Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

:vinke: Impala!

Jeg tror faktisk jeg har et lite juletre... Det kan jeg jo ta frem i år.

Men så er jeg vant til å ha skikkelig tre også, jeg og sambo har hatt det i flere år nå.

Det der er egentlig ikke noe stort problem. Jeg er mere spent på hvordan julefeiringen vil være. Kommer jeg til å være trist og lei meg eller kommer jeg til å kose meg og koble ut alt det vonde?

Tror jeg kommer til å kose meg. Alt virker bare litt håpløst akkurat nå.

Sambo har ringt flere ganger i dag. Han stresser med hussalg.

Kjenner at jeg orker ikke forholde meg til det midt oppi jula og alt det andre, kunne tenkt meg å vente noen uker til ting har roet seg.

Men jeg skjønner at han er avhengig av å vite hva som skjer, han trenger svar.

Kranglet med han isted. Han trykker på noen knapper som får meg til å bli så forbanna!

Får dårlig samvittighet etterpå, for han har vært så snill og rolig i denne situasjonen,så jeg har ingen grunn til å bli sint på han.

Prøver å forklare at det er ikke bare hans skyld at jeg blir sint, men at det er en blanding av alt som skjer for tiden. Og så er det tilfeldigvis han jeg snakker med. Når det blir snakk om hus og økonomi så sier det stopp oppi hodet mitt, og jeg klikker...

Vi har blitt venner igjen nå altså.

Må jobbe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er bare et menneske lille venn. :klemmer:

Godt dere ble venner igjen, for ingenting er verre enn å gå rundt å være sinna og/eller ha dårlig samvittighet. Det er jo en spesiell tid for dere begge. Men haster et hussalg for ham? Eller er det bare det at han vil vite hva som skjer? Når kroppen er mest nummen og hoset mest bomull må en foreta en del voldsomme valg for framtiden og det er ikke alltid like enkelt heller. Håper det ordner seg. Takk ja til den hjelpen søsteren din har tilbudt; slikt er oppriktig ment fra andres side for alle føler seg hjelpesløse på sidelinjen og vil så gjerne bidra med noe. Og husvask er absolutt noe å bidra med som gir mottager glede. :jepp:

Kos deg i denne førjulstiden og ikke jobb deg halvt i hjel nå... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange :klemmer: til deg,Mayamor!

Det haster vel litt med hussalg for sambo ja. Han bor litt her og litt der for tiden, og trenger penger så han kommer seg videre. Men mest av alt så har han behov for å vite hva som skjer tror jeg.

Haster egentlig litt for meg også, for jeg trenger virkelig de pengene, men jeg klarer meg noen uker til. Uansett så kan det jo ta lang tid før vi får solgt huset.

I dag har jeg det mye bedre. Har fått pratet med mennesker som klarer å berolige meg. Liker sånne mennesker :Nikke:

Har satt på ei maskin med klær, og mens jeg venter på å få henge de opp,så skal jeg spise og dusje.

Etterpå drar jeg ut for å handle julegaver. Det er så godt å ha fri i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor :klemmer: til Alive & Impala!

Har bestilt en haug med cd-plater. De fleste av favorittene mine var eks sine plater,så jeg måtte bestille nye.

Har egentlig ikke penger til det, men det bryr jeg meg ikke om akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg på shopping, vennen! :)

Selger dere begge husene, eller bare det dere leier ut?

Etter hva jeg har forstått beholder du huset dere bor i?

By the way; sjekk linken min på msn, blogg med bilder av A ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way; sjekk linken min på msn, blogg med bilder av A ;)

Jeg var innom og tittet i bloggen i går, men nå hadde det kommet nye fine bilder ser jeg :)

Sender deg pm om husene!

GOD HELG!!! :klemmer:

Takk! God helg til deg også,Annie! :klemmer:

Kos deg på shopping og ha en god helg! :)

Takk,søta! God helg til deg også! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt et par julegaver i dag også, men mest til meg selv egentlig :sjenert:

Må skjerpe meg! Har jo faktisk ikke så mye penger at jeg kan drive å sløse på denne måten. Ikke så lett å omstille seg fra å ha to inntekter til å være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet tidlig i dag.

Skal ingen verdens ting før i kveld,så jeg skal bare slappe av.

Lurer på om jeg skal legge meg på sofaen nå.

I kveld skal jeg på rødvinsfylla med 4 venninner! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Kos deg, vennen :)

Det gjorde jeg! :)

Hadde en superfin kveld med middag,vin og venninner. Dro på byen utpå natten og møtte masse kjentfolk.

Første gangen jeg har vært ut etter å ha blitt singel :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...