`en det selv ja, skjønner jo at han kanskje blir litt knust. Men er jo ikke fordi dere ikke ble gravide det ble slutt! Ha en strålende dag, vennen! Endret 13. februar 2008 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 13. februar 2008 #1439 Del Skrevet 13. februar 2008 Gratulerer så mye! Det samme skjedde meg for mange år siden, og da trodde den X'n at det var noe galt med han. Men han fikk barn - noen år senere Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1440 Del Skrevet 13. februar 2008 Herlig med deg og S Sitter å smiler for meg selv når jeg leser i boken din :-D :-D :D Herlig å høre om hvordan du har det! Lurt å fortelle x`en det selv ja, skjønner jo at han kanskje blir litt knust. Men er jo ikke fordi dere ikke ble gravide det ble slutt! Ha en strålende dag, vennen! Nei,det er absolutt ikke det som var grunnen til at det ble slutt. til deg. Gratulerer så mye! Det samme skjedde meg for mange år siden, og da trodde den X'n at det var noe galt med han. Men han fikk barn - noen år senere Lykke til! Takk! Håper det ordner seg for min eks også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå