MrsP Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #921 Del Skrevet 6. desember 2007 Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #922 Del Skrevet 6. desember 2007 Er på jobb nå. Trøtt og sliten. Sambo har ringt en gang i dag, men jeg hadde nesten ikke tid til å prate. Han har det så vondt, har mareritt hver natt, så han sover veldig lite. Etter jobb skal jeg til papsen og gjengen å spise middag. Blir koselig. Jobber til kl 14 i morgen,så er det helg! Gleder meg! Skal se tv,spise masse godteri og kanskje drikke litt vin. På søndag kommer bestis hit. Da skal vi lage mat og kose oss. Har litt lyst ut på lørdagen, men tror jeg heller bør være hjemme å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. desember 2007 #923 Del Skrevet 6. desember 2007 Håper du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #924 Del Skrevet 6. desember 2007 Håper du får en strålende helg Håper jeg du får også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #925 Del Skrevet 6. desember 2007 Sambo har vært innom. Ville prate,men jeg orket ikke. Holdt ut en liten stund før det sa stopp. Helt utslitt. Sovnet på sofaen en times tid. Nå skal jeg over til papsen og spise middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 6. desember 2007 #926 Del Skrevet 6. desember 2007 Høres ut som en kjempekoselig helg! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. desember 2007 #927 Del Skrevet 6. desember 2007 Viktig at du ikke sliter deg helt ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 6. desember 2007 #928 Del Skrevet 6. desember 2007 Kjære kiwii. Jeg får ikke vært så mye inne her om dagen, men jeg prøver å holde meg oppdatert og jeg sender deg mange klemmer Du er tøff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #929 Del Skrevet 7. desember 2007 Mange til Impala,Advena & Joker'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #930 Del Skrevet 7. desember 2007 Slitsom dag på jobb, men nå er det endelig helg! Hentet sambo når jeg sluttet,for han skulle ha bilen. Begynte å diskutere, og jeg kjente det holdt på å koke over i hodet mitt. Prøvde å si at jeg ikke ville prate om det akkurat da, men han ga seg ikke. Tilslutt klikket det helt for meg. Jeg kjeftet og slengte igjen dører. Da fikk han helt panikk, han er så redd for at vi skal bli uvenner. Han prøvde å holde meg fast og roe meg ned, men det gjorde det bare enda verre. Begynte å grine og sank sammen på badegulvet. Han ville prate mere, men jeg sa at jeg ville være alene. Det er noe som skjer hele tiden. Jobb, telefoner, besøk hos folk osv. Jeg synes jo det er veldig kjekt å snakke med pappa,bestis og andre venner, men jeg merker at jeg trenger tid for meg selv innimellom, og det har jeg nesten ikke hatt siden det ble slutt. Hvis jeg endelig får en time eller to der jeg kan legge meg på sofaen, så kan du banne på at sambo ringer og prater i over en time. Skal prøve å slappe av i helga. Nå har jeg et par timer der jeg ikke skal noe som helst. Legger meg på sofaen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. desember 2007 #931 Del Skrevet 7. desember 2007 Skru av mobilen! Greit nok at du skal være snill mot han og gi han svar på det han lurer på og sånn men du må tenke på deg selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #932 Del Skrevet 7. desember 2007 Man MÅ ikke være tilgjengelig hele tiden. Slå av mobilen og slapp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #933 Del Skrevet 7. desember 2007 Synes du skal høre på de kloke KG-erne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #934 Del Skrevet 7. desember 2007 Skru av mobilen! Greit nok at du skal være snill mot han og gi han svar på det han lurer på og sånn men du må tenke på deg selv også... Man MÅ ikke være tilgjengelig hele tiden. Slå av mobilen og slapp av. Synes du skal høre på de kloke KG-erne her Ja,kanskje jeg skal gjøre det Har sovet på sofaen. Det var skikkelig godt! Ringte mamsen for å prate litt nå. Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar til middag hos en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. desember 2007 #935 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei vennen! Innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 7. desember 2007 #936 Del Skrevet 7. desember 2007 Er enig med de andre: Slå av mobilen (dog, gjerne gi beskjed til vennene og familien, så de ikke blir bekymra). Du trenger litt fred og ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #937 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei vennen! Innom for å ønske deg en god helg Takk! Er enig med de andre: Slå av mobilen (dog, gjerne gi beskjed til vennene og familien, så de ikke blir bekymra). Du trenger litt fred og ro. Jeg tror egentlig jeg blir mere stresset av å slå av telefonen Men i natt slo jeg av lyd og vibrasjon,for sambo ringer ofte på natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. desember 2007 #938 Del Skrevet 8. desember 2007 Bra, kiwii. Da fikk du forhåpentligvis litt søvn i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #939 Del Skrevet 8. desember 2007 Bra, kiwii. Da fikk du forhåpentligvis litt søvn i natt. Tja, jeg våkner flere ganger i løpet av natten, men jeg sovner heldigvis fort igjen. på Joker'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #940 Del Skrevet 8. desember 2007 Har støvsuget hele huset og vasket begge badene. Helt vanlig på en lørdagskveld det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå