Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:klem:

:klemmer:

Innom og :klemmer: på den fine grønne kiwiien!

:klemmer: tilbake på snille Annie!

Reiser til Praha i dag, men måtte bare innom deg en liten tur. :klemmer:

God tur,Mayamor! :klemmer:

Hei, vennen! :vinke:

Hei søta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig sliten!

Føles som om hodet mitt skal eksplodere!

Det er så mye som skjer om dagene, sambo ringer, han er på besøk, han spør,spør og spør. Og jeg svarer så godt jeg kan, er tålmodig. Det er det minste jeg kan gjøre. Men jeg blir så sliten av det.

Det kan gå greit i mange timer. Vi kan være sammen, han spør om ting og jeg synes vi har det fint sammen. Så plutselig sier det stopp, jeg kobler helt ut og orker ikke si et ord til. Jeg blir helt rar, blir irritert,stresset og sint. Helt uten grunn. Sambo blir bare enda mere forvirret og lei seg. Så må jeg sette i gang å forklare igjen, fortelle hvorfor jeg reagerer som jeg gjør.

Vi snakker heldigvis bra sammen. I dag kom han han hit etter jobb. Vi hadde en avtale med banken for å snakke om fordeling av hus og sånne ting. Blir ikke lett dette tror jeg. Jeg vil en ting, sambo vil noe helt annet. Men vi skal nok finne en løsning.

Skal tenke oss om noen dager før vi skal i banken igjen.

Vi dro på ut og spiste middag i dag. Det var koselig.

Etterpå kjørte vi en tur og pratet enda mere, før vi dro hjem og sovnet her.

Våknet for en time siden, og sambo dro nå nylig.

Deilig å være alene.

Han er fremdeles veldig fortvilet, men skjønner at dette er slutten. Jeg har bestemt meg, er ikke i tvil i det hele tatt. Det er så godt å være så sikker på valget jeg har tatt, selv om det selvfølgelig er trist at det ble sånn.

Er så utrolig glad for at sambo er sånn som han er i denne situasjonen. Jeg kjenner han ikke igjen, han er så rolig og samarbeidsvillig. Livredd for at vi skal bli uvenner.

Vi kan prate og tulle og grine, og det er så godt at vi ikke krangler og kjefter.

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...