Annie Skrevet 28. januar 2008 #1301 Del Skrevet 28. januar 2008 Ikke vær lei deg for at du ikke gjør det med eks. Tenk heller over hvor STERK du blir av å gjøre det selv!! Selvstendig og sterk, og ikke minst er det godt å vite at du kan klare deg selv, sånn i ettertid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. januar 2008 #1302 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes dette med S er så koselig og spennende :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1303 Del Skrevet 28. januar 2008 Ikke vær lei deg for at du ikke gjør det med eks. Tenk heller over hvor STERK du blir av å gjøre det selv!! Selvstendig og sterk, og ikke minst er det godt å vite at du kan klare deg selv, sånn i ettertid! Synes dette med S er så koselig og spennende :rødme: Så koselig at du synes det Jeg torde egentlig ikke skrive noe om det her på kg,for jeg var så redd for at folk skulle tenke at det var alt for tidlig osv. Mulig noen tenker det da,men ikke sier noe til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 28. januar 2008 #1304 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er fort gjort å tro at andre har meninger. Men det er kun du som sitter og vet hva som føles riktig, sant? Jeg er ikke akkurat den som lar ting bero selv, hvis ting er som det skal. Du er et voksent og reflektert menneske, Kiwi. Ha tro på deg selv og dine egne avgjørelser du! Syns du fortjener å ha det hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1305 Del Skrevet 28. januar 2008 Takk,Alive Jeg må slutte å bry meg så mye om hva andre mener. De dagene jeg føler meg sterk,så går det helt fint. Men så har jeg mange dager der jeg føler meg bitteliten og har mest lyst til å grave meg ned, og da tør jeg nesten ikke gå på butikken i tilfelle jeg møter kjentfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 28. januar 2008 #1306 Del Skrevet 28. januar 2008 Hev hodet du, Kiwi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1307 Del Skrevet 29. januar 2008 Hev hodet du, Kiwi! Ja,det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1308 Del Skrevet 29. januar 2008 God morgen! Har spist frokost. Skal slappe av noen timer, før jeg skal møte bestis til lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. januar 2008 #1309 Del Skrevet 29. januar 2008 for hussalg! Ikke tenk på hva "alle andre" kanskje tenker... Gjør det som er riktig for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1310 Del Skrevet 29. januar 2008 for hussalg! Ikke tenk på hva "alle andre" kanskje tenker... Gjør det som er riktig for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. januar 2008 #1311 Del Skrevet 29. januar 2008 Så bra at det ordnet seg med hussalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 29. januar 2008 #1312 Del Skrevet 29. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #1313 Del Skrevet 29. januar 2008 Impala & Advena! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. januar 2008 #1314 Del Skrevet 29. januar 2008 Har du en fin kveld? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1315 Del Skrevet 30. januar 2008 Har du en fin kveld? :-D Jeg var på nattvakt. Men resten av dagen var fin da :-D Lunsj med bestis,T & M. Så var jeg på besøk til S en snartur, før jeg dro til mamsen. Nå er jeg heldigvis ferdig med nattvaktene i denne omgang. Er sliten nå. Skal spise litt,så skal jeg legge meg på sofaen. Blir nok bare sløvings hele dagen i dag. I natt skal jeg endelig sove hos S igjen, gleder meg til å ligge inntil han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1316 Del Skrevet 30. januar 2008 Har spist litt. Nå legger jeg meg på sofaen. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1317 Del Skrevet 30. januar 2008 Har sovet noen timer. Nå har jeg pratet med pappa og eks på telefonen. Så mye som må ordnes. Meeen snart er vi ferdig med alt dette, og jeg kan starte på nytt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. januar 2008 #1318 Del Skrevet 30. januar 2008 Innom med en Godt å se at ting ser lysere ut her..spennende saker på gang! Nytt ark og nye fargestifter! Høres flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #1319 Del Skrevet 30. januar 2008 Madden Pratet med eks igjen. Startet bra,men endte med en helvetes krangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. januar 2008 #1320 Del Skrevet 30. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå