Impala Skrevet 2. januar 2008 #1101 Del Skrevet 2. januar 2008 Håper det løser seg, slik at dere ikke blir uvenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1102 Del Skrevet 2. januar 2008 Håper jeg også,Impala. For vi må jo snakke sammen. Vi har et hus som skal selges, penger som skal fordeles. Men jeg skjønner at han er fortvilet nå. Det er derfor han blir sint. Jeg kan bare tenke meg hvordan jeg selv hadde reagert hvis jeg var i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. januar 2008 #1103 Del Skrevet 2. januar 2008 Jatt med han, men la deg ikke overkjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1104 Del Skrevet 3. januar 2008 Jatt med han, men la deg ikke overkjøre!! jeg merker at jeg jatter med han for det meste nå, for å unngå krangling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. januar 2008 #1105 Del Skrevet 3. januar 2008 Så bra at du klarer det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1106 Del Skrevet 4. januar 2008 Så bra at du klarer det da Hørte ikke noe fra eks i hele går. Like greit kanskje, skader ikke med noen dager "fri". I dag sto jeg opp tidlig. Skal møte bestis snart. Etterpå skal jeg handle. Blir ikke noe storhandel til helga akkurat.Må si jeg merker forskjell fra da vi var to. Nå lever jeg på knekkebrød med leverpostei&agurk, og vann. Middag spiser jeg kun hos venner og familie. Skal spise hos en kompis i kveld. Har gått ned noen kilo. Er 52 kg nå. Ganske fornøyd med det egentlig. Det er ikke sånn at jeg sulter, jeg bare spiser litt mindre og så har jeg kuttet ut all denne småspisingen mellom måltidene. Skal begynne å trene igjen også. Orker ikke akkurat nå, når treningssenterene er stappfulle av folk med trenings-nyttårsforsett. Sjekke nettbanken nå,så stikker jeg til bestis. Tror jeg er blakk. 1 uke til lønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. januar 2008 #1107 Del Skrevet 4. januar 2008 Kos deg sammen med bestis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1108 Del Skrevet 4. januar 2008 Det skal jeg gjøre,Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. januar 2008 #1109 Del Skrevet 4. januar 2008 Kos deg sammen med bestis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1110 Del Skrevet 4. januar 2008 Kos deg sammen med bestis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. januar 2008 #1111 Del Skrevet 4. januar 2008 Kos deg, kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1112 Del Skrevet 4. januar 2008 Kos deg, kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1113 Del Skrevet 4. januar 2008 Har vært hos bestis. Skal slappe av litt,før jeg skal en snartur innom venninne B. Så er det middag hos kompis. Går i ett hele dagene, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. januar 2008 #1114 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er godt for deg det, så slipper du å være alene med tankene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. januar 2008 #1115 Del Skrevet 4. januar 2008 Blir sliten bare av å lese om kjøret ditt jeg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. januar 2008 #1116 Del Skrevet 4. januar 2008 Blir sliten bare av å lese om kjøret ditt jeg :dåne: Jeg også.... her jeg sitter i sofaen under et pledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 4. januar 2008 #1117 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei kiwii, og takk for besøk i dagboka mi. Jeg sitter her med en veldig følelse av at jeg burde vite hvem du var tidligere, men jeg er helt grønn... kiwigrønn faktisk... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. januar 2008 #1118 Del Skrevet 5. januar 2008 NÅ må du passe på deg selv altså. Kroppen har ikke godt av å sultefore seg, og for lite mat er ikke bra for helsen!! Men nok kjefting. Håper du får en strålende helg, og koser deg supermasse. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 5. januar 2008 #1119 Del Skrevet 5. januar 2008 Slenger meg litt på skjenneprekenen til Liljen, og gir deg en i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #1120 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er godt for deg det, så slipper du å være alene med tankene dine Blir sliten bare av å lese om kjøret ditt jeg :dåne: Det er bare koselige ting jeg holder på med da. Besøke venner og familie og sånn. Det er uansett mye bedre å ha noe å gjøre på,så slipper jeg å sitte alene å tenke. Jeg også.... her jeg sitter i sofaen under et pledd. Jeg satt i sofaen under et pledd i hele går kveld. Herlig det Hei kiwii, og takk for besøk i dagboka mi. Jeg sitter her med en veldig følelse av at jeg burde vite hvem du var tidligere, men jeg er helt grønn... kiwigrønn faktisk... :klø: Jeg tror nok ikke du vet hvem jeg var tidligere nei, men jeg kan sende deg en pm. NÅ må du passe på deg selv altså. Kroppen har ikke godt av å sultefore seg, og for lite mat er ikke bra for helsen!! Men nok kjefting. Håper du får en strålende helg, og koser deg supermasse. store Slenger meg litt på skjenneprekenen til Liljen, og gir deg en i tillegg. Jeg spiser altså, bare ikke like mye som før. Stor til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå