MrsP Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #1221 Del Skrevet 19. januar 2008 Grace & Annie! Det ble en bra kveld i går, og en bra morgen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. januar 2008 #1222 Del Skrevet 19. januar 2008 Grace & Annie! Det ble en bra kveld i går, og en bra morgen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. januar 2008 #1223 Del Skrevet 19. januar 2008 Grace & Annie! Det ble en bra kveld i går, og en bra morgen i dag Betyr det at du har noe nytt på G? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 19. januar 2008 #1224 Del Skrevet 19. januar 2008 Du er utro mot meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. januar 2008 #1225 Del Skrevet 19. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #1226 Del Skrevet 19. januar 2008 Grace,Annie,BB & magolia! Betyr det at du har noe nytt på G? Neida,bare litt pulings Du er utro mot meg Næmmen kjære deg, du er alltid nummer 1 i livet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #1227 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Da er helga snart over. Jobb igjen i morgen tidlig. Hadde en vond drøm i natt. Drømte at eks hadde funnet seg ei ny jente, og at jeg møtte på de. Skjønner ikke hvorfor jeg hadde det så vondt i drømmen, for når jeg tenker på det nå så tror jeg ikke jeg hadde blitt sjalu hvis det hadde skjedd i virkeligheten. Stresset for tiden. Har så alt for mange tanker i hodet. Skulle ønske noen kunne fortelle meg hvordan jeg skulle leve livet mitt, sånn at jeg slapp å ta noen avgjørelser selv. Føler at jeg roter til alt, jeg har ikke kontroll lenger. Kjenner at jeg gir faen i det meste. Alt ordner seg tenker jeg, og så bruker jeg mange tusen på shopping, blir hjemme fra jobben eller noe annet som jeg absolutt ikke burde gjort. Blir så sliten av meg selv... Endret 20. januar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. januar 2008 #1228 Del Skrevet 20. januar 2008 Bare legger igjen en , jeg. Det må være godt å ha en sånn kompis i den situasjonen du er oppe i nå Og shopping er gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #1229 Del Skrevet 20. januar 2008 Mange tilbake til deg,Ephemera! Shopping er det beste som finnes! Fikk middag i dag også jeg. Snille mannen. Er så herlig å ha noen å holde rundt, som jeg vet er glad i meg. Stresser meg litt også, for jeg er ikke klar for noe forhold. Men så blir jeg bare mere og mere glad i han, og vil absolutt ikke kutte han ut. Skulle liksom bare ha noen å kose litt med i en tung tid jeg, men så enkelt er det jo aldri selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. januar 2008 #1230 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei hei Ja har var det spennende saker ja Du må bare ta den tiden du trenger for å bli klar til forhold. Ikke skyv han bort hvis du er interessert, bare si det som det er i steden Høres spennende ut dette. Lykke til. You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #1231 Del Skrevet 21. januar 2008 Liljen Vi pratet litt om det i starten, men nå har det ikke vært snakk om det på en stund. Jeg er redd for å ta det opp,for jeg vil ikke at han skal tro at jeg ikke vil ha kontakt med han. Får vel snakke med han en dag, sånn at han vet hva jeg føler og tenker. Stress på jobb i dag. Nå skal jeg sove litt på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #1232 Del Skrevet 21. januar 2008 Har sovet et par timer. Skal dusje nå,så drar jeg jeg til S en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. januar 2008 #1233 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er godt og ha noen å krype inntil ja. Og det med pulings uten følelser er vel sjelden lett for oss jenter, enten vi vil eller ikke så komme de jo ofte i sånne situasjoner. Men ikke stress deg inn i noe du ikke føler deg klar for. Kos deg med han som nå til du kjenner du klarer mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1234 Del Skrevet 22. januar 2008 Moonshadow Det er ikke enkelt nei... Jeg prøver å koble ut følelsene sånn at jeg føler at jeg har kontroll på situasjonen. I begynnelsen så klarte jeg det fint. Selv om jeg likte han veldig godt da også, men da følte jeg at jeg kom til å klare meg fint alene. Følte meg litt ovenpå egentlig... Nå blir jeg redd når jeg tenker på at han skal gå lei av meg. Jeg har ikke lyst å bli avhengig av noen nå. Vil klare meg alene, være for meg selv en stund. Men så vil jeg være hos han også. Og det går jo ikke an å få begge deler på en gang. Jeg tenker alt for mye for tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. januar 2008 #1235 Del Skrevet 22. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 22. januar 2008 #1236 Del Skrevet 22. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. januar 2008 #1237 Del Skrevet 22. januar 2008 Tenke... det er fali' det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1238 Del Skrevet 22. januar 2008 Tenke... det er fali' det.. Ja,tror jeg må slutte med det tullet der **** Nå er det håndball! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. januar 2008 #1239 Del Skrevet 22. januar 2008 Kos deg med håndball. Er visst en del hunks på banen, har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1240 Del Skrevet 22. januar 2008 Er visst en del hunks på banen, har jeg hørt. For en kamp!! Må roe meg ned med en kald dusj eller noe jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå