MrsP Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1081 Del Skrevet 31. desember 2007 Føler meg litt bedre nå. Har fått et par fine sms og så har jeg lest gjennom msn-logger som fikk meg i bedre humør. Rart hva som hjelper Nå tar jeg sjansen på å legge meg uten å grine så alt for mye. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. desember 2007 #1082 Del Skrevet 31. desember 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1083 Del Skrevet 31. desember 2007 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. desember 2007 #1084 Del Skrevet 31. desember 2007 Skriver du i søvne nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1085 Del Skrevet 31. desember 2007 Skriver du i søvne nå da? Kom meg i seng i halv 3 tiden, men fikk ikke sove. Lå og tenkte og tenkte i laang tid. Slitsomt! Har vært på jobb til nå.Er dødstrøtt,men venter på telefon fra venninne som jeg skal møte. Prøvde å ringe eks isted ang. noen regninger som har kommet hit,men han tok ikke telefonen. Hadde et tapt anrop fra han tidligere i dag, og en sms der det sto at han hadde ringt feil og at jeg ikke skulle ringe eller sende sms tilbake. Jaja... Jeg måtte jo ringe om disse regningene, gidder ikke betale for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1086 Del Skrevet 31. desember 2007 Dumme,vonde klump i magen!! Gå bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1087 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal møte venninne S en annen dag istede. Da legger jeg meg på sofaen og sover litt. Dette blir nok den tristeste nyttårsaftenen på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. januar 2008 #1088 Del Skrevet 1. januar 2008 Håper du tross alt har hatt en fin nyttårsaften. Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1089 Del Skrevet 1. januar 2008 Takk for det,Annie! Godt nytt år til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1090 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) slettet Endret 7. januar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1091 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg er så trøtt! Når jeg kommer hjem fra jobb i kveld,så skal jeg ta meg en varm dusj,ha på meg pysjamasen og bare slappe av hele kvelden. Har planer om å legge meg tidlig. Orker ikke sitte oppe å tenke på triste ting. Som f.eks de gangene jeg sluttet på kveldsvakt og eks hentet meg,så kjørte vi en tur før vi kjøpte oss mat. Nesten som om jeg glemmer at som oftes så var han ikke hjemme når jeg sluttet. Han var enten på trening,på jobb eller hos noen kompiser. Hvorfor husker jeg bare det som var positivt? Jeg vil jo gjerne huske selvfølgelig. Er redd for å glemme det jeg og eks hadde. For vi hadde det veldig mye fint sammen. Lurer på om jeg skal ringe han i kveld. Han ringte tidligere,men da orket jeg ikke prate for jeg lå og sov. Men så er jeg usikker på om jeg skal ta sjansen. Det kan slå ut begge veier. Vi kan ha en fin samtale der begge føler vi får sagt det vi tenker på, eller så er han i deppehumør og alt går til helvete. Orker ikke at alt skal gå til helvete nå i kveld. Sliter ennå med helvetssamtalen fra i natt. Dette er så jævlig vondt og slitsomt! Endret 1. januar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. januar 2008 #1092 Del Skrevet 1. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1093 Del Skrevet 1. januar 2008 Han ringte meg nå. Vi har snakket i 1 1/2 time. Fin samtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 1. januar 2008 #1094 Del Skrevet 1. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. januar 2008 #1095 Del Skrevet 1. januar 2008 Så bra da! Det løser seg på sikt, og egentlig har dere hatt et forbausende enkelt brudd så langt. (ok så vet jeg ikke alt, men allikevel.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1096 Del Skrevet 1. januar 2008 Så bra da! Det løser seg på sikt, og egentlig har dere hatt et forbausende enkelt brudd så langt. (ok så vet jeg ikke alt, men allikevel.. ) Ja,vi har egentlig det. Men jeg har ikke skrevet alt her nei, så langt i fra. Så endel styr har det vært, men langt fra så ille som forventet. Eks ser det sannsynligvis på en annen måte men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1097 Del Skrevet 2. januar 2008 Natta! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 2. januar 2008 #1098 Del Skrevet 2. januar 2008 Ser du har hatt en tøff jul. Det er vondt med brudd uansett, kiwi. Og mange sier sikkert at du må ta tiden til hjelp og at tiden leger sårene. De ordene trøster ikke , det vet jeg alt om, men de er faktisk veldig sanne. Vil gi deg en stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. januar 2008 #1099 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår, håper det nye året vi bringe glede i livet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1100 Del Skrevet 2. januar 2008 Mange til Alive & Impala! Da er der på'n igjen med kjefting og krangling.... Startet ganske bra da han ringte tidligere i dag, men på en eller annen måte så utvikler det seg alltid til en krangel. Fikk sms at det var best om vi aldri snakket sammen mere. Jada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå