Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det ikke ordnet seg enda? :klemmer:

nei,så langt ifra.

Næmmen kjære deg, nå må ting ordne seg for det syns jeg :klemmer:

:juhu: litt for prøvestart :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen,

Jeg bare lurer på hvorfor må du bruke nesespray? :)

Hehhe,nesespray ja... Det er en del av hormonbehandlingen jeg må gjennom.For at de skal ha kontroll på når stimuleringen av eggstokkene starter,forsøker de å redusere hormonproduksjonen min.Nesesprayen skal visst påvirke et senter i hjernen(hypofysen)

Når denne nedreguleringsfasen er over,så starter stimuleringsfasen.Da må jeg sette sprøyter på meg selv. Sprøytene inneholder et hormonpreparat som skal stimulere eggstokkene til å produsere flere eggblærer.

Etter 10-11 dager blir det tatt ultralyd for å sjekke størrelsen på eggblærene,og når de er så store som de skal være,så settes en eggløsningssprøye.

På denne måten har de full kontroll over når ting skjer i kroppen min,og når de kan ta ut egg fra meg.

(Dæven, jeg måtte langt tilbake for å finne det. Annie og Britt er så opphengt i puppene sine, vøtt. :ler: )

Stor :klem: til snuppa som har det vondt. Bli bedre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,

Jeg bare lurer på hvorfor må du bruke nesespray? :)

(Dæven, jeg måtte langt tilbake for å finne det. Annie og Britt er så opphengt i puppene sine, vøtt. :ler: )

Stor :klem: til snuppa som har det vondt. Bli bedre! :jepp:

Takk for at du svarte,søta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD morgen! Nå går du ut og skaffer deg en fin dag! Det er doktor Annies ordre!! :klemmer:

Den ordren der likte jeg,Annie!

Det er ikke bare opp til meg hvordan dette skal gå,men jeg skal faen meg gjøre det jeg kan får å få det bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!!! Var redd den kunne slå feil ut, men trodde jeg kjente deg såpass at du tok den som jeg mente det :)

Nå har du riktig innstilling! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg! :klemmer:

Lykke til med prøverør. Vi har også søkt nå. Regner med oppstart om ca 6 måneder. Blir spennende å følge deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg, vennen :)

Håper det går bedre med deg.. Kan jeg spørre hva som er galt?? (du trenger ikke svare, og send meg gjerne en pm eller sms.. )

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...