MrsP Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1121 Del Skrevet 5. januar 2008 Sov til i 11 tiden i dag. Dro ut en tur og møtte kompis M. Fikk ordnet endel småtteri som jeg skulle ha gjort for lenge siden. Går ikke så fort i svingene. Nå er jeg hjemme en tur, men skal straks dra på senteret for å møte bestis. I kveld blir det tv-kveld med kompis S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. januar 2008 #1122 Del Skrevet 6. januar 2008 Håper du hadde en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1123 Del Skrevet 6. januar 2008 Det hadde jeg,Impala Var ute og fartet hele dagen, og på kvelden var jeg hos kompis S og bare slappet av. Sov lenge i dag. Nå skal jeg dusje og ordne meg,før jeg drar ut en tur. Skal innom S og prøve å få han med på en aldri så liten tusletur. Etterpå blir det middag, og i kveld skal jeg kanskje innom papsen en tur. Jobb igjen i morgen. Har ikke lyst, kjenner at jeg orker ikke anstrenge meg med jobbting nå. Men jeg må selvfølgelig. Må faktisk mere enn før, ellers har jeg ikke råd til å bo her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1124 Del Skrevet 6. januar 2008 Hjemme! Har spist middag hos S. Må få prøve å få gjort noe her hjemme nå. Alt bare flyter, jeg har ikke kontroll på noe. Julepynt,julegaver,gamle aviser og annet rot, regninger som ikke er betalt. Føler virkelig ikke at jeg har kontroll på noe som helst. Skal til pappa en av de nærmeste dagene for å diskutere økonomien min.Så må vi snakke med banken over helga. Må gjøre ett eller annet for at jeg skal klare meg.Avdragsfritt lån har jeg fått, men det holder ikke. Mulig jeg må forlenge lånetiden til 25 år igjen. I morgen skal jeg snakke med sjefen om at jeg gjerne vil jobbe så mye som mulig. Det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. januar 2008 #1125 Del Skrevet 6. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 6. januar 2008 #1126 Del Skrevet 6. januar 2008 Det ordner seg nok med jobben og sånn, men jeg forstår at det er lite mye å holde styr på nå. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. januar 2008 #1127 Del Skrevet 6. januar 2008 Skal du beholde huset selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1128 Del Skrevet 6. januar 2008 Det ordner seg nok med jobben og sånn, men jeg forstår at det er lite mye å holde styr på nå. Tenker på deg Alt ordner seg Skal du beholde huset selv? Jeg har planer om det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1129 Del Skrevet 7. januar 2008 Ny uke,nye muligheter! Skal lage en liste over ting jeg må få gjort: -legge julepynten i esker og sette det på loftet -ryddet i boden, kaste alt papirbosset -snakke med banken ang lånet mitt - evt forlenge lånetiden -selge bil - kjøpe ny -selge hus -prate med B & M ang salg av huset -få fullstendig oversikt over økonomien min - pappa hjelper meg -rydde ut alt som tilhører eks (det meste er ute, det som er igjen kan vente til han finner seg leilighet) -pusse opp soverom, kjøpe ny seng - her skal det startes på nytt! -rydde i kjelleren og garasjen (pappa hjelper meg som alltid. tar det til våren) -finne meg en mann! Det er sikkert mye mere også,men det var dette jeg kom på i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1130 Del Skrevet 7. januar 2008 Sto opp halv 7. Det er mørkt ute og jeg har tent masse levende lys på stuen. Ordner meg knekkebrød og en kopp te, og skal sette meg i godstolen å se på TV. Fin start på dagen. Håper jeg klarer å holde triste tanker borte. I natt når jeg la meg,så sto radioen på. Kom en Big bang-sang som minner meg eks og en konsert vi var på i sommer. Ble så trist, det gjorde vondt langt inni hjerterota. Tenkte på hvor fint vi hadde det når vi var på konsert, han sto bak meg og holdt rundt meg. Vi drakk øl og møtte masse folk. Glemte nesten helt det helvete som var her hjemme før vi kom oss på den konserten. Det var mye styr egentlig.... selv om det selvfølgelig var veldig mye(det meste) som var fint også. Jeg må bare ikke glemme problemene. Jeg må ikke angre på avgjørelsen jeg har tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1131 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har faktisk fått gjort endel i dag. Utrolig hva jeg får unna bare jeg holder meg hjemme noen timer. Må jo ikke være på farten hele tiden. Det går greit på morgenen/formiddagen synes jeg,men utover dagen så må jeg ut å gjøre ett eller annet. Har nesten ikke vært trist i dag, selv om jeg har soset rundt i eks sin genser,i mitt og eks sitt hus, og sett eks og mine ting. Jeg klarer meg ganske bra synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. januar 2008 #1132 Del Skrevet 7. januar 2008 Så bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1133 Del Skrevet 7. januar 2008 Så bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. januar 2008 #1134 Del Skrevet 7. januar 2008 Så glad du har hatt en bra dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. januar 2008 #1135 Del Skrevet 7. januar 2008 Syns du er flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #1136 Del Skrevet 7. januar 2008 Det synes jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1137 Del Skrevet 8. januar 2008 Takk for det,jenter! Var på besøk hos papsen i går. Det ser ut som om det holder på å ordne seg med hussalg. Jeg er så spent! Sto opp kl 7 i dag, da klarte jeg ikke sove lenger. Nå har jeg spist et par knekkebrød og drukket en kopp te, og begynner faktisk å bli litt trøtt. Tror jeg skal legge meg på sofaen med mp3-spilleren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. januar 2008 #1138 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal du kjøpe ut eksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1139 Del Skrevet 8. januar 2008 Sender deg en pm jeg,Annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. januar 2008 #1140 Del Skrevet 8. januar 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå