Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Grace,Annie,BB & magolia!

Betyr det at du har noe nytt på G? ;)

Neida,bare litt pulings :sjarmor:

Du er utro mot meg :grine:

Næmmen kjære deg, du er alltid nummer 1 i livet mitt! :kyss:

:lur:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er helga snart over. Jobb igjen i morgen tidlig.

Hadde en vond drøm i natt. Drømte at eks hadde funnet seg ei ny jente, og at jeg møtte på de.

Skjønner ikke hvorfor jeg hadde det så vondt i drømmen, for når jeg tenker på det nå så tror jeg ikke jeg hadde blitt sjalu hvis det hadde skjedd i virkeligheten.

Stresset for tiden. Har så alt for mange tanker i hodet.

Skulle ønske noen kunne fortelle meg hvordan jeg skulle leve livet mitt, sånn at jeg slapp å ta noen avgjørelser selv.

Føler at jeg roter til alt, jeg har ikke kontroll lenger.

Kjenner at jeg gir faen i det meste. Alt ordner seg tenker jeg, og så bruker jeg mange tusen på shopping, blir hjemme fra jobben eller noe annet som jeg absolutt ikke burde gjort.

Blir så sliten av meg selv...

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legger igjen en :klem:, jeg. Det må være godt å ha en sånn kompis i den situasjonen du er oppe i nå ;) Og shopping er gøy!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange :klemmer: tilbake til deg,Ephemera!

Shopping er det beste som finnes! :jepp:

Fikk middag i dag også jeg. Snille mannen.

Er så herlig å ha noen å holde rundt, som jeg vet er glad i meg.

Stresser meg litt også, for jeg er ikke klar for noe forhold. Men så blir jeg bare mere og mere glad i han, og vil absolutt ikke kutte han ut.

Skulle liksom bare ha noen å kose litt med i en tung tid jeg, men så enkelt er det jo aldri selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja har var det spennende saker ja :sjarmor:

Du må bare ta den tiden du trenger for å bli klar til forhold. Ikke skyv han bort hvis du er interessert, bare si det som det er i steden :)

Høres spennende ut dette. Lykke til. You go girl! :tommelsmil:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Liljen :klemmer:

Vi pratet litt om det i starten, men nå har det ikke vært snakk om det på en stund. Jeg er redd for å ta det opp,for jeg vil ikke at han skal tro at jeg ikke vil ha kontakt med han.

Får vel snakke med han en dag, sånn at han vet hva jeg føler og tenker.

Stress på jobb i dag. Nå skal jeg sove litt på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det er godt og ha noen å krype inntil ja. Og det med pulings uten følelser er vel sjelden lett for oss jenter, enten vi vil eller ikke så komme de jo ofte i sånne situasjoner. Men ikke stress deg inn i noe du ikke føler deg klar for. Kos deg med han som nå til du kjenner du klarer mer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Moonshadow :klemmer:

Det er ikke enkelt nei... Jeg prøver å koble ut følelsene sånn at jeg føler at jeg har kontroll på situasjonen.

I begynnelsen så klarte jeg det fint. Selv om jeg likte han veldig godt da også, men da følte jeg at jeg kom til å klare meg fint alene. Følte meg litt ovenpå egentlig...

Nå blir jeg redd når jeg tenker på at han skal gå lei av meg.

Jeg har ikke lyst å bli avhengig av noen nå. Vil klare meg alene, være for meg selv en stund. Men så vil jeg være hos han også. Og det går jo ikke an å få begge deler på en gang.

Jeg tenker alt for mye for tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...