Gjest Advena Skrevet 7. november 2007 #641 Del Skrevet 7. november 2007 Og nå er det snart helg, tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. november 2007 #642 Del Skrevet 7. november 2007 Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. november 2007 Forfatter #643 Del Skrevet 7. november 2007 Supert! I morra skal du nemlig skaffe deg en SUPER dag! Oioioi,store utfordringer! Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. november 2007 Forfatter #644 Del Skrevet 7. november 2007 Og nå er det snart helg, tenk! Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2007 #645 Del Skrevet 7. november 2007 Hvordan går det? Begynner ting å ordne seg for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. november 2007 Forfatter #646 Del Skrevet 7. november 2007 Egentlig ikke,Annie. Men jeg merker at jeg tenker annerledes,så det må vel gå fremover snart. Jeg skal skaffe meg et bra liv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. november 2007 #647 Del Skrevet 7. november 2007 Men du har jo ett bra liv, det er tydeligvis bare en liten utfordring der akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 7. november 2007 #648 Del Skrevet 7. november 2007 Men du har jo ett bra liv, det er tydeligvis bare en liten utfordring der akkurat nå Men vi, bertene dine, står med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 7. november 2007 #649 Del Skrevet 7. november 2007 Innom for å ønske deg lykke til med nesespray osv... Håper livet blir bedre etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. november 2007 Forfatter #650 Del Skrevet 7. november 2007 Men du har jo ett bra liv, det er tydeligvis bare en liten utfordring der akkurat nå Det var fint sagt,Impala Men vi, bertene dine, står med deg! Det er jeg så glad for! Innom for å ønske deg lykke til med nesespray osv... Håper livet blir bedre etterhvert! Takk for det,Karius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. november 2007 Forfatter #651 Del Skrevet 8. november 2007 Sove nå :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. november 2007 Forfatter #652 Del Skrevet 8. november 2007 NÅ! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #653 Del Skrevet 8. november 2007 Gå ut og skaff deg en SUPER dag!! Gjør noe du ikke gjør til vanlig, men som du har lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. november 2007 #654 Del Skrevet 8. november 2007 Hvordan går det som sniffer? Klart deg unna de værste bivirkningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. november 2007 Forfatter #655 Del Skrevet 8. november 2007 Gå ut og skaff deg en SUPER dag!! Gjør noe du ikke gjør til vanlig, men som du har lyst til Hmm,den må jeg tenke litt på Annie. Ble ikke noe av det i dag,for jeg har ikke kommet meg ut av døra. Har lyst til å bestille en time til aromaterapi. Har egentlig ikke råd akkurat nå,men lurer på om jeg skal "stjele" litt fra sparekontoen. Det er jo luksus og jeg føler jeg trenger det nå. Hvordan går det som sniffer? Klart deg unna de værste bivirkningene? Det går bra. Har ikke merket noe til bivirkningene ennå heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #656 Del Skrevet 8. november 2007 Da blir det spa i morgen! I hvertfall bestilling av time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. november 2007 Forfatter #657 Del Skrevet 8. november 2007 Ja,bestilling av time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 8. november 2007 #658 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, SPA! :juhu: Ser du er pålogget, tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. november 2007 Forfatter #659 Del Skrevet 9. november 2007 Ja, SPA! :juhu: Ser du er pålogget, tenk! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 9. november 2007 #660 Del Skrevet 9. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå