MrsP Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #1281 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Prøvde å legge meg, men fikk ikke sove. Så da sto jeg like godt opp igjen Er uvel, sliten i hele kroppen. Kjenner jeg trenger å sove, men klarer ikke slappe av når jeg legger meg i senga. Endret 26. januar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #1282 Del Skrevet 26. januar 2008 Da prøver jeg igjen.... Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. januar 2008 #1283 Del Skrevet 26. januar 2008 hmm.. det er noe kjent med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1284 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) hmm.. det er noe kjent med deg.. Er det?! Kjent på den måten at du tror du kjenner meg i virkeligheten ( ), eller her inne på kg? Endret 27. januar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1285 Del Skrevet 27. januar 2008 S er her. Han ligger i sengen min. Ringte i natt og jeg kunne jo ikke si nei akkurat (selv om jeg helst ville det) Men når han først kom og jeg fikk legge meg inntil han,så var alt bare så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. januar 2008 #1286 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror det nærmeste jeg kjenner deg i virkeligheten er at du ligner fryktelig på en brun litt avlang frukt i skåla på bordet foran meg Tenkte på kg jeg da.. Har du et annet nick før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1287 Del Skrevet 27. januar 2008 *lettet over å ikke være gjenkjent* Sender deg pm jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #1288 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Har hatt en superfin søndag! Våknet sammen med S i mitt hus i morges. Jeg har hele tiden vært hjemme hos han, og da har jeg på en måte forlatt mitt eget liv for å være sammen med han. Nå fikk han se hvordan jeg lever, hvordan jeg har det. Jeg satt og så på han da han lå på sofaen min i formiddag. Det var en merkelig følelse. Vi kjenner hverandre så godt nå, vi har vært sammen nesten hver dag i mange uker, men da han lå der så var det nesten som om han ikke passet inn. Klarer ikke forklare... han passer jo inn selvfølgelig, det var veldig fint å ha han her. Men det lå en mann på sofaen min som aldri har ligget der før. Det var iallefall en rar,men god følelse som jeg merker at jeg ikke klarer å forklare. I 13 tiden kjørte vi hjem til S. Så gikk vi en lang tur i det fine vinterværet. Etterpå dro vi hjem til han og slappet av. Jeg sovnet i sengen hans, og når jeg våknet holdt han på å lage middag til oss. Det var så koselig med fyr i ovnen og masse levende lys Nå er jeg hjemme en tur, men skal dra over til han igjen snart. Endret 27. januar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 27. januar 2008 #1289 Del Skrevet 27. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. januar 2008 #1290 Del Skrevet 27. januar 2008 Kanskje siden dere bare har vært hos han, at det rett og slett ble veldig rart å ha han i ditt territorium.. Høres deilig ut med peis og levende lys.. Romantikk er herlig :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1291 Del Skrevet 28. januar 2008 Er på :juhu: runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. januar 2008 #1292 Del Skrevet 28. januar 2008 Høres ut som du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1293 Del Skrevet 28. januar 2008 Kanskje siden dere bare har vært hos han, at det rett og slett ble veldig rart å ha han i ditt territorium.. Høres deilig ut med peis og levende lys.. Romantikk er herlig :-D Ja,det tror det var derfor ja. Men blir vel fort vant til det Er på :juhu: runde :juhu: Høres ut som du har hatt en fin helg Det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1294 Del Skrevet 28. januar 2008 Plutselig er jeg trist igjen. Pratet med eks tidligere i dag. Det var egentlig en grei samtale,men han sa et par ting som gjorde skikkelig vondt. Noe om at han var glad for at han hadde funnet ut hvordan jeg er,sånn at han kom seg unna meg. Han sa det ikke på en frekk måte,det var akkurat som om det var helt naturlig å si det. Egentlig så vet jeg at han sier det bare for å såre, at han ikke mener det. Men det gjør vondt allikevel, for