Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg Kiwii og gratulerer som "soon-to-be-mother" :biggrin:

:klemmer:

Takk, og god helg til deg også :)

Veldig fin mage Kiwii :Nikke:

Ha en fin lørdag da! :klem:

Kjempefin mage :smilorange:

Fortsatt god helg :)

Takk takk! :)

Kjentes ut som om babyen var på vei ut i natt. Presset nedover, syntes det kjentes ut som om h*n stakk ut hånden nedi der.

Hadde endel ubehagelige kynnere også, og det har jeg fremdeles.

Men tror ikke det blir fødsel i dag heller.

Nå skal vi ut å shoppe litt.

kiwii - 39+4 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, spennanes :jepp:

:Nikke:

I kveld har vi bare slappet av foran tv-en. Sov litt på sofaen i ettermiddag, men føler meg trøtt nå, så håper jeg får sove i natt.

SKal ta med meg boka mi ned, så kan jeg lese litt før vi slukker lyset.

Ellers ikke noe nytt på fødefonten. Aktiv baby som trives i magen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du her, eller er du og føder?

Her er jeg :goodbye:

Skal ikke føde på minst en uke jeg så..

Ingen fødsel i dag heller.

Men dagen har vært veldig koselig da. S og jeg har fått ryddet og ordnet litt her, A&søs har vært på besøk, og nå har jeg bakt boller som vi skal kose oss med når S kommer hjem fra trening.

Synes det er så herlig at høsten er her. Det er mørkt om kveldene og vi tenner lys og fyrer i ovnen. Godt å sitte inne når det blåser og regner utenfor.

Håper været blir fint utover høsten og vinteren når jeg skal ut å trille da, hvis ikke får jeg bare pakke meg og lillegull inn i masse klær.

Har mye kynnere om dagene, og bebisen er hyper inni magen min.

Prøvesmakte en bolle isted, og det falt tydeligvis i smak.

Ny uke i morgen. Ingen store planer, men skal iallefall treffe venninne S en dag. Så tenkte jeg å besøke både bestemor og mamma. Skal kjøpe blomster til mamsen tenkte jeg for hun har hjulpet meg så mye den siste tiden både med vasking og baking og handling til babyen.

Og så har jeg lyst og invitere papsen og co på middag en dag.

Så får vi bare satse på at jeg ikke føder i morgen, for da rekker jeg ikke noe av dette....

kiwii - 39+5 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sitter klar ved telefon i tilfelle det skjer noe før Annie er tilbake* :hoppe:

Jeg har da telefon jeg også!!! :snurt:

Klarte forresten å shave musa mi i dag.Tjohei! :hoppe:

Utrolig hva man får til med litt akrobatikk og et speil.

:hoho:

Magebilde er tatt :)

Tusen takk for bildet! :klem:

Her er jeg :goodbye:

Skal ikke føde på minst en uke jeg så..

Selvfølgelig skal du ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Du har tydeligvis mye du skal rekke før du føder.

Åja, jeg burde gått gravid noen uker til jeg, for jeg tviler på at jeg rekker alt jeg har planlagt ;)

Tusen takk for bildet! :klem:

:)

La meg sammen med S for et par timer siden, men får ikke sove. Har noe jævlig til halsbrann, så det er ikke vits i ligge. Måtte opp å drikke et glass melk. Det hjalp litt med en gang, men nå begynner det å komme tilbake igjen.

Sikkert pga colaen jeg drakk rett før jeg la meg.

Føler meg egentlig ikke trøtt heller, så tror jeg skal sitte oppe en stund.

I morgen skal jeg stå opp når S drar på jobb. Så skal jeg rydde og vaske på soverommet, og når S kommer hjem så skal han få hjelpe meg med å flytte sprinkelsenga inn på rommet vårt sånn at jeg kan gjøre den klar til lillegull.

Skal gjøre klar vuggen på stuen også.

Da tror jeg faktisk vi har alt klart til babyen kommer.

Tenker mye på fødselen om dagene, men gruer meg ikke. Er veldig spent, og naiv førstegangsfødende som jeg er, så gleder jeg meg litt.

Lurer veldg på hvordan ting kommer til å starte, hvor lang tid det vil ta, hvordan S vil oppføre seg,og ikke minst hvordan jeg vil oppføre meg.

Tenker på hvem jeg skal sende sms til, hvem jeg skal ringe til, når jeg skal ringe, og masse sånne tullting.

Vet at mamma og søs helst vil ha beskjed ved første tegn til at føselen er igang, men så vet jeg ikke helt om jeg orker det. Det kan jo ta lang tid og de kommer ikke til å roe seg før ungen er ute, og jeg orker ikke tenke på at jeg må oppdatere de flere ganger i timen.

Så lurer jeg på hvordan ting blir etterpå. Hvem kommer på besøk og når kommer de? Orker jeg at hele familien kommer på sykehuset rett etterpå eller vil jeg helst være i fred? Jeg aner jo ikke hvordan jeg vil føle det. Mulig jeg vil vise frem lillegull til hele verden.

Ser egentlig for meg at jeg kommer til å være stresset og aller helst vil være alene med S og babyen. Vil ikke at det skal bli sånn at det kommer så mye besøk at jeg føler at jeg ikke får pratet med skikkelig med S.

Nå får jo han være der lenger enn de andre besøkende, så det blir sikkert ikke noe problem.

Gruer meg veldig til S må dra hjem etter fødselen. Det føles helt feil at han skal dra hjem hit å legge seg, mens vi to skal være igjen på sykehuset.

Han sier det kommer til å gå bra, men jeg ser for meg at det må være enda verre for han.

Han har blitt pappa og er sikkert full at følelser, og så må han dra hjem til et tomt hus.

Masse rare tanker. Virker sikkert helt teit og ubetydelig for alle andre enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Gikk og la meg i 4 tiden i natt og sovnet nesten med en gang.

Kom meg opp da S dro på jobb for en halvtimes tid siden.

Rolig morgenstund nå med god morgen norge og kg. Skal straks sette rundstykker i ovnen. Er så utrolig sulten om morgenen.

Har satt på ei maskin med klær.Planer for resten av dagen:

-støvsuge badet

-støvsuge og vaske soverom

-skifte på senga

-gjøre klar senga til lillegull

-lage middag til S kommer hjem fra jobb

kiwii - 39+6 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Gikk og la meg i 4 tiden i natt og sovnet nesten med en gang.

Kom meg opp da S dro på jobb for en halvtimes tid siden.

Rolig morgenstund nå med god morgen norge og kg. Skal straks sette rundstykker i ovnen. Er så utrolig sulten om morgenen.

Har satt på ei maskin med klær.Planer for resten av dagen:

-støvsuge badet

-støvsuge og vaske soverom

-skifte på senga

-gjøre klar senga til lillegull

-lage middag til S kommer hjem fra jobb

-Føde

kiwii - 39+6 :gravid:

Bare la til noe på listen for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ofte være greit å få besøket på sykehuset istedenfor når du kommer hjem. Men dette vet man jo ikke før man er i situasjonen!

Ang hvem man sier fra til og hvem man ringer og slik, tror jeg også kommer naturlig.

Rakk jo forsåvidt aldri å sende melding da fødsel var i gang, men ringte til mor en time etter A var født.

45 min etter det var mor på fødestua hos meg sammen med søs :)

Slik ville jeg ha det.

Trygt å få mor på besøk når noe nytt og spennende skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la til noe på listen for deg ;)

:ler:

Kan ofte være greit å få besøket på sykehuset istedenfor når du kommer hjem. Men dette vet man jo ikke før man er i situasjonen!

Ang hvem man sier fra til og hvem man ringer og slik, tror jeg også kommer naturlig.

Rakk jo forsåvidt aldri å sende melding da fødsel var i gang, men ringte til mor en time etter A var født.

45 min etter det var mor på fødestua hos meg sammen med søs :)

Slik ville jeg ha det.

Trygt å få mor på besøk når noe nytt og spennende skjer...

Ja, tror egentlig jeg vil ha mamma der jeg også. Og som du sier så regner jeg med at alt dette skjer naturlig, det er bare sånn jeg blir liggende å fundere på om nettene når jeg ikke får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også at det var greit å få unnagjort mye av besøket på sykehuset :Nikke: Var så sliten at jeg ikke orket å stelle og styre til for besøk hjemme den første tiden.

Du finner nok ut av ting og tang!

Masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med :klem:

Så koselig :klem:

Har flyttet ut alt fra soverommet (ikke senga da såklart, den har jeg bare flyttet litt på) og støvsuget. Nå skal jeg sette i gang med vaskingen.

Måtte bare ha en liten pause, kynnerene kommer tett hvis jeg holder på for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...