Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Ikke vær lei deg for at du ikke gjør det med eks. Tenk heller over hvor STERK du blir av å gjøre det selv!! Selvstendig og sterk, og ikke minst er det godt å vite at du kan klare deg selv, sånn i ettertid!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vær lei deg for at du ikke gjør det med eks. Tenk heller over hvor STERK du blir av å gjøre det selv!! Selvstendig og sterk, og ikke minst er det godt å vite at du kan klare deg selv, sånn i ettertid!

:Nikke::klemmer:

Synes dette med S er så koselig og spennende :rødme:

Så koselig at du synes det :)

Jeg torde egentlig ikke skrive noe om det her på kg,for jeg var så redd for at folk skulle tenke at det var alt for tidlig osv. Mulig noen tenker det da,men ikke sier noe til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fort gjort å tro at andre har meninger. Men det er kun du som sitter og vet hva som føles riktig, sant?

Jeg er ikke akkurat den som lar ting bero selv, hvis ting er som det skal.

Du er et voksent og reflektert menneske, Kiwi. Ha tro på deg selv og dine egne avgjørelser du!

Syns du fortjener å ha det hyggelig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,Alive :klemmer:

Jeg må slutte å bry meg så mye om hva andre mener.

De dagene jeg føler meg sterk,så går det helt fint. Men så har jeg mange dager der jeg føler meg bitteliten og har mest lyst til å grave meg ned, og da tør jeg nesten ikke gå på butikken i tilfelle jeg møter kjentfolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har du en fin kveld? :-D

Jeg var på nattvakt.

Men resten av dagen var fin da :-D Lunsj med bestis,T & M. Så var jeg på besøk til S en snartur, før jeg dro til mamsen.

Nå er jeg heldigvis ferdig med nattvaktene i denne omgang. Er sliten nå.

Skal spise litt,så skal jeg legge meg på sofaen.

Blir nok bare sløvings hele dagen i dag. I natt skal jeg endelig sove hos S igjen, gleder meg til å ligge inntil han :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sovet noen timer.

Nå har jeg pratet med pappa og eks på telefonen. Så mye som må ordnes. Meeen snart er vi ferdig med alt dette, og jeg kan starte på nytt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...