det er vel ikke sånn at jeg er en jævlig person som han bør komme seg unna så fort som mulig? Pratet med S nå, og han hadde planer for dagen, så jeg rekker ikke treffe han i dag. Lå hos han i natt da,så jeg pratet med han i morges. Det er så mye jeg har behov for å fortelle han. Ting som skjer i livet mitt. Men så tør jeg ikke. Jeg er så redd for at han ikke vil høre, eller at han ikke bryr seg. Dumt av meg å tenke sånn, for jeg vet at han bryr seg. Jeg ville møte han i dag for å fortelle at hussalget er i orden. Jeg er faktisk riiik! :juhu: (snart) Men jeg sa ingenting på telefonen. Får fortelle han i morgen.... Nå skal jeg få i meg litt mat. Så skal jeg slappe av her hjemme med TV,bok og godteri helt til jeg skal på jobb i natt. Høres ikke så ille ut det heller da, jeg skal nok kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 28. januar 2008 #1295 Del Skrevet 28. januar 2008 Er rart at mennesker, som ikke skal bety noe for oss lengre, kan gjøre sånn inntrykk og ødelegge humøret og stemningen.. Kjenner til det ja.. Men nå må du huske på at du har en flott kar som synes at du er den aller beste, hvis ikke ville han ikke brukt tid og energi på deg :-D Kos deg i kveld, og husk at det er mange som er glad for at du er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1296 Del Skrevet 28. januar 2008 Så deilig at hussalget er i orden!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 28. januar 2008 #1297 Del Skrevet 28. januar 2008 Vet eks om S? Han er vel litt bitter pga det, kanskje? Tror ikke han mener at du er en fæl person, men man sier mye rart når man er såra Gratulerer med at hussalget er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. januar 2008 #1298 Del Skrevet 28. januar 2008 Gratulerer med hussalget. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1299 Del Skrevet 28. januar 2008 Er rart at mennesker, som ikke skal bety noe for oss lengre, kan gjøre sånn inntrykk og ødelegge humøret og stemningen.. Kjenner til det ja.. Men nå må du huske på at du har en flott kar som synes at du er den aller beste, hvis ikke ville han ikke brukt tid og energi på deg :-D Kos deg i kveld, og husk at det er mange som er glad for at du er du Takk for kjempekoselig innlegg,LB! Så deilig at hussalget er i orden!!! :juhu: Jaaa! :juhu: Vet eks om S? Han er vel litt bitter pga det, kanskje? Tror ikke han mener at du er en fæl person, men man sier mye rart når man er såra Gratulerer med at hussalget er i orden! Takk! :-D Han vet om S ja, og det er nok derfor han oppfører seg som han gjør. Skjønner at det må være vondt for han. Gratulerer med hussalget. :juhu: Taaakk! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1300 Del Skrevet 28. januar 2008 Skal bli litt godt med nattvakt i natt. Jeg skal være alene og det er helt rolig. Skal ha med med skriveboka mi og skrive ned alt som skal gjøres fremover, både praktiske ting i forhold til hussalg, og ting jeg skal gjøre i huset her jeg bor. Har planer om å gjøre endel forandringer for å "rydde" eks ut av huset på en måte. Og nå får jeg jo masse penger, så i tillegg til å betale ned en god del på lånet mitt,så skal jeg kjøpe meg en diiiiger seng, nytt anlegg, bil, kanskje ny sofa++ Det blir nok bra dette! :-D Skal pusse opp soverommet, flytte om i gangen, rydde i boden og lage skikkelig system, kjøpe nye skap/hyller på gjesterommet og ordne bra system til sengeklær,håndduker,sko,vinterklær osv osv. Garasjen må ryddes, men tenker jeg venter til våren. Så må jeg få orden på økonominen min. Snakket med banken i dag og fikk utsatt betaling av lånet til alt er fikset i forbindelse med hussalget. Det var en lettelse! Klarte ikke helt å se hvordan jeg skulle klare meg denne måneden. Har en litt ekkel følelse inni meg når jeg skriver alt dette. Mye av det jeg nå skal gjøre var planlagt mens jeg var sammen med eks. Vi skulle gjøre det sammen, nå er jeg alene om det. Kjenner at jeg har et stort behov for å forandre på ting her hjemme,bli kvitt det vi eier sammen, bli ferdig med alt det praktiske sammen med eks. Planlegger et nytt og bedre liv. Men vet ikke om det blir noe av noe. Må bare ha noe å se frem til hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